Da er det offisielt..

Da er det altså offisielt.
Påskeharekurvene står på hylla for i år.

Det er påske.
Om du har fulgt meg en stund, vet du jo godt at dette ikke er høytiden jeg setter mest pris på.
men for all del. Noen dager med avkobling er alltid velkomment.
Dette er første påsken på lenge hvor vi ikke har stort med planer.
Jeg har en.
Koble litt av.
Et vanvittig tankekjør har flyttet inn i hodet mitt om dagen og jeg sliter med å skru av.
Jeg skal prøve å bruke påskehelgen til å skru det av, om ikke helt, iallfall litt.

 
Ungene synes fridager er topp, jeg får lære av de og nyte de.
I dag innviet vi påsken med å pynte ferdig kurvene som vi lager hvert eneste år.
En koselig tradisjon som både gir oss kvalitetstid og litt spenning.

Og sannheten er jo at det er mammas metode på å spre det berømte påskeegget liiiiit utover.
De får selvfølgelig påskeegg også, men litt av innholdet er fordelt gjennom dagene nå før påskeaften 😉
 
Vi deler hvordan de lages på vår Snapchat legg meg gjerne til:
Idebankmamma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg