Dere er RÅ!

Å være en påvirker, eller influenser om du vil. Har lenge vært en tittel jeg har flyktet litt fra. På mange måter synes jeg ordet er negativt ladet.
Men ikke lengre. Noe har skjedd. Litt etter litt har jeg innsett at man fint kan påvirke i positiv stand også, og det siste døgnet har jeg blitt overbevist.
jeg ønsker å tre på meg påvirkertittelen og bære den STOLT.
I går trosset jeg komfortsonen, og skrøyt av meg selv.
Tenk at det er å krysse en komfortsone? Det er nesten skammelig.
Men jeg gjorde det, for meg selv og kvinnedagen.
Mens jeg stod der rødmende på vaskerommet og snakket til snapfammen ønsket jeg å gi alle andre kvinner et spark bak.
Om å tørre å være stolte av seg selv, men også si det høyt.
Jeg oppfordret til å dele med meg, og ikke minst med verden.
Flere har brukt #jegerrå på Instagram og flere plasser på Facebook har jeg sett samme budskap.
Å herregud så stolt jeg er, av dere, flotte, fantastiske, damer.
Altså jeg mener, se på dere da:
Dette er bare noen få av alle de FANTASTISKE snappene jeg har fått i dag.
Jeg er varm om hjerte og tårevåt.
DER ER RÅÅÅÅÅ!!
Det er så fantastisk å se at dere tørr, og ikke minst så fantastisk å se alt det fine dere er stolte av. Dere har jammen meg mange fantastiske egenskaper på lager.
Jeg har en stor jobb å gjøre her selv.
Å stå på vaskerommet å skryte av meg selv var ukomfortabelt og rett og slett vanskelig. Men etterpå var det rett og slett rå deilig.
Det er ingen tvil om at jeg burde gjøre det oftere.
Å sette lys på egne kvaliteter og egenskaper er med på å gjøre meg til et bedre forbilde for mine barn.
Jeg vil takke dere for alle heiarop i dag, men aller mest for at dere joinet meg over komfortsonen og ropte høyt selv også.
#jegerrå
#ogdeterpinadøduogså!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg