De magiske øyeblikk – Vinn 1/2 års forbruk bleier.

Jeg har vært mamma i over 7 år.

Kan virkelig ikke fatte hvor tiden har blitt av. Ja jeg vet, alle sier det. Men det er helt sant, sju år, DET er LENGE det.
Jeg kan lukke øynene og huske hvordan jeg satt å duppet bena i en bøtte med isvann fordi jeg var overbevist om at det fikk igang riene med første. Jeg husker de første dagene hjemme og frykten som tok over når jeg plutselig innså ansvaret.
Jeg husker følelsen av å på nytt stå med to blå streker i hånden med nummer to, og nå er gutten jammen snart 4!
Jeg husker uendelig godt første møte mellom vesle storebror og minstetulla.
Som småbarnsmamma har jeg gleden av å oppleve en håndfull magiske øyeblikk hver enste dag, noen små og noen store.
Noen av disse magiske øyeblikkene har vi heldigvis fått fanget, de er forevighet da vi heldigvis hadde et kamera for hånden.
Disse bildene skiller seg ut i mengden av alle 1000 bildene jeg har tatt. Dette er bilder jeg kan se og se på uten og bli mett.
Enten fordi bilde er uendelig vakkert, morsomt, koselig, så typisk mine barn eller oss.
collage1 collage2
collage3

505_10152217769530641_226794772_n







 
Har du også slike bilder?
Akkurat nå kan man vinne et halvt års forbruk bleier ved å dele disse bildene.
Libero har en flott konkurranse gående nå hvor de ønsker seg dine magiske øyeblikk, de bildene du ikke kan se deg mett på.
De som viser rampetrollet i full sving med sine rampestreker, de som skaper gode minner, de bildene som har fanget øyeblikket akkurat slik det var
Vil du delta i konkurransen?
Delta ved å laste opp bilde(ne) dine her
 
Del bildene med dine venner på facebook og få stemmer,
Bildet ditt kan bli Ukens Libero Baby og du kan få mulighet til vinne et halvt års forbruk med bleier.
 

///skrevet i samarbeid med Libero

Fantastisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg