Den fineste julereklamen du har sett?

Så er jeg kanskje hormonell, gravid og overfølsom.

Men denne nydelige julereklamen traff meg midt i hjerte og enda litt til.
Tårene triller selv etter jeg har sett den.

Den får meg til å tenke, på hvor langt vi kan strekke oss for disse små soldatene vi er så heldige å være omringet av.

En polsk (?) gammel mann, setter plutselig all sin ekstra tid til å lære seg engelsk.
Og hvorfor.. vell, det får aktivisert tårekanalene mine iallefall.

Du kan se den her:

Hvilken julereklame er den fineste du har sett?

7 kommentarer
    1. Åja, jeg gråter litt av alle julereklamer ? Det gikk vel en i fjor, eller i år.., om ei som reiste til datra si og overraska henne. Jeg måtte snu meg bort hver gang, som om jeg skjemmes av det vakre i livet ?

    2. Jeg lover deg at det ikke er hormoner som får deg til å stortute. Griner som en foss her… Fineste reklamen….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg