Bursdagsinspirasjon – Intervju

Barna vokser fort.
Ufattelig mye skjer på kort tid og små personligheter vokser fram og blir veldig store.

fraettår

Hva og hvordan barna tenker forandrer seg også med tiden!
Årene går fort som småbarnsmamma, og det er først når jeg ser tilbake på bildene jeg virkelig skjønner hvor mye som har skjedd iløpet av året som har gått.

Hvordan barna forandrer seg dokumenterer vi godt med bilder og video, men hvordan de tenker, er ikke like lett å fange på bilder 😉

Derfor har jeg laget dette bursdagsintervjuet.

Screenshot 2015-01-20 09.48.21

9 forskjellige spørsmål. Første gangen man spør vil man kanskje knapt få svar, neste gang mye spennende, neste gang kanskje de kan skrive navnet selv? Og plutselig sitter du der og alle svarene er fornuftige og mini synes bare du er teit som spør?

Uansett er jeg sikker på at dette vil gi gode minner, som både blir koselig å ha for dere og for barnet.

Bursdagsintervjuet kan du laste ned HER

 

Pssst, bursdagsspørsmålene er selvfølgelig med i vår kalenderbok som ikke bare tar være på bursdagsminnene men også alt det andre fine som skjer gjennom året.

7 kommentarer
    1. Ja det er bare å trykke på filen så får du printet den ut 🙂 Kjøp en fargerik perm og print ut flere 🙂

    2. Vettu, denne kopierer jeg og skal ta på min eldste når han fyller 5 i august ( noe som er veldig lenge til nå kjenner jeg), men jeg skal jammen ta med meg over i barnehage også ( som student nå får jeg bare bruke den i praksis, men når jeg er ferdig skal jeg ta med meg til min arbeidsplass) 🙂

    3. så hyggelig å høre 🙂 Ja kan jo være moro å gjøre til en tradisjon i barnehagen også ja 🙂 Moro å få når man “går ut” av barnehagen

    4. Herlig – jeg har gjort det litt utenom bursdag også. Til jul i år har jeg tenkt å gi alle besteforeldre og oldeforeldre en “CV” de skal fylle ut om seg selv, hva de har gjort og hvilke drømmer de hadde da de var unge – og be om ett råd…så legger vi disse i boka til mini slik at han kan bli litt bedre kjent med historien sin ?

    5. Hei! Dette har jeg brukt til stor glede for store og små <3 Lenken til intervjuet virker ikke, kan det ordnes så vi kan fortsette å bruke? 🤞

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg