Boksen som var for god til å være sann?

//annonse

 

Jeg ELSKER når jeg kommer over produkter som løser et problem jeg egentlig ikke visste jeg hadde.
Som gjør meg mer bevist, som løser hverdagen til det bedre, som er så smarte at det nesten blir irriterende.

 

 

Det var en helt vanlig tirsdag jeg lå å ammet minstemann i søvn og kombinerte seansen med litt scrolling.

Litt avkobling påkoblet som jeg pleier å kalle det.

Også dukket den plutselig opp på feeden min.

Easycheese.

En osteklokke, for all del, akkurat det har vi jo hatt en stund, men dette er en funksjonell osteklokke.
En osteklokke som tar liten plass, som gjør at vi bruker mindre plast, har mindre matsvinn.
En osteklokke som dytter osten oppover etterhvert som den brukes.

Jeg måtte klikke meg to stk hjem, en til gul og en til brun.
Tok sjansen, men tenkte at dette måtte være for godt til å være sant.

Få dager senere, lå osteklokkene i postkassen.

Og siden har vi knapt brukt brødfryseposer, jeg har en ost uten fingermerker og vi spiser HELE osten.

Easychese er det en far og sønn som står bak. Og det hele har blitt en vaskeekte familiebedrift.
I likhet med meg og kanskje deg hadde de irritert seg over de slukne brødposene rundt gulosten, men i motsetning til meg og deg, gjorde de noe med det. De gjorde noe genialt, de laget easycheese.

Den er designet OG produsert i Norge.
Og det beste av alt, den kommer til en fornuftig pris og som bonus kan den selvsagt vaskes i oppvaskmaskin.

Gutta hadde selvsagt tro på produktet, men i all grunder ånd var de selvsagt skeptisk til om også vanlig folk ville digge ideen.
Nøye kalkulasjoner tilsa at hvis de solgte 10 i uken skulle dette gå, siden lansering i høst har de solgt over 10 000, og det med GOD grunn.

Spør du meg, burde denne boksen finnes i alle hjem, som en dugnad mot ost i brødposer.

Det er flere på julegavelisten vår som får en slik herlig boks, og det kommer høyt opp på lista om du spør meg om et julegavetips.
DETTE er gaven til de som har alt, som ikke ønsker seg noe men som du ønsker å glede.

Dette er boksen alle trenger, enkelt og greit.

De har også importert noen knallgode ostehøvler.
Ta en titt på siden dems og klikk deg hjem en boks eller fem ( da får du en ekstra med på kjøpet)

 

3 kommentarer
    1. Jeg bestilte meg en med en gang jeg så at du viste den fram på Snap. Dette er jo bare genialt, tenkte jeg.
      Den kom etter noen få dager, og jeg er så langt kjempefornøyd med den.
      Jeg stussa først litt over at det ikke går an å presse bunnen ned igjen, når du har pressa den opp litt.
      Fant fort ut at du må presse bunne helt opp, og så begynne nedenfra igjen, for å få ønsket høyde på bunnen.
      Altså: Ikke press bunnen ned med makt.
      Dette er virkelig julegaven til de som tror de har alt, og som ikke vet at Easy Cheese finnes.
      Tipp topp, tommel opp!

    2. Litt vel reklamete dette blogg innlegget 🙄 hadde du droppet å nevne ostehøvelen, sp hadde det vært mer troverdig.

    3. He he dette er et reklame innlegg.
      Og om du hadde fulgt meg i mine andre kanaler hadde du vist at teksten over er 100% troverdig. Denne boksen og ostehøvelen bruker vi hver eneste dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg