Bursdag – DIY Prinsessebordkort

Nå er det ikke mange dagenen igjen til vi har syvåring i hus.

18 små dager, og noen timer.
Jepp da, hun har full telling.

I kveld satt vi oss ned å laget prinsessebordkort.

Utgangspunktet var disse elsklingene her:
dorull

 

Jepp, jeg og min datter eeelsker doruller, de har ENORMT potensiale.

Så startet jeg med å klippe ned trekanter.
dorull1

 

Mens jeg klippet, malte frøkena

dorull3

 

 

Ingen tvil hva dette skal bli nå vel?
Ordentlige prinsessekroner må jo være i gull.

dorull4

 

 

Og hva er vel en prinsessekrone uten diamanter?dorull5

 

 

Prinsessen måtte bare teste ut.dorull6 dorull7

 

 

Så fikk de navn og litt mere dilldorull8

 

Og vips var bordkortene klare

dorull9

Disse har flere bruksmuligheter.
Man kan ta hull i hver side og sette på strikk og alle kan bruke de som kroner.
Eller man kan sette på bunn ved å klippe papp i sirkel og lime på, kanskje fylle de med godis, eller små gaver?

1 kommentar
    1. Disse vil heg og jenta mi lage til 6-årsselskapet hennes!:) men jeg glemmer meg alltid og kaster dorullene når de er tomme!:s

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg