Deltababy – Stellevesken med det lille ekstra.

// Skrevet i samabeid med barnombord.no

At Deltababy er stellevesken med det lille ekstra er å underdrive.

Denne har mye ekstra, ja en hel seng faktisk.

På skuldren ser denne stellevesken ut som en helt vanlig stelleveske.
men med et knips, så er den jammen meg blitt en seng.

Med familie langt unna, og generelt en familie på farten må vi tenke praktisk.
Hvordan løse ting best mulig. Hva gjør vi når fjerdemann skal være med på alle våre ferder rundt om kring til fjern og nær.

En ting har vi erfart og det er at babyer TRENGER søvn, ikke at de alltid sover så mye og lenge om gangen, men søvn trenger de. Og de sover definivt bedre dersom det er trygge vante rammer.

Jeg googlet og søkte, hva gjør de som farter mye med barn, hvordan får barnet søvnen den trenger, når ikke feks vognen alltid er tilgjengelig.

Som alltid visste min gode venn og samarbeidspartner Christina fra barnombord.no råd.
Den dama er helt rååå på å spore opp de mest geniale produktene.

Hun viste meg deltababy og jeg tenkte, DETTE er for godt til å være sant.
For dette:
202752

Blir denne med få operasjoner:

285541327

Nå har jeg fått en Deltababy i hus, jeg måtte jo sjekke ut vidunderet.
Og uten å overdrive er den bedre enn jeg hadde trodd.

For det første er den mye større i liggeflaten, hele 82 cm (som en stor og god vognbag)
Madrassen er relativ god til å være en slik løsning og lommene rommer mye.

Dersom jeg skal trekke ned på noe, så er det vekten, kanskje ikke så rart siden den også er en seng.
Men pga av nettopp dette ender det nok ikke med å bli min hovedstelleveske, men den vi tar med når vi vet at barnet skal ha sin søvn og vi ikke har feks vogn eller seng tilgjengelig.

Feks ved lengre reiser, besøk hos venner (i blokk…grøss) og annen familie hvor vi skal være lengre.
Ekstra kjekt er det jo at den tar vesentlig mindre plass i bilen enn vogn 😉

De har igrunnen tenkt på “alt” når de har laget Deltababy. den kan hektes på vogna, bæres på skuldra eller i håndtak. Den har store gode lommer, som også er 100% tilgjengelig når den er utslått som seng.
Den ene kortenden kan sippes ned slik at den også kan brukes som stelleunderlag.

En av lommen er paddet med isolasjon slik at innholdet holder seg kaldt/varmt.

deltababy1
Tekstilen er solid, det samme er glidlåsene.
Trekket på madrassen kan fjernes og vaskes.

I bruk er den dyp og god og gir mini et lite fristed uten for mye forstyrrelser iallefall fra siden.
deltababy2

Jeg har prøvd å lage en liten videosnutt av deltababyen, så får kanskje du og en feeling på den.
Nysgjerrig på den? Du finner den hos barnombord.no og akkurat nå er det fri frakt på den til onsdag.

 

DU FINNER DEN HER

2 kommentarer

Siste innlegg