Musthave til neste bursdag! Giveaway!

Bursdager.
Jeg blir smårar på hver eneste en.
Dejavu av selve fødedagen går på repeat og jeg innser helt plutselig hvor stor denne ungen har blitt.
Nye milepæler, nye kunnskaper, noen ekstra cm, nye ord, bedre forståelse, ny opplevelser sammen.
Et år er bare 365 dager, men fy søren så mye man rekker å gjøre.
Med en liten ungeflokk er jeg opptatt av å ta vare på minnene, jeg bruker kalenderboken vår til å skrive opp ting som skjer, milepæler som blir krysset og opplevelser vi har sammen. Ting går så fort og det er vanskelig å huske.
Men så er det denne burdsdagen da, denne symbolske dagen som markerer at et år er gått og et nytt er begynt for den vesle voksende kroppen.
Hva har skjedd siden sist?
Hva liker barnet best nå?
Hva er favorittene? Hvor mye har det forandret seg?
Jeg er glad i å markere, gjøre ekstra stas på og ikke minst ta vare på.
Derfor, har jeg sammen med min mann utviklet BURSDAGSPLAKATEN!

(jeg vet jeg vet, sønnen min heter ikke Oliver, og han er ikke fem år 😉 en testplakat dette altså)
Men her er den altså, bursdagsplakaten.
Stor A3 format, tykt og solid papir og veldig veldig kul !
Jeg har laget den sammen med min mann, vi ønsket å lage en plakat som tar vare på minne, synliggjør milepælene og ikke minst lage en et lite midtpunkt til bursdagen.
Moro å dekorere både for liten og stor.
Her er det kun fantasien som setter grenser.

Hver og en plakat blir unik.


Bruk fargene, mønstrene og temaene barnet liker, plutselig er det stort nok til å fylle ut selv også 🙂
 
Plakatene ankommer i et solid rør som kan ta vare på de, men ønsker man å virkelig gi de hedersplass passer de PERFEKT i Lill davincirammen i A3 størrelse, her kan man også fylle på en ny plakat for hvert år da den rommer hele 50 ark (litt færre plakater pga tykkelsen)

Plakaten er en super gave å gi første bursdag også feks 🙂
Jeg pleier å si den er som et kinderegg.

  1. Den er morsom å fylle ut, skaper en hyggelig stund og en fin oppvarming til den store dagen.
  2. Den blir festens kuleste accessories, som presenterer bursdagsbarnet til gjestene på hederlig vis.
  3. Den tar vare på minnene. De aller fleste som har tatt i bruk plakaten forteller at de ønsker å ta vare på den, og gleder seg til å fylle ut neste og neste og neste. Men ønsker man å kaste er den 100% resirkulerbar som papir.

 
Så her har du den altså, min nyeste baby, og stolthet, bursdagsplakaten.
For å feire at den ENDELIG er her, ønsker jeg å gi dere en rabattkode.
15 % på alle ordre som inneholder minst en bursdagsplakat.
Rabattkoden er: bursdag

 
Og du… siden vi er i gang.
Vi kjører en giveaway også.
Vi gir bort full pakke.
A3 ramme, 5 bursdagplakater og tusjer!
Alt du trenger å fortelle meg er hvilken farge du ønsker på rammen i kommentarfeltet.
 
 
 

193 kommentarer

Siste innlegg