Bursdagsjente – For syv år siden

Hadde vondt, uendelig vondt, lite viste jeg at det var starten på noe helt fantastisk.
For sju år siden var jeg Nina, og kun meg….. den natten skulle forandre livet mitt…
Vi hadde ventet lenge på dette øyeblikket, jeg og pappan, på å få bli foreldre.
Tross vår unge alder var vi så vanvittig klare!
Det ble en lang natt, tror aldri en times biltur har vart så lenge.. aldri før har veien til Gjøvik sykehus vært så lang.
Det er syv år siden vi trådde inn i småbarnsforeldrerollen, og jammen har det hatt mye å by på!
Vi gleder oss til å feire deg i morgen vår vakre eldstefrøken, storesøster til to og vår store stolthet.
I år er første gang du ikke får en ting av oss i bursdagsgave… du får ønsket ditt oppfylt… du ønsket deg tid med oss..
Og jammen skal vi kose oss, bare oss tre.
Gratulere med dagen, 03 februar er dagen som gav meg meningen med livet.
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg