Barnerominspirasjon – minsta får nytt rom

Ok, jeg må innrømme..at jeg kanskje synes planleggingen er hakke mer morsom enn selve oppussingen 😉
Dette er ikke det morsomte jeg gjør…
 
20140305_153307
 
Meeen… resultatet gleder vi oss til å se.
Hun får nytt rom i 2 årsgave fra oss. Ny seng, nye farger, et helt nytt rom.
Her får dere noen smakebiter (dere finner link til produktene ved å trykke på bildene)
Sengen har jeg forelsket meg i.
Killisengen til Sebra, den vokser med barnet.
110960_1
 
Også veldig lekker i andre farger, her er noen varianter:
121494_1 417120_1 121495_1
sebra-kili-tremmesenge-paste-grey-rosa-sebra-barneseng-sebra-interior
 
Farerikt gulvteppe også fra Sebra:
148008_1
Jeg ELSKER disse hyllene fra Sebra, de finnes også i andre farger.
Vi har valgt rasperryserien
147421_1
 
Lampen.
 120330_1
 
Fargen på veggen.
S 2010- B30G fra Nordsjø
phpxmqgd6
 
Tapeten som vi skal dekke en vegg med Lilleby fra Borge.
2652_large-2
 
Alt av interiør vi har valgt er hos www.jollyroom.no
Og akkurat nå har de 10 % på alt, trykk på bilde for å se det store utvalget de har:
jollycollage
Rabatten gjelder til 20. mars kl 12.00
Fortell oss gjerne i en kommentar under hvor du henter inspirasjon og handler interiør.
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg