Bedbox – Reisegadget nr 1 for småbarnsforeldre

Som småbarnsfamilie er vi glade i å oppleve ting sammen.
Se nye steder, oppleve nye kulturer , mat og mennesker.

Det vi derimot ikke er like glad i, er reisen dit, eller enda verre reisen hjem igjen.

Siden vi har familie 50 mil unna, er vi drevne på bil, men 50 mil er også grensen. Lengre enn 7 timer i bil går ikke for hverken små eller store apekatter.
Skal vi reise lengre må vi finne alternativer.

Å fly er som regel neste alternativ.
Å fly i seg selv er praktisk, man sluker mange mil på kort tid.
Men samtidig ser vi på det å fly med småbarn som det mest utfordrende måten å reise.
Trangt, kaldt eller varmt, og mange mange ukjente mennesker på et veldig veldig lite sted.

Jeg lover deg, hadde blikk kunne drepe, hadde jeg blitt drept på et fly.
For finnes det noe mer irriterende enn en baby som vræææler HELE flyturen?
Det slår aldri feil, flyturen er som regel midt i sovetiden.

Enten dagdupp eller sent på kvelden.

Det går alltids et fly, og om man er villig til å betale flesk og enda litt til kunne vi muligens fått flytider som har passet oss bedre, men nordmann som jeg er så liker jeg å spare penger.
Men jeg skjønner barna, det er ikke enkelt å sovne i armene på en svett og stressa mamma, eller enda værre når de blir større og de prøver å sove på de små setene som såvidt gir deg en liten knekk på ryggen i hvileposisjon.

Det er derfor, men stor iver og begeistring jeg kan si, det finnes faktisk en løsning.
La meg presentere BEDBOX er et norskutviklet produkt, produsert for å redde stressede småbarnsforeldre med trøtte barn på reise.

BedBox Blue
De to flotte foreldrene som står bak barnombord.no har satt seg ned å løst et verdensproblem ( i mine øyne)
Og resultatet ble altså Bedbox

Ideen er like enkel som den er genial.
La meg forklare.
21.10.2014 Instructions for Bed Plate
Bedbox er 2 i 1. Trillekoffert, perfekt mål, slik at den kan være barnas håndbagasje.
Med gode gummierte hjul og en sollid konstruksjon har barna også en god sitteplass og kan hvile bena på vei til gaten, mens mamma, pappa eller storesøsken drar mini.

Det er på flyet magien skjer.

For denne elegante lille saken gjør nemlig om flysete til en seng som er en prins og prinsesse verdig.

Photo-09

Nesten for godt til å være sant var det første jeg tenkte.
Men det er altså sant.
Photo 11.09.14 12 04 11
Under takeoff og landing passer den fint under sete foran dere, og når fest setebeltet lyset er slått av kan den dras fram og på nullkommaniks forlenger den sete slik at mini har god plass å sove på.
Den har flere tilpasningsmuligheter slik at den kan justeres i høyden og passer dermed alle flyseter.

Bedboxen kan selvfølgelig også brukes på tog på samme måte.

Og er genial å ha som benstøtte i bilen under lange turer.

 

Og akkurat nå får du denne GENIALE boksen til en SKIKKELIG blackfriday pris.
Gjør et kupp HER

4 kommentarer
    1. Wow!!!! nice den var kul. Vet du hvor lenge en kan bruke den, lengde, vekt sånn ca?

    2. Denne virker helt genial!
      Tusen takk for tips 🙂
      Jeg har bekymret meg for en mulig langtur med 1 og 2åring, men ser litt lysere på det nå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg