Barsel bedrageriet.

svopp 10 kilo vekk (av 18, men det er ikke så nøye) fra kroppen iløpet av en hard økt.

Magen som tidligere var så stor at jeg ikke rakk frem til middagsmaten er nå smal, lekker og smekker.
Midjen er tilstede igjen, vellmarkert og tydelig.

Puppene har fått spenst og fylde.

Rompa snerten.

Litt kråkete i gangen, skeiv i tyngdepunktet og krokete men akk så sexy jeg føler meg.

Hello old body!

Jeg stryker meg kanskje mer over magen nå enn når veslemann var inni magen.
Tenk at den ble så flat så fort!

Er jo bare gått et knapt døgn etter fødsel og man ser knapt at jeg har født.

Jeg har gransket meg selv godt i speilet etter å ha fått på meg vanlige klær igjen.
Vell nå skal det sies at jeg ikke fikk på meg olabuksa, men den har nok fått seg en krymp. Jeg så mannen vasket den sist så det forklarer nok saken.

Fy søren så deilig å føle seg smal igjen.

Jeg tar en titt til, vender meg til siden, klemmer litt på magen.

I feel goood.

Det banker på døren… jeg setter meg i sengen med lillebror i armene.
Nå kommer de tre stolte storesøskene inn for å hilse på den ferske lillebroren og endelig se mamman igjen.

Gjensynsgleden er stor, og førstegangsmøte er enda større.

Alle ivrige etter å få se han ordentlig, jeg snur meg og legger han på sengen så alle kan få seg en ordentlig titt.

Reiser meg opp, og betrakter firkløveret mitt for første gang.
Firkløveret… tenk at jeg har laget alle disse.

12308873_10156256555130641_756634314_n

De tre største beundrer lillebror lenge.
Minstesøster, som nå har blitt storesøster gir han et nuss før hun hopper ut av sengen og tar rundt meg.

Hun ser opp på meg, gliser…

Jeg smiler tilbake.

Så strekker hun hånden opp, legger den på min flate mage.. klapper to klapp..

Mamma…. Når kommer han siste da?

 

 

Vell……

 

Følg gjerne min smekre hverdag på snapchat : Idebankmamma

16 kommentarer
    1. Storebror her tok tak i mageskinnet og begynte å elte deig ?? samtidig sang han for full hals “bake bake kake!!”

    2. Hahahahaha…. Det er av våre egne vi skal få høre det <3 Du er flott som du er Ninamor, med eller uten mage… OG tenk… Du og Jan-Anders har laga disse små undrene… Kanskje hun håper på enda et lillesøsken 😉
      Ta godt vare på deg selv og hverandre <3 Klemmer til dere fra meg <3 Klemklem <3

    3. haha:-) Storesøster på 2.5 år svarte meg ganske tydelig da jeg sa ” nå har ikke mamma baby i magen lenger”. Svaret jeg fikk, sammen med ett granskende blikk var “hmm..Det er nok litt igjen enda”

    4. Dette skjedde meg også… Jeg var så fornøyd, og så kom det kommentar fra en liten fyr: “hvorfor er magen din fortsatt stor?” 😛 takk for den!

    5. Herlig ?
      Jeg gleder meg Max til å bli bevegelig igjen og få kroppen for meg selv…
      Jeg fikk spm om jeg turte å svømme…om jeg sank rett til bunns?

    6. Mi jente, då tre år når lillebroren kom, snudde seg brått mot meg og sa “Har du ein til inni der?”

    7. To dager etter jeg kom hjem med nr 2 stod hele familien på badet om morgenen. Da trykte storebror en finger laaangt inn i min myke mage og sa høyt: HA! Pappa! Sånn har ikke vi!!

    8. Men hvis du tenker tilbake. Så er det morsomt at hun så “han” siste. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg