Det er jo tvillinger.

Det er litt morsomt, for helt siden jeg var på første ultralyd med sistemann i magen følt at jeg har “sett han” før.

En helt merkelig følelse egentlig.

Og ved forrige ultralyd ble følelsen enda sterkere, han kom så tydelig frem i profil.
Det er kanskje ikke så rart egentlig, de er jo tross alt støpt i samme form alle seks.
Men selv om det er søsknenlikhet tilstede synes jeg de har sine helt spesielle og ikke minst tydelige særtrekk.

Det er kun innimellom likheten dukker opp.

Jeg fikk med meg noen fine bilder fra siste ultralyd, og disse har jeg tittet på rett som det er.
Prøvd å finne ut hvem han jeg enda ikke har sett, minner meg sånn om.

Også, går det opp et lys for meg.

Folkens, se her:

 

Den øverste, er denne karen

 

Og det nederste er denne karen

 

Så usannsynlig like på ultralyd a gitt.
Så nå spøker vi om at de er tvillinger, at det er forklaringen på at kula er så stor som den er.
En vellagret liten kar som stod over forrige runde, ble der inne en bonusrunde og snart klar for å komme ut i verden.

Det forklarer jo hvorfor jeg føles ut som jeg er i ferd med å sprenges ha ha.

Man er jo alltid nysgjerrig på hvem det er som lurer seg der inne, men jeg må nok innrømme jeg er ekstra spent nå.
Tenk om de er kliss like da!

5 kommentarer
    1. Dem blir pseudotvillinger uansett men utifra bildene å bedømme så burde han her kommet ut samtidig som Daniel i Januar i 2019😂😂 herregud så mye likhet…gjett om jeg gleder meg til å se lille Tobias😍❤

    2. Det er tvillinger, to tette svangerskap utan mens mellom er to egg rett etter kvarandre og det er ein slags form for tvillinger m😍❤❤

    3. Det er tvillinger, to tette svangerskap utan mens mellom er to egg rett etter kvarandre og det er ein slags form for tvillinger 😍❤❤gler meg til å sjå vesle Tobias

    4. Jeg har fått to jenter, med 4 års mellom rom. Og de er så like at hadde jeg lagt ut ett bilde av lillesøster nå og skrevet navnet til storesøster så hadde nok ikke folk sett forskjell 😂 Til og med på ultralyden så vi hvor like de er. Støpt i samme form, uten tvil 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg