Denne vil jeg gi til dere.

Om jeg snur meg, og ser tilbake ca 5 år er det nesten uvirkelig å se seg selv og alt jeg gjør i dag.
for 5 år siden hadde jeg akkurat fått mitt tredje barn, alt føltes håpløst og jeg var ute av stand til å arbeide på 6. året.

Ikke en gang fylt 30 og jeg følte jeg hadde rotet meg inn i tidenes grøt.
Omgitt av kriser, nederlag og depresjon.
For ikke snakke om en all mass med overvekt.
Det er så stor kontrast med hva som er i dag at jeg knapt klarer å huske det.

Det er jo ikke meg lengre, heldigvis.
Og mange har spurt meg, hva jeg gjorde for å bli frisk.
Hva som er årsaken til at jeg ble bedre.
og sannheten er i bunn og grunn dere.

Jeg skal selvfølgelig ikke glemme min mann i det hele, uten han hadde jeg ikke vært her i dag.
Men uten dere, hadde jeg ikke vært der hvor jeg er nå.
For sammen med dere har jeg ikke bare funnet veien tilbake til gleden.
Dere har støttet meg og bekreftet hver eneste gang jeg har vært tøff og delt mine tanker og følelser at jeg så absolutt ikke er alene.
Dere har delt gleder og sorger med meg. Vist meg vakre øyeblikk, morsomme øyeblikk men viktigst av alt.
Ærlige øyeblikk. Øyeblikk som gir meg motivasjon og ønske om å gjøre det beste ut hverdagen som småbarnsmor.
Og takket være dere har jeg også kunne leve ut drømmen min.
Ikke bare det å komme tilbake igjen i jobb, men også skape arbeidsplasser for andre. Hjelpe andre tilbake igjen.
Sammen med den fineste mannen jeg vet om, og noen andre meget dyktig mennesker har vi kjempet frem
Kos med kidsa. En butikk som startet som et lite prosjekt, som ble til en nettbutikk og som nå er etablert som
fysisk butikk og arbeidsplass til 5 mennesker.
Hver eneste dag jobber vi med det vi brenner for.
Spre inspirasjon og ikke minst informasjon.
 
Kundeservice på alle plan og vi har det mye mye moro.
Jeg hadde ikke drevet med dette om det ikke hadde vært for dere og deres tillit til meg og oss.
At dere velger å handle i vår butikk, teste ut produkter vi anbefaler og selger.
At dere har troen på at vi gjør jobben vår, stoler på å legge igjen penger hos oss og har tiltro til at produktene vi selger.
At akkurat du, og dere har valgt å handle hos oss er med på å gjøre en enorm forskjell.
Ikke bare for meg men også flere andre mennesker. Og det er det vi brenner for, jeg og min mann.
Skape arbeidsplasser.
Vi ansetter ikke mennesker utifra imponerende cv er eller referanser, vi ansetter mennesker som fortjener det.
Som brenner for å arbeide, gjøre en innsats og en forskjell.
Og det er takket være dere vi kan ansette de.
Jeg kliper meg i armen rett som det er. Synes det er helt uvirkelig at vi er kommet dit vi er.
Og at vi er så heldige å få lov til å drive med det vi brenner for.
Det startet med ETT produkt vi selv hadde designet, ett produkt kunne du handle hos oss over lengre tid.
Så ble det to,så tre, så 30, så 100, så 150
og nå, nærmer vi oss 1000 herlige produkter in nettbutikken og enda flere i fysisk butikk.
Rett og slett en skikkelig butikk.
Tenk det.

Og det er, UTEN TVIL, takket være dere.
Det finnes mange måter å si takk på, kan begynne med den mest riktige.
TUSEN TAKK!

Også kan jeg komme med en gave.
En unik rabattkode som jeg kun gir til dere.
Dere som har heiet oss opp og frem.
Skriver du: trofast i rabattfeltet i kassen får
du 20% på ABSOLUTT ALT i nettbutikken til ordinærpris.
Vinterposer, ulltøy. kreativt stæsj bilstoler, vogner, triller, bæreseler osv osv.
Ta en titt. du finner nettbutikken HER.

Kanskje kan du gjøre unna en julegave eller to?
Kanskje trenger du noe til lillebror eller lillesøster kommer?
Eller kanskje du bare har lyst til å unne deg og mini noe? 🙂
Uansett hva, håper jeg koden kommer godt med.
Og nok en gang.
Tusen takk <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg