Brukt på nytt – Trendsales.

//Annonse

 

Det er egentlig merkelig å tenke på hvor mye holdninger og tanker har forandret seg iforhold til barna og klær. Som voksende førstegangsmamma grein jeg på nesen av de få rundt meg som tilbød seg å arve bort eller la meg få kjøpe rimelig brukt.

Nei, ny baby = nye klær.
Min tanke var enkelt, prinsessa i magen fortjente kun det jeg mente var det beste, nemlig mye og nytt.
Jeg shoppet meg blå, og resultatet?  Masse så og si ubrukt tøy, som jeg stod klar til å arve bort når venninen min ventet en prinsesse 8 mnd senere, for å arve DET er jo kjekt 😉

Ettersom ungeflokken har vokst, har mye endret seg.
Å arve og kjøpe brukt barnetøy er blitt en vane, faktisk så er mesteparten av kleshaugen til barna second hand. I tillegg har barnas kleshauger krympet, 15 bodyer og 20 bukser er virkelig ikke nødvendig.

Heller kvalitet som tåler flere vask og barnslig bruk.

Det finnes mange måter å handle brukt på nytt eller second hand som mange kaller det
Både på loppis og garasjesalg og nett, min favoritt er nett, stille og rolig fra min egen stue.

1eWxJE9ceiPsVVv9W5bLUFedkA5Ke_NBS0XkWT51xDQ,xXYzsrtNNT4zkc3EH6JQnAzrz8cYGkNoyyVx569VA3I,eIBgMUw3bXu8KYrERZeX-7__DEBVCgSrGRx6XTkh8Ng

Trendsales.no er et godt alternativ på det store internett.
Maria Skappel, introduserte det til meg under et hyggelig møte og jeg falt pladask for portalen.

W5LE0dwKToIUdWUQXJkSgcOOurTAcwyvNOTt8TeUmHw,ibvM1zQS_0GIv1GYXu1oa2mnevlmpBbp2cM50Mv4CcI
Det unike med Trendsales.no (og som jeg elsker) er at du kan handle fra hele Skandinavia, det er jo sååå mye fint barnetøy som enda ikke er kommet til Norge eller er vanskelig å få tak i her til lands.

Jeg må være ærlig å si at jeg har lagt min elsk på spesielt dansk design, lekent og kvalitet.
Og hos trendsales finnes det flust av nettopp dette 😉

Skjermbilde 2015-09-04 kl. 09.43.42
Screenprint av et lite søk til lillebror i magen.

Lyst til å prøve?
Du oppretter en bruker hos Trendsales.no enkelt, og kan velge mellom to ulike brukerkontoer (den enkleste er helt gratis og en grei start for å teste konseptet, VIP er lurt å oppgradere til dersom man bruker trendsales aktivit og har mye flott man ønsker å selge.)

Skjermbilde 2015-09-04 kl. 09.51.16

Hos Trendsales finner du en god blanding brukt og også helt nytt.
Flere butikker har også shops der inne hvor du kan handle splitter nytt også.

Både kjøp og salg er gjort enkelt men meget trygg betaling som går via Trendsales.
Selger du noe fra dine annonser får du pengene rett inn på din Trendsales konto og kan velge mellom å ta de ut til din konto eller handle for de inne hos Trendsales.

Enkelt og veldig greit.

I samarbeid med Trendsales deler jeg ut et gavekort verdi 1500 kr som en av dere kan shoppe vilt for inne hos trendsales.no.

 

Hvordan delta?

36_GIVEAWAY_POST_NINA_NO_A
Registrer deg som bruker HER,

Fortell meg hvilket brukernavn du har inne hos Trendsales i mitt kommentarfeltet under og du er med i trekningen.
En heldig vinner trekkes 4. oktober.

55 kommentarer
    1. Vi kjøper brukt og arver. var som deg min første skulle ha ALT nytt osv men lærte fort at brukt er like bra. og nå får jeg gutt nr 3 så en er jo avhengi av brukt itillegg for det er dyrt å handle alt nytt hele tiden om det ikke er super salg . Jeg er Silje87 der inne. Gleder meg til og bli kjent med nettstedet og kanskje finne noe til barna mine 🙂

    2. Dette ser veldig bra ut, er glad i brukte klær så lenge de er av god kvalitet. Jeg ser jo selv at mange av klærne jeg har kjøpt nye til min datter på 3 år har hun knapt rukket å bruke innen hun vokser ut av de. Brukernavnet jeg registrerte er avandra

    3. Vi kjøper noe nytt og noe arver vi, syns det er kjekt med en kombinasjon. På trendsales er jeg Siljeto

    4. brukernavn: Hereid
      Genialt konsept! Er på utkikk etter økologiske klær, og enda bedre om man kan kjøpe brukt
      😀

    5. Her gikk det litt i nytt i begynnelsen, til ettåringen, men så fort at det ikke ble brukt så lenge av gangen! Så arv og brukt tøy har det blitt mer og mer av her 😉
      Gleder meg til å ta en titt rundt på denne siden, mitt brukernavn er: anette-86
      Ha en fin dag!

    6. Har sett litt etter klær til datteren min der, men aldri laget konto. Så nå var det på tide:) Masse fint! Der inne heter jeg Krilo89:)

    7. Tommel opp for gjenbruk. Mye blir for lite brukt og kan fint brukes om igjen. Har selv kjøpt og solgt brukt flere ganger :)) brukernavn; meggi89

    8. Gjenbruk er bra! Har hatt arva til lille snupp fra første dag, både ting jeg brukte som liten og arva fra venner. Brukernavn Andypandy79.

    9. Jeg var akkurat som deg med nummer en: kun nye klær. Nå som lillebror har meldt sin ankomst har jeg kjøpt masse brukte klær, og jeg synes det er gøy å gå på skattejakt i bruktmarkedet. Denne siden virker genial! Brukernavnet mitt er murremjaus:-)

    10. Ja takk til gjenbruk! Kjenner meg veldig godt igjen.. Sukk. Storebror fikk alt nytt, mens lillesøster knapt nok har fått noe :s
      Mitt brukernavn er puccasverden

    11. Takk for at du deler et så snart sted 🙂 jeg elsker å handle brukt!
      Lingen13 er mitt brukernavn 🙂

    12. Jeg ELSKER gjenbruk! Tusen takk for tips for Trendsales, den er super! Brukernavnet mitt er Rubberduckie

    13. Brukte barneklær er veldig fint for studentlommeboken min og godt for miljøet ❤ brukernavn: Skjennungen

    14. Princess1705
      Det hadde vært flott! Har nesten ikke kjøpt noe til lillebror, har ikke funnet noe fint i butikkene… Bare i arveposene fra småkjæresten til storesøster 😉 superkjekt! Hun har ikke noen å arve, men kjøper brukt på Facebook osv. Hun fikk nye klær fra butikken til skolestart, men det er det eneste jeg har kjøpt siden barnehagestart. Var da jeg skjønte at jeg ikke kunne bruke så masse penger på klær.

    15. birrisj 😀 😀
      Ønsker veldig veldig mye, har en sønn på 3 mnd! <3 <3 <3

    16. Ønsker meg såå mye på Trendsales!! Å handle noe nytt, men brukt er genialt!! Heter Synneelt på Trendsales 😉 😉

    17. Jeg bruker Trendsales ofte, både til meg selv og poden. Må ærlig innrømme at jeg er hekta!
      Mitt brukernavn er Krookodillen.

    18. Elsker Trendsales <3
      Mitt brukernavn er nataliesaether, enkelt og greit 🙂 Om jeg er heldig og vinner, så blir det varmere klær til gutta, som vokser så alt for fort. Noen av favorittene våre her i @husetmeddetrarei er bl.a Ver de Terre, Molo, Mini Rodini og Angulus.

      Vi krysser fingrene for vinnerlykke 😀 tvi tvi ✌

      Hilsen fra oss i huset med det rare i.
      Natalie Sæther.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg