Vinnneren er trukket!

Ingrid Kristine Lund er en utrolig dyktig keramikker som lager de nydeligste barneservisene.
Motiv og tekst kan man bestemme helt selv.
collage1
collage12
 
Ikke sant disse er fantastisk nydelige?
Perfekt Barsel, dåps/navefest gave eller til første bursdag.
For bestilling og priser, besøk Ingrid Kristine Lund sin hjemmeside HER
Så, Har vi trukket vinneren av et nydelig barneservise.
 
Vi ønsker å gratulere.
 
lavendel1

Lillian Geilosjordet

 som skrev følgende:
Det blå med rød traktor på var veldig fint. Drømmemotivet her måtte ja blitt noe med kjøretøy på. Kanskje en brannbil, og at det står bu bæ, bu bæ :-) 2 åringen her sier det nemlig motsatt, og går ikke ann å få han til å si det ‘riktig’ hadde vært morsomt og personlig og ha det på en asjett

Send oss en epost til [email protected] med kontaktinfo 🙂

Og ønsker du å bestille et service? Så finner du Ingrids nettside HER.
 

258 kommentarer
    1. Likte best den blå med traktor.
      Drømmeservise til min lille på to, må nok være blå eller grønt med forskjellig dyr på 😀

    2. Favoritten er det blå med sauer.
      Til Matheo hadde drømmeserviset vært med masse bondegårddyr!
      Krysser fingrene 🙂

    3. Likte veldig godt det blå med aper på!
      Drømmen til prinsen vår ville nok vært med traktorer og gravemaskiner på!

    4. Det fineste var det blå med traktor 🙂 Mitt drømmeservice hadde vært til min lille sønn; blått med navnet hans og småbiler på 🙂

    5. Liker veldig godt lilla toner, fint med sommertema for jeg har juli barn 😉

    6. Jeg syns det i lys lavender var kjempenydeligt! Det serviset hadde vært perfekt til det nye tantebarnet mitt som er ventet i september 🙂

    7. Lilla med kaniner var superfin!:)
      Drømmeservicet måtte sett slik ut:
      Grønt og rosa i sterke farger med navnet til dattera mi på:) ho elsker dyr og hadde blitt glad for litt forskjellige på! Hest, sau, katt, hund f.eks 🙂 hadde vært koselig med et lite dyr på innsiden av koppen også som kommer fram når man drikker av den 🙂
      *krysser fingra*
      Superflott ide, også så morro det er å ha noe som er laget spesielt til en selv 🙂
      Silje

    8. Syns det lilla var finest 🙂 drømme serviset tror jeg må bli i lilla med søte sommerfugler på 🙂

    9. Likte veldig godt det rosa med sau! Drømmeserviset hadde vært lyslilla med sau på 🙂

    10. Likte det lilla. Drømmeservice til vesla hadde vært med hunder og katter på.

    11. Favoritten er det lilla med sommerfugler på. Drømmeserviset hadde vært noe liknende, med små rosa kaniner som hoppet rundt i stedet for sommerfugler. 😉

    12. Den jeg likte aller best var sommerfuglene, men siden jeg har gutter så måtte det blitt blått eller grønt med ugler eller tigre på=)

    13. Kunne gjerne tenkt meg det nydelige lilla med sommerfugl på 🙂 Jeg syntes mye av tingene til barn,er veldig kjønnsrelatert for tiden, så skulle gjerne ønske det fantes mer unisex. I farger som mint, lys gul, lys grønn og motiver som f.eks dyr, forskjellige leker som passer begge kjønn eller lignende motiver. Det er mitt drømmemotiv 🙂

    14. Likte best det rosa med sauer på 🙂 drømmeservise hadde vært rosa med prinsessekrone og navnet til datteren min 🙂

    15. Favoritten/drømmedesignet var det lilla med sommerfugler, jeg elsker sommerfugler (så da gjør snuppa det også, inntil hun finner på noe eget).

    16. Det rosa me sauer på va kjempefint, det lilla med sommerfugler på va også utrulig flott 🙂 Min lille datter hadde blitt kjempeglad for servise i rosa el. lilla med forskjellige dyr på:) sauer, katter, hunder og fugler er alltid kjekt p sjå på 🙂

    17. Min favoritt var det med kaninene på!! 🙂
      Jeg kunne gjerne sett for meg et serviset med ugler på!! Både til gutt og jente! 🙂

    18. Syns det lilla med sommerfugler var kjempefint.
      Hadde likt å vinne ett i samme fine lillafarge med prestekrager og sommerfugler

    19. Likte den med sommerfuglen best:) men minisnupp her ville nok heller ha digget med dyr, apekatt eller sau:) i rosa;)

    20. De rosa med sauer på var fiiiine!
      En ny favoritt kunne være en lilla og gul med ugler og kaniner

    21. Min gutt på 3 år hadde blitt helt i 100 av den blå med sau på 🙂 er veldig sauegal 😉

    22. Jeg vil gjerne ha den lilla til prinsessa mi om jeg skulle være så heldig å vinne. 🙂
      Kjempe fine alle motivene. 🙂

    23. Så flotte de var alle sammen 🙂 Gøy med noe som er annerledes og ikke masseprodusert! Mitt drømmeservise til vesla ville vært rosa med forskjellige dyr på 🙂 Ho elsker dyr, så et servise med pus, hund, ku, sau, kylling, gris og hest på hadde vært helt perfekt! 🙂

    24. det blå med apekatter men syntes det med hjerter var utrolig fint også 😀

    25. Det rosa med sauer på var jo kjempesøtt!! men drømmeserviset hadde vært med en kattepus i sort og hvitt på, for det har vi 🙂

    26. Det lilla/rosa som det sto Sophia på var det fineste,og det er drømme serviset <3

    27. Det Rød/Rosa med sauser på var virkelig pent 🙂
      Drømmeserviset: En blomst som utvikler seg i 3 deler på serviset. Fra plant til jord, vokse frem og fult utsprunget. Det tror jeg hadde vært spesielt og pent 🙂

    28. Det rosa var kjempe fint!! Tror lille prinsessen min blir veldig glad 🙂

    29. Jeg likte godt det lysegrønne med sauene på. Tror kanskje jeg hadde valgt den fargen til jentene mine også, men med kaniner på. De var veldig søte:-)

    30. Det lilla var penest! Passer min lille snuppe perfekt! 🙂 Men det skulle vært et servise med hunder på også, for her i gården går det i hunder og sommerfugler :p

    31. Likte både det grønne og det blå jeg, men drømmeservise vårt er egentlig gult med traktorer på 🙂

    32. Så fantastisk nydelige! Jeg synes de rosa med sauene på var kjempefin!

    33. Rosa med sauer var fint 🙂 Drømme servise er nok rosa med kaniner eller katter.

    34. Den blå med apekatter var veldig fin ♥ Disse var utrolig flotte… Emil hadde blitt veldig glad for et sånt sett…

    35. Jeg glemte å si at drømmeservicet må jo være rosa med forskjellige gårdsdyr, frøkna elsker alle dyr:)

    36. Likte det rosa med sommerfugler! Jenta mi på 2 år ville nok likt en slags lilla farge med skillpadder på:-) ☆lykke til til oss☆

    37. Her var det masse fine servise, trur nok de at det måtte ha blit det blå med traktor på sån at god guten vår kan sjå på traktorane når han eter og sjå for seg at han enten kjører traktor med morfar eller bess 🙂

    38. Likte godt det rosa med sauene! Min datter hadde blitt overbegeistra for et gult med bamser, hunder og kattepuser på!

    39. Servicet som jeg syns var finest og som også er drømmeservicet er det lilla med sommerfugler :o)

    40. Så masse fint. Synes det med sauer på kunne ha passert til sønnen min:)

    41. Likte best det litt mørke blå med sauer på. Drømmeserviset måtte vært i en klar blå eller lillafarge med ugler og/eller tog på. 😀

    42. Måtte vært et lilla et med apekatt på:-) da jenta fikk kallenavnet monkey da hun ble født^^,

    43. Likte veldig godt den blå med traktor på. Lillegutten hadde elsket en slik blåfarge med elefant på.

    44. Det blå med rød traktor på var veldig fint. Drømmemotivet her måtte ja blitt noe med kjøretøy på. Kanskje en brannbil, og at det står bu bæ, bu bæ 🙂 2 åringen her sier det nemlig motsatt, og går ikke ann å få han til å si det ‘riktig’ hadde vært morsomt og personlig og ha det på en asjett 🙂

    45. Det lilla var nyyydelig 🙂
      drømmedesignet måtte vært lys lilla med hvite små hunder som lekte i gresset med ball e.l.

    46. Liker det lilla med sommerfugl på. Drømmeserviset ser nesten sånn ut. Men med litt mørkere lillafarge og litt “spissere” sommerfugl. Og med navnet til jenta mi på. Eller et blå/turkis til sønnen min. Med grønn sommerfugl.

    47. Likte veldig godt det lilla serviset med sommerfugler på, men mitt drømmeservise hadde nok vært lilla med sauene på 🙂

    48. Likte veldig den blå med sauer…..men den grønne med fisk var og kul! Vanskelig når jeg ikke kan spørre sønnen på 4 måneder. 😉

    49. Disse var kjempefine 🙂 Likte veldig godt de med sauer på. Mitt drømmeservise skulle det ha vært sauer og grønn traktor på 🙂

    50. Rosa med kaniner på hadde falt i smak hos 2 åringen her i hus! Jeg synes sauene var så søte

    51. Blå med traktor på. Drømmeserviset hadde vært med traktor gravemaskin og heisekran på 🙂

    52. Disse var helt nydelige! Det lilla med sommerfugler hadde passet best til min lille tulle! Jeg har ikke noe forslag til et drømmeservise, fordi jeg synes de som vi ser her var perfekte som de er!

    53. Det fineste var det lyse lilla med kaniner på.
      Drømme servise ville vært lilla med nydelige feer på.

    54. Jeg likte best det blå med apekatter på.
      Drømmeserviset ville vært grønt med dinosaurer på.

    55. Favoritten var blå med traktor på 🙂
      Drømme motivet hadde vært tog servise med navn og fødselsdato til vår lille Gabriel Kristoffer 🙂

    56. Sia frøkna er opptatt av sauen shaun og timmy tid, så blir det nok en sau som motov med enten lilla el grønn bakgrunn

    57. Hei hei!
      Hadde Liam fått velge hadde det nok blitt det blå med traktorer. Men jeg syns det grønne med rød bil var fint.
      Om jeg skulle lagd et ville jeg valgt en blågrå under farge med røde brannbiler eller gravemaskiner. Eller kanskje noe med Kaptein Sabeltann motiv av noe slag!
      Du er veldig flonk og det er morro med noe uinkt og vakket.

    58. Vanskelig å velge. Men det gammelrosa og det blå m traktor var kanskje de jeg likte best. En super presang til tvillingene mine.

    59. Likte best det blå med sauer. Hadde vært supert til eldstemann her.
      Men det rosa med sauer var også veldig fint, hadde passet perfekt til lillesnuppa på 6 måneder.
      Mitt drømmeservise måtte vært et blått med pirater, hav og sjørøverskute til eldstemann.
      Til yngste hadde et lilla med ugler vært fantastisk 🙂
      Ble litt langt innlegg fra meg, men servisene var aldeles nydelige, så ble sittende her og drømme meg bort 😉
      *Krysser fingrene*

    60. Jeg likte det grønne med traktor aller best! 🙂
      Hadde ønsket et med litt turkis og bokstaver/tall i forskjellige farger eller med fugler.

    61. Det lilla blei min favoritt!! Min gutt på 2 elsker lilla å alle slags dyr (og traktorer) så det hadde vært gøy med en personlig gutte sett til han men i lilla. Noe som ikke fins. Si det er en ‘jentefarge’ ..

    62. Nydelige serviser <3 ej likte veldig godt rosa med sau og lilla med sommerfugla. Drømme servise: regnbuen på

    63. Et blått servise til en nesten treåring med traktor på hadde nok blitt populært her i heimen.
      Utrolig fine servise, hadde vært gøy å ha noe slikt til min egen sønn. Fant et servise min lillebror hadde fått av fadderen sin med eget navn og ble tjue år for sent misunnelig.

    64. Jeg synes det lilla med sommerfugler på var helt nydelig, så jeg ville veldig gjerne ha hatt et slikt til vesla mi 🙂

    65. Likte best det rosa med sommerfugler. Drømmeserviset ville vært rosa med hester og/eller katter.

    66. Likte veldig godt det rosa og det lilla. Kunne tenkt meg lilla med hest.

    67. Likte veldig godt det rosa med sommerfugler. Drømmeserviset til Frøya måtte vært rosa med hester og/eller katter.

    68. Så flotte serviser! Liker veldig godt det blå med apene til min lille godgutt 🙂

    69. Rosa med sau på var penest, eller blå med apekatter <3 kunne ønske meg rosa med sau på <3

    70. Det blå med kaniner var veldig fint 🙂
      Ett blått med elefanter hadde også vært fint 😀

    71. Likte det grønne med sau på utrolig godt!
      Ønsker et slikt men i lavendelfarge til datteren min

    72. Så utrolig fine de var alle sammen.
      Likte best det lilla med sommerfugler på.
      Kunne ønsket meg et lilla med bamser på og navn og fødselsdato 🙂

    73. Den blå med rød traktor var fin!:)
      Kunne tenkt meg blå med grønn traktor!:)

    74. Jeg likte det rosa best. Det hadde vært fint å vunnet dette til ei lita prinsesse jeg er så heldig å skal være fadder til i sommer 🙂

    75. Likte det rosa med sauer på. Datteren min på 20 mnd elsker sauer og katter 🙂 Så servise med sauer eller katter i rosa/lilla hadde nok vært helt topp til henne! 🙂

    76. Likte godt det blå med sauer! Drømmeferie må være et blått med ugler på <3 og navnet til min sønn, Micah Andrè <3

    77. Likte det rosa veldig godt 🙂
      Drømmeservicet til elste jenta må ha vert ned mange forskjellige dyr på som hund,katt,sau,hest,sjiraff,sebra etc etc… 😀

    78. Likte det rosa veldig godt 🙂
      Drømmeservicet til elste jenta må ha vert i flere forskjellige farger ned mange forskjellige dyr på som hund,katt,sau,hest,sjiraff,sebra etc etc… 😀

    79. Blålilla/lavendel med kaniner på likte jeg best 🙂
      Hadde nok valgt denne fargen med kanin og sau og katt siden det er favorittdyrene her i huset

    80. Det rosa var selvsagt sukkersøtt. Prinsessa hadde likt det veldig godt 🙂 Et med maaaaasse dyr på hadde vært perfekt!

    81. Alle sammen var flotte, favoritten min var den med apen på. Elsker blåfargen 🙂

    82. Jeg syntest det blå med traktor var kjempefint. Drømmeservicet for sønnen min må være et blått service med politibiler og politimotorsykler.

    83. Utrolig stilig! Likte blå med sauer veldig godt. Her i huset er det tussi og sauen shaun som er de store heltene…

    84. Jeg likte godt det grønn med sau.
      Mitt drømme design ville vært med alver og elg!

    85. Jeg likte best det lilla, men så har jeg litt dilla på lilla
      For oss ville drømmeserviset vært litt mørkere lilla, med søte små monstere på. Der skulle stått Cevija, og hennes dåpsdato, da dette hadde blitt hennes dåpsgave. Hun er nesten ett år når hun blir døpt, så hadde fått godt bruk for serviset 🙂

    86. Jeg likte best den blå med saueb! Den var utrolig søt:)
      Mitt drømmeservis til min prins hadde vært blå med mummi motiv på:)

    87. Likte det som det sto “Mali” på best. Til mi lille tulle på 4 mnd må det nok bli et lilla, kanskje med sauer/kaniner på? 🙂

    88. liker best det blå med apekatter. Drømmeservise er nok noe alla 70 talls skålen jeg har fra egen barndom med en gul elefantmamma og en liten barneelefant.

    89. Jeg har aldri vunnet noe som helst i hele mitt liv. Men prøver vinnerlykken her og satser alt på ett blått service til sønnen min 🙂 krysser fingrene!!

    90. Jeg likte veldig godt det med apekatten på! Det er jo perfekt til min lille apekatt! Om jeg skulle valgt drømmemotiv, tror jeg at jeg ville hatt noe med apekatt og kanskje litt andre dyr, det er jo så søtt ♡

    91. Drømmeserviset er grønt eller blått, med forskjellige hunder på. Siden det er favorittdyret til sønnen min 🙂

    92. Syntes de med sauer på var finest, eller det med kaniner. Gjerne i grønt 🙂

    93. Lilla eller rosa med dyremotiv 🙂 Alle motiver er fin 🙂 Til jente 3 år.

    94. Nydelig alle sammen, men det med traktor på var tøft.
      Et drømmeservice måtte være et lyst rosa med striper og med navnet “Lykke” på

    95. likte blå med traktor. ville gjerne ha noe dåpsinspirert til fadderbarnet mitt, eks med engler, døpefont, dåpsbarn osv.

    96. Det blå med sauer på falt jeg pladask for 🙂 Kjempesøtt 🙂
      Mitt drømmeservise ville vært kombinert blått og rosa med navnet til tvillingene mine på. Et servise de ville likt å bruke begge to 🙂
      [email protected]

    97. Kjempe-fine alle sammen men jeg likte det blå med apekatter på best. Et drømmeservise til frøkna hadde vart et rosa med hunder/hundepoter på og til lill-gutten en grønn med hunder/hundepoter på 🙂

    98. Likte best det lilla serviset til mi lille pia på 2 år. Hun er så glad i kosedyret sitt som heter Bæbæ-som da er en sau 😉 Sauer hadde vært fin på hennes servise. 🙂

    99. Liker best det lilla 🙂 Jenta min Helena Katariina elsker sommerfugler og blomster 🙂

    100. Nydelig alle sammen, men vi falt for det grønne “til Gabriel 12.08.2012” – med blå fisker. 🙂 Det er nyyydelig 🙂

    101. Absolutt helt nydelige serviser alle sammen. Eric gutten min har valgt ut det grønne med fisker på….hvis han er heldig 🙂 Og det håper mamma han er:) Ønsker dere en flott dag videre!!
      Med vennlig hilsen Linda Salvesen
      [email protected]

    102. Min favoritt er det lilla med sommerfuglene på <3 Men gutten min på 2 år hadde nok gått for et grønt sett med traktorer på. 🙂

    103. Rosa med sauer på! Datteren min elsker bæ, bæ lille lam så den hadde passet perfekt 🙂

    104. Fiolett med sommerfugler på var min favoritt 🙂 Hadde vært fint som velkommen-til-verden-gave til snuppa vår som ventes til sommeren 🙂

    105. Jeg likte best de to servisene som var med sau på med blå og rosa bakgrunnsfarge. Lillesnuppa mi elsker å ha sine egne barnefat og kopper, så det hadde vært midt i blinken med et nytt servise til henne. Da hadde jeg ville hatt lilla farger, og gårdsdyr på 🙂

    106. Det lilla med rosa sommerfugler på til min lille prinsesse som enda ligger i magen. <3 Nydelige serviser!

    107. Grønt med traktor og gårdsdyr hadde vert supert til min lille ramp Emil 😉

    108. Sønnen vår likte veldig godt det blå serviset med traktor på – så jeg vil si at akkurat det må være drømmeserviset! 😉

    109. Jeg likte den grønne med fisken 🙂 Skulle gjerne hatt den med navnet på min lille <3

    110. Blått service med rød traktor hadde vært topp her 🙂 Må være rød traktor, for det må vare en Massey Ferguson 😉

    111. Wow! SÅ fine 🙂
      Min nevø elsker, elsker, elsker dyr, så det fine blå settet med sauer på hadde vært en innertier 😉

    112. Så fine de var, alle sammen 🙂
      Jeg likte best det rosa med sau på, og hadde synst det var så kjekt å kunne gi det til tantebarnet mitt som blir født i juni 🙂

    113. Jeg likte det grønne med sau på best.
      Drømmeservicet hadde vært grønt eller gult, med forskjellige gårdsdyr på. (Ku, sau, hest, katt, hund etc.) 🙂

    114. Det med sauer på var kjempefint 🙂 mitt drømmeservise er turkis med boer-geiter på (brune og hvite) 😀

    115. Min favoritt må være det lilla, dog alle var aldeles nydelige! Mitt drømmeservise ville vært lilla med katter og fugler på, siden min lille er totalt opphengt i de søte små for tiden. Hadde vært midt i blinken for henne å kunne spist og drukket av noe dekt med favorittene!

    116. Nydelig barneservise! Jeg likte best det lyse blå med harer på. Teos drømmeservise ville nok vært et med masse jungeldyr på! Apekatt og tiger er yndlingsdyrene hans 😀

    117. Så fine..lilla med sommerfugler. Drømmeserviset må vel være…hm vanskelig. Hun er ikke 1år ennå, men mor elsker sommerfugler da

    118. Så koselige sett du lager .. 🙂
      Snuppeline her hadde blitt utrolig gla viss det kom et servise med navn og sommerfugler .. Hvit m/lilla skrift og designe ..

    119. Kjempefine!
      Likte det lilla med sommerfugl best. Ellers ville nok snuppa på 2 blitt veldig glad for et rosa med hest på 🙂

    120. Likte alle, men det grønne var fint og fresht! Har to gutter og det går i biler og traktorer, så et sett med kjøretøy på hadde nok blitt godt mottatt ja! Flink ho er, nydelig fasong og farger!

    121. Likte best det rosa med sau. Skulle jeg bestemme selv ville jeg hatt i gammelrosa med ugler og trær i fine farger.

    122. Birk hadde blitt veldig gla for et sevice men blå farger og gjerne med dyr på 🙂 vedig fine 🙂

    123. Nydelig:-) til vår lille 3 åring ville grønn med fisk, krabbe og Shell motv vært supert:-) samtidig var alle med dyremotiv kjempefine:-)

    124. Nydelig:-) det optimale motiv til jenta vår snart 3 år er fisk, maur og flude(flue), som er veeeeldig spennende for tiden. Vi bor på Sandøya, så det passer jo godt:-) ellers var alle veeeeldig fine:-)

    125. Adelia likte aller best det lilla serviset med sommerfugler på!
      Mamman er heeeelt enig <3

    126. Jeg likte godt det lilla med sommerfugler, men drømmeservice hadde nok vært grått med rosa sommerfugler eller lilla med sauer 🙂

    127. Likte veldig godt det rosa med sau på:) Det må vel være drømmeservice for ei som er veldig glad i dyr.. kanskje enda bedre med ein katt på:)

    128. Favoritten var blått med traktor på.
      Drømmeservicet til guttungen tror jeg må være blått eller grønt med dinosaurer eller roboter på. Ellers hadde han nok blitt storfornøyd med det blå med traktor på også 🙂

    129. Jeg likte det lille med sommerfugler best!:) Og det er også slik mitt drømmeservise ville sett ut!:)

    130. Lilla med bilder av hester, eller aller helst ulike dyr, navnet og fødselsdatoen til snuppa ville vært supert.
      Hun er veldig lei seg for at porselenskoppen hun fikk i dåpen gikk i knas for mange måneder siden.
      Så et nytt sett ville vært flott. 🙂

    131. Det lilla med sommerfugler var nydelig og hadde vert perfekt til mi jente 🙂

    132. Det lilla med sommerfugler var finest! Ønsker veldig lilla/rosa med hester til mitt kjære barnebarn, Thea Emilie på 3,5 år. Hun er allerede hestegal 🙂

    133. Synes det blå med traktor var veldig fint men for vår lille gutt hadde nokk drømmeserviset vært med fisker, krabber og ellers alt som har med hav og det som lever der

    134. Jeg likte det lilla og rosa settet best 🙂
      Tror min niese hadde likt det rosa settet med sau på best, det hadde nok vært hennes drømmeservise 🙂

    135. Det blå med traktor på ville sønnen vår likt 🙂 Ellers er han glad i sjøen så et servise med båter og bølger ville vært perfekt:-)

    136. Jeg likte best lilla med kaninene på 🙂
      Kjempefint!!!
      Ida Lind
      urettferdig(ætt)live.com

    137. Nydelige!!! Syntes lilla med sommerfugler var kjempe pent! Event lilla med hjerter eller slags rosemalings mønster.

    138. Utrulig fint 🙂 vanskligt å velge 1 men trur eg ville gitt vekk til ei lita prinsesse rosa med sauer, den var veldig søt :)<3

    139. Ellemelle… Dette var vanskelig, fordi alle var så fin! Men trur det må bli lilla med ugle om det er mulig….

    140. Synes alle var kjempe fine! Men tror frøkna her hadde likt det rosa med sau eller det med sommerfugl. 🙂
      Væsle frøkna er veldig glad i katter, så det hadde nok vært drømmesettet. Men hun er også veldig glad i sommerfugler og sauer, så for hennes del hadde det nok falt i smak uansett.

    141. Syns alle sammen va veldig fine! Du e kjempeflink!
      Lille tulla hær hadde likt den rosa best tenke æ ;))

    142. Så nydelig ♡ hadde ønsket det lilla med ugler, eller så hadde drømme settet vært rosa med prinsesse kroner på 😉 super nydelig med navn på og ♡

    143. Min favoritt er det blå serviset med sauer på, det var veldig søtt og morsomt! Det er drømmeserviset! 🙂

    144. Settene med sauer navn og fødselsdato var nydelige. Blått eller rosa da jeg har en gutt og ei jente.

    145. Min favoritt var det med sommerfugler, det eller med ugler på i lilla må være drømmeservicet 🙂

    146. Lilla med sommarfuglar på var kjempefint!! Blått med rød traktor var og stilig! 🙂 Mitt drømmeservise måtte vore lilla med navn, fødselsdato og hundar på 🙂

    147. Det rosa med sauane på :):) Drømme sett til lille snuppa må nok bli lyserosa med enten kaniner eller pusekatter på;-)

    148. Så FLOTTE!
      Jeg likte best det blåe med sauer på! 🙂 Drømmesett til lillegutt ville vært blått med svart &hvit pusekatter på. Perfekt gave til dåpen til min lille gutt! <3

    149. Jeg ville ønsket blått med sauer. Nydelig!! Og det skulle vært en gave til ei venninne som for noen uker siden fikk en bitteliten prins på knappe 850 gr. ☺

    150. Jeg syns det lilla med sommerfugler var helt nydelig! 🙂 kunne tenkt meg et servise med navn og fødselsdato til jenta mi. Drømmeservice er lilla kanskje med noen søte pusikatter eller sommerfugler. 🙂

    151. Min favoritt er den rosafargen med de søte sauene. Jeg har ikke sett disse før, men synes alle var utrolig flotte. Liker både fargene og formen og at det her hele sett.

    152. Eg likte best det lilla med kaniner på. Drømmeservicet ville vore enten lilla eller gammelrosa, med namn og fødselsdato på, samt nokre søte dyr eller blomstrar 🙂

    153. Så fine serviser 🙂 Jeg har fire barnebarn som er i den rette alderen til å bruke et slikt
      drømmeservise ♥ Skulle jeg være så heldig ,ønsker jeg rosa med sau på (eller ugle) til en av de små prinsessene som vi har/får i Singapore. Leah på 15 mndr eller lillesøsteren som kommer i juli hadde garantert blitt glade for å bruke dette drømmeserviset !-!
      Vi skal dit til høsten,hadde vært fin gave å ha med seg.
      [email protected]

    154. Må være det blå dervice med biler på.
      Gutten min sitt drømmeservice ville vært med dyr på. Som katt,hund og mus på eller bondegårdsdyr på eller etter mitt ønske med noen skjønne små ugler på:)

    155. Favoritten min er det lavendelfargede serviset med kaniner på, det var nydelig! <3 Jeg kunne ha tenkt meg et lysegrønt servise med pinnsvin på 🙂

    156. Min 12 uker gamle nevø skulle fått serviset med kaniner, gjerne med en blå bunnfarge. Det hadde vært perfekt til dåpen hans 😉

    157. Hei:) Jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne et blått sett med traktor på til min lille nevø Vegard som skal døpes i slutten av mai:) Fikk tips om servise fra en venninne, og at man gjøre det personlig med navn og dåpsdato gjør det ekstra fint synes jeg:) Krysser fingrene:)!

    158. Det lilla med sommerfugler var veldig søtt:)) hadde jeg vunnet så ville jeg ønsket meg et med feer på:) kanskje de hadde blomsterklær:) til min lille prinsesse på ett år:)

    159. Jeg syntes det lilla var finest 🙂 drømmeserviset kunne vært lilla med små feer. Men likte originalen veldig godt også

    160. Hadde jeg vunnet ville jeg ønsket meg det lilla med kanin på eller det blå med apekatt på. Det kommer an på hva min svogers baby viser seg å være 🙂

    161. Utrolig vakkert serviser! Jente mi kunne har tenkte på den lilla/rose med sommerfugler på

    162. Hei!
      Helt nydelige serviser! Jeg likte aller best det rosa serviset med sauer, det hadde vært en utrolig flott gave å gi til bonus-barnebarnet mitt 🙂
      Varm vårklem fra Beate F

    163. Så masse søte servicer 🙂
      Jeg synes det med Kaniner var søt, men jeg ville hatt en litt mørkere lilla farge om det går ann.
      Barnebarnet mitt skulle fått det i gave 🙂
      Hun heter Amalie og er født 1. Februar i 2011 🙂
      Jeg ble farmor til henne da jeg var 34 år 🙂 Å hun er min lille hjerteknuser 🙂
      Krysser fingrene og håper.
      Hilsen fra MOnica

    164. jeg likte best det rosa serviset med sauer. skulle jeg ha et ønske om servise så måtte det være rosa med gull/gule små prinsessekroner. Det hadde falt i smak hos barnebarn på 7 år.

    165. Jeg ønsker meg det lilla med sommerfugler på til navnefesten til yngstejenta vår 🙂

    166. Lilla med sommerfugler var sååå fint!
      Drømmerservise, lilla med stjerner 🙂

    167. Likte veldig godt det med kaniner ,men ville gjerne hatt ett mørkt rosa med svarte katter og noen røde hjerter til jenta mi Sophia 🙂

    168. Jeg synes motivet med traktor var veldig fint 🙂
      Om jeg skulle vunnet ville jeg nok ønsket ett ape motiv til min lille frøken, da hennes kallenavn er monkey ♡

    169. Det blå med saua på va absolutt søtest! Drømmeserviset ville sett akkurat slik ut, evt med giraff isteden for sau 😉

    170. Den blå med sau på likte vi. Eldste gutten her skulle nok gjerne ha hatt en blå med brannbil på eller traktor 🙂

    171. Den blå med sauen på var utrolig nydelig og hadde passet perfekt:-) ser for meg mange gode minner med denne:-) for en glede å evnt vinne.:-)

    172. Jeg likte best det lilla med sommerfugler.. 🙂 Eller vent, lilla med kaniner 🙂 Masse fint i alle fall 🙂

    173. Hei. Jeg likte det best det med fisken, grønt med blå fisk. Gøy at det kommer frem mer og mer av motivet når en spiser feks litt grøt. Om jeg skulle ha vunnet tror jeg at jeg ville hatt et motiv enten med traktor/evt bil eller dyr med grønn eller blå kant. Og det skulle en liten gutt ha fått som kom til verden i dag:)

    174. Jeg likte veldig godt det lilla med harepuser på. Hvis det hadde gått an, hadde jeg nok ønsket meg et i lilla med brune eller grå teddybjørner på til datteren min på snart 1 år

    175. Likte beste det lilla settet jeg. Det er utrolig nydelig servise ❤️

    176. Utrolig fine serviser.
      Lilla med sommerfugler hadde vært topp for mine to frøkner.

    177. Det blå med “Bææ” på, som er tantegullets yndlingskosedyr.
      Sauer er allrigthe dyr 🙂

    178. Grønne settet med biler på 😉 sønnen min ville blitt kjempe glad 😀

    179. Fine servise! Sønnen hadde nok likt det best med traktor eller bil på- uten tvil 😉
      Så drømmeservise måtte nok blitt med en blanding av kjøretøy 🙂

    180. Likte best det hvite og blå med traktor motiv, å ville evt hatt akuratt samme farger bare med bil motiv på. Til sønnen min som blir 1 år i juni og skal døpe seg nå i mai 🙂

    181. Likte veldig godt det blå servise med sau på 😀
      drømmedesignet hadde vært blått servise med masse biler på selvsagt,
      må jo gå i fars fotspor om at alt skal være bil bil bil 🙂

    182. Likte det blå med sauer på. Hvis jeg skulle bestilt et til frøkna (snart 2 år) så hadde det nok blitt i klarblå med lilla og grønne ugler (gjerne med litt gult i øynene). Og fødselsdato og navn skrevet på 🙂

    183. Nydelig med sauer på en stor gul blomstereng, eller marihøner på en grønn eng med blå himmel.

    184. Så mye nydelig!! Min favoritt var det blå med sauene! Mitt drømmeservise til gutt ville vært blått og brunt/beige med stjerner på 🙂

    185. Rosa med sau på hvar bare nydelig 🙂 tror lillemor har elsket det<3

    186. blå med ugler på… hadde vært nydelig 🙂
      viss ikke ville det vært kult med blått me traktor på…

    187. Utrolig nydelig var disse!
      Har en Frøken som har dilla på lilla og sommerfugler.Hadde hun vært så heldig å vinne, ville nok det vært ønsket som farge og motiv <3

    188. Jeg likte veldig godt det med sommerfugler og helst i lilla 😉 Men kjenner jeg dattra mi rett så hadde ho valgt sauer (dyr) og rosa 😉 Nydelige var dem ♡

    189. Mitt drømmeservise har apekatt på, og er grønt (evt sjøgrønt, for det er min favorittfarge)

    190. Likte det lilla med sommerfugler veldig godt. Det ville sikkert lillesnupp også elsket. Et lilla med puster eller marihøner ville også vært fint.

    191. Jeg likte best det lilla med sommerfugler på. Drømmesettet mitt måtte nok blitt det lilla med sommerfugler og navnet til et av barna mine på 🙂 Det er jeg helt sikker på at dem hadde elsket også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg