Kan jeg be om en aldri så liten tjeneste?

At jeg er en dame med mange prosjekter vet du som har fulgt meg en stund godt.
Etter flere år i dvale med depresjon og sykdom er det ufattelig godt å kjenne at man lever.
Jeg har hele livet drømt om å drive noe eget.
Noe som på en eller annen måte kan gjøre en forskjell.
Et sted som kan skape arbeidsplasser.
Og i dag, sitter jeg og er så usannsynlig heldig og har nettopp klart dette.
Det er blod svette og tårer som ligger i bunn, men fy søren så verdt det.

En av de første bildene når vi flyttet inn i vårt lokale

Det som en gang startet med en liten kalenderbok har i dag blitt en temmelig koselig nettbutikk, om jeg kan si det selv.
I dag er vi fire ansatte som får lov til å gjøre det morsomt vi vet, takket være dere.
Vi får inspirere, informere og ikke minst jakte etter gode småbarnsprodukter som kan gjøre en forskjell i en travel hverdag.
Vi tar et stort steg i sommer, åpner et sted hvor vi også kan møte kundene våre fysisk.
Dette bidrar også til at vi kan utvide sortimentet i butikken.
Vi har rett og slett fylt det lille røde huset på landet som vi driver i til randen.
Jeg vet at mange av mine lesere har gitt meg stor tillitt og handlet hos meg. Hos oss.
Og vi har gjort vårt ytterste for at dere alle skal få en god opplevelse.
At kosmedkaos.no i dag er en arbeidsplass for flere mennesker gjør meg så vanvittig stolt.
Vårt mål er ikke å bygge et konsern med en tykk lommebok, men å skape arbeidsplasser, gjøre en forskjell.
2017 var et vanvittig år.
Første hele driftsår for nettbutikken, vi ble fem barns foreldre og vi fikk ansatt to nye mennesker i butikken.
Og nå, er vi godt i gang med 2018 og planer om å fortsette den gode jobben vi gjør.
Å drive en liten nettbutikk i dag er hard jobb, det er stor konkurranse på nett. Alle kan selge til alle.
Vi blir nok aldri så store som de største, det har vi heller ingen mål om.
Men likevell har vi mulighet til å utmerke oss i noe av det gjeveste en nettbutikk kan nå.
Nemlig netthandelsprisen til Bring.
En pris som deles ut til små, mellomstore og store bedrifter i Norge.
Stemt frem av forbrukerene.
Og vi, har mulighet til å gjøre oss utmerket blant de små.
Så, her kommer altså et aldri så lite spørsmål til deg.
Om du har handlet hos oss og synes vi fortjener en klapp på skuldra.
Har du lyst til å stemme på oss?
Som jeg sa på snap, hvor gøy hadde det ikke vært, om to slitne fembarnsforeldre som driver nettbutikk fra bygda skulle stikke av med en så gjev pris.
Tenk om www.kosmedkaos.no kunne bli årets lille nettbutikk??
Som bonus, om du stemmer er du med i trekningen av et gavekort verdi 10 000 kr 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg