Dere har stått i gangen lenge nok!

Det er skrekkelig skummelt,
I over 3 år har jeg hatt bloggen og skjult meg godt bak malte hender med smilefjes på.

Faktisk nærmer vi oss fire.

Mye har skjedd på den stunden, familien har vokst, barna har vokst og jeg har vokst.
Tryggere i min rolle. både som kvinne, mamma og her… blandt mine skriblerier.

Jeg elsker å dele, inspirere, motivere, informere, diskutere og åpne dører som få har åpnet før.

smabarnsforeldre.no har blitt det jeg ønsket og enda litt til, det har blitt et åpent sted for mine tanker, ideer, følelser og fortellinger.

Da har blitt et sted hvor flere har snakket, fortalt og delt. Mange har åpnet både hjerner og hjerter, delt erfaringer og historier.

Men mange, MANGE har spurt etter oss, mer av hvem som gjemmer seg bak disse armene med smilefjes.
Hvem er vi egentlig, og hvordan er hverdagen vår.

Til nå har jeg delt mye med dere, gullkornshistorier, fødselshistorier og magiske øyeblikk, et par historier om en ildsint fireåring, om søskenkjærlighet, mammastolthet, hverdagslykke og dager man pakker inn i vatt. Vi har laget dorullugler, scones og hatt ufattelig mye moro med papptallerkener.

Vi har gitt dere gode og unike rabattkoder, tatt dere med til Ibiza og laget fredagstaco med dere.

Og det kommer vi ikke til å slutte med, snarere tvert imot.
Men hva med hverdagene?

Kino i stua på en søndag og kaotiske middager mellom skole og fritidsaktiviteter.

Dere har stått i gangen lenge nok, ventet tålmodig.

Nå åpner vi døren helt og slipper dere inn til oss, helt inn i stua..
Kom, sit i sofaen, ta en kaffe med oss og føl på kaoset.
Strekk labbene mot varmen og la oss ta en prat.

Feet in wool socks warming by cozy fire

Om dere får vite ALT, nei så langt derifra, men om jeg kan bidra ørlite grann med å gjøre en vanlig hverdag enda mer normal, om jeg kan bidra til å gjøre en rotete gang enda mer godkjent, om jeg kan fortelle en sliten mamma at hun ikke er alene ved å dele mer av min hverdag, så vil jeg gjøre det 🙂

Blir alt annerledes? Overhode ikke, det vil bare bli mer, mer inspirasjon, mer hverdagshistorier, mer kaos, mer øyeblikk store som små, mer av det meste igrunnen, mer av oss, og det gleder vi oss til å dele med dere.. Design på bloggen blir ny.. men vi blir de samme.

familien min

Så for å sparke det hele i gang.

Fyrer vi løs en

Spørsmålsrunde!

Har du alltid lurt på hva min favorittmat er?
Når Matilde legger seg?
Hvor lang tid vi bruker på klesvask?
Hvor ofte vi har sex? (den gjorde liiiiitt vondt å skrive kjenner jeg)
Hvem som krangler mest?
Når jeg og mannen møttes?
Hvilken bil vi har?
Hvordan en typisk morgen hos oss er?
Hva mannens værste uvane er.. om du spør meg…eller han?
Hvilke serier vi ser på?
Yndlingsfilmen til Amalie?
Eller noe heeeelt annet?

Spør, spør spør.

Alt er lov å spørre om.
Legg igjen en kommentar, gi oss en uke… og du har forhåpentligvis svar på ditt spørsmål 😉

Takk for 3 fantastiske år så langt, takk for at dere tar dere tid til å lese vårt, og deler deres med oss.
Dere aner ikke hva dere har gitt meg.. virkelig ikke.

Klem fra meg…
Og resten av flokken.

13 kommentarer
    1. leser du andre blogger? Hvilke?
      Hva jobbet du med før bloggen?
      Har dere noen gang barnevakt til alle fire?
      🙂

    2. En typisk ulesmeny (middag) ? Føler meg som en skikkelig dårlig mor når vi spiser pølser og pizza nesten 1 gang I uken ?Men så har vi plutselig sunne middager og altså. Men er disse P middagene….

    3. Hvordan er en typisk morgen, og hvor mye tid bruker dere på klesvask?

      Her i huset kommer morgenene helt an på humøret til eldstejenta på 3. Vi starter dagen kl 05.00, så fram til nå har det vært lite kaos. Klesvasken bruker jeg nok litt for lite tid på kjenner jeg…. Jeg venter ofte med det litt for lenge!

    4. Når legger barna seg i uke dagene ? hvert av barna . Når på helg?
      Har dere noe fast dere gjør som familie på helg?
      Har dere det ryddig på kjøkken / stue da dere legger dere?
      Blir det husbygging ?
      kommer det en nummer 5??

    5. Har du alltid lurt på hva min favorittmat er?
      Når Matilde legger seg?
      Hvor lang tid vi bruker på klesvask?
      Hvor ofte vi har sex? (den gjorde liiiiitt vondt å skrive kjenner jeg)
      Hvem som krangler mest?
      Når jeg og mannen møttes?
      Hvilken bil vi har?
      Hvordan en typisk morgen hos oss er?
      Hva mannens værste uvane er.. om du spør meg…eller han?
      Hvilke serier vi ser på?
      Yndlingsfilmen til Amalie?
      Eller noe heeeelt annet?
      Som du selv skrev her …… spent på svar 😀

    6. Eksploderer dere noen gang når trassige unger er på sitt værste, eller klarer dere å telle til 10?

    7. Hvordan er en typisk, litt hektisk hverdag hos dere? Hvordan organiserer dere alt?

      Jeg har “Bare” to små, men gurimalla for noen dager vi kan ha, der vi alltid er 15 minutter forsinket hele dagen.

    8. Hva er de beste tilbakemeldingene du har fått på bloggen?og Instagram og snapp for den saks skyld? Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg