Den perfekte julegaven til ALLE

//annonse

Jeg må si meg temmelig fornøyd, vi skriver midten av november og jeg er GODT i gang
Faktisk har jeg krysset av nesten alle bortsett fra egne barn og mann.
Og det er så deilig.
Jeg koser meg SKIKKELIG med julegavehandelen, det er liksom noe med å jakte på den perfekte gaven, den som vil treffe litt i magen,
godt i hjerte og kanskje vekke frem en god følelse eller to.
Jeg noterer ned, gjennom året, om jeg hører noen gi meg små hint om hva de ønsker seg.
Ofte deler de slike “åhhh sånn skulle jeg hatt” uten å tenke over det, og da er det ekstra moro å overraske de med å ha fått det med seg 🙂
Men så er det noen da, noen skikkelig (jule)nøtter.
Som ikke gir slike små dråper med ting de ønsker seg eller trenger.
Som på mange måter har alt, og ikke ønsker seg noe.
Og disse brukte jeg ufattelig mye tid på før, det er jo som regel ikke den samme hvert år. Iallfall ikke for min del.
Men det har vært like vanskelig å knekke nøtten hver gang.
Men ikke nå lenger, for jeg har nemlig funnet julegaven som passer til ALLE, oh yes, absolutt alle.
Du må bare finne anledningen du har lyst til å belyse.
Gaven er unik, proppfull av minner, vil ha høy verdi selv om den så absolutt ikke er den dyreste på lista.
Jeg snakker selvfølgelig om fotobok.  (rabattkode lengre ned i innlegget)

Jeg har jo vist dere tidligere at vi lager en fotobok til oss selv hver sommer.
Som oppsummerer vår sommerferie.
men jeg lager flere fotobøker gjennom året.
Da som regel til andre.
I år er det to på listen som skal få fotobok.
og jeg GLEDER meg til å se og høre hva de synes.
Å lage fotobok er vanvittig (tuller ikke) enkelt hos fotoknudsen.
Man kan enten lage den via appen direkte på telefonen, eller man kan bruke programvaren man enkelt kan laste ned på pc.
På sistnevnte har man litt flere muligheter og kan velge og dille og dalle litt med bakgrunner osv.
I alle bøkene jeg har laget har jeg kun brukt mobil bilder, og selv om jeg velger det største formatet blir kvaliteten bra.
Og skulle det være slik at bildet ikke er optimalt iforhold til ønsket størrelse, sier appen eller systemet ifra.

Som sagt, tørr jeg påstå at man kan gi fotobok til alle.
For den ene som skal få fotobok av meg, er faktisk Daniel, jepp minstemann i familien.

En søt liten bok med store klare bilder av alle i familien.
Han elsker å bla i de bøkene vi har fra sommerferie osv, men de er så store, så tenker en liten en vil passe han perfekt.

Det er altså bare fantasien det står på.
Hva ville den vanskelige på lista satt pris på å få se tilbake på?
Har dere gjort noe spesielt sammen?
Kanskje for lenge siden, eller kanskje har du noen bilder han eller hun ikke vet finnes?
Eller kanskje det er lenge siden dere har møttes og personen trenger en liten oppdatering på hva som har skjedd siden sist?

Som sagt tror jeg alle kan sette pris på en fotobok, og er du redd for at den skal bli liggende å støve.
Kan en fotokalender være et godt alternativ for den kan man også bruke.
Jeg har  noen faste i familien som får kalender.
Jeg liker da å gi et tilbakeblikk på året som var ved å finne et bilde fra hver måned for året og sette de inn i neste års samme måned.
Jeg liker å lage den dobbel, med matt papir, slik at man også kan notere avtaler og bruke den.
Bildene er på egne ark, og de som får den kan feks velge å ramme de inn.

Min erfaring er at fotogaver ofte er en slager, og gjerne ekstra stas om mottaker er inkludert på et bilde eller to.
Personlige og unike gaver er gøy å gi, og utrolig gøy å få.
Derfor er det EKSTRA stas å få dele ut en skikkelig god rabattkode til dere i samarbeid med fotoknudsen.
en som gir dere 30-40%. på ALT av fotoprodukter.
40% på kalender og julekort (ja vi må ikke glemme de)
og 30% fotobok og andre produkter
Gjør noen skikkelige julegavekupp ved å bruke rabattkode: BARNEJUL.
Se utvalget HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg