Barneromsinspirasjon, Matildes rom – Vinner av Kidkraft produkt er trukket.

VINNEREN ER TRUKKET.
Veslefrøken hadde ikke mye rom å sove på, nærmest et kott var det.
Og jeg må innrømme det gav meg INGEN god følelse å legge henne inne på rommet.
Vi bestemte oss for å fikse rommen hennes i forbindelse med hennes toårsdag.
Både hun og vi er stolte av rommet.
Jeg har søkt etter mye barneromsinspirasjon på nettet og endte opp tilslutt med et blått jenterom med en alldeles nydelig tapet fra Borge
Og hun selv er VELDIG glad i rommet sitt.Tenkte vi skulle vise dere litt av rommet.
Slik ser det altså ut fra døren:

132753_2
Kiliseng fra Sebra Gulvteppe fra Sebra 
Sengen er en vokseseng som kan gjøres om til juniorseng, romslig og god og frøkena sover som en prinsesse i den 🙂
Gulvet er litt kaldt siden vi er i kjelleren,  så gulvteppet gjør rommet lunt og godt.
Tapeten er fra Borges serie som heter Lilleby, jeg er FORELSKET i den <3
amalie
 
-Bord med oppbevaringsmuligheter under og stol (sett) fra KidKraft – Hyllesett fra Sebra
Her sitter Anna til dekket teparty. Gardinene har vesla plukket ut selv. Mamma grøsser litt for hun likte de IKKE 😉
Men litt må hun jo få bestemme selv også 😉
DSC07790
-Hemsvik klesskap og bokhylle fra IKEA 
Jeg er veldig glad i denne serien hos IKEA, akkurat passe stort til et barnerom, men med god dybde så man får god lagringsplass selv om de ikke bygger så mye i høyden.
collagematilde
Matilde er vår lille minikokk og elsker å lage mat. Dette kjøkkensette i tre er også fin dekor synes jeg .
Og bokstavene fra VillaBokstav måtte selvfølgelig få sin hederesplass på rommet. Vakkrere klosser skal man lete lenge etter. Rammen har jeg laget selv.
20140305_153331
-We hang knotter fra Sebra
Disse knottene er både dekorative, morsomme og praktiske.
Jeg digget de rett og slett 🙂
collage
-speil fra Kid Concept.
Speilet kan minsta stå å speile seg og beundre seg selv.
Her om dagen tok jeg henne på fersken… da stod hun å så i speilet og ropet Nyyyyydi.. (nydlig)
 
DSC07818
Hyllesett fra SebraHeico NattlampeKiliseng fra sebraLerret fra Kidkraft
Dette er yndlingsveggen min og jeg rett og slett bare elsker hyllene fra Sebra.
DSC07809
Og her ved bordet fra kidkraft kan Matilde holde på i evigheter.
Servere vesle Anna, tegne og kose seg.
 

 VINNEREN AV VALGFRITT PRODUKT FRA KIDKRAFT ER TRUKKET.

VI VIL GRATULERE.

Thea J.K.

Du har vunnet det du ønsket deg.
 

Tusen takk til alle som deltok, det er veldig gøy å arrangere konkurranser for dere når engasjementet rundt konkurransene er så bra

 
 
 
 
 
 
 
 
 

776 kommentarer

Siste innlegg