Mitt besøk på god morgen Norge.

Ohoi, da var en lang dag i storbyen over og en ekstra dag har gått med siden da for å være sykepleier.
Snakk om å bli kastet inn i hverdagen igjen 😉
Men mange har spurt etter innslaget og hvor man kan finne, og jammen har ikke tv2 lagt det ut slik at det er tilgjengelig for alle.
Jeg må si det var veldig stas å være tv stjerne for noen minutter.
Mingle litt med fjesene jeg koser meg med om morgenen.
Studio som ser så trivelig ut på tv er like trivelig i virkeligheten, og folkene som jobber i, på og rundt skjermen for God morgen Norge er en likanes gjeng altså.
Her finner dere innslaget og en aldri så liten reportasje.
 
Etter innslaget har spørsmålene haglet inn på snapchat. (legg meg gjerne til: idebankmamma)
Flere av dere ønsker jeg skal utdype mer av alle temaene vi var så vidt innom.
Noe DU ønsker jeg skal skrive mer om?
Legg igjen en kommentar da vel >:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg