Det kommer til å skje mye spennende!

Snart er hverdagen her igjen, jeg må innrømme at jeg har pittelitt nedtelling.
Ferien har vært flott så langt, virkelig fylt dagene med masse sommerminner.

Men hverdagen begynner å bli savnet, både av små og store.
Mye nytt som skal skje for vår del i løpet av høsten.
-Jonatan skal begynne i barnehagen (iiiiiik)
-Eldstefrøken opp på mellomtrinnet.
-Vi skal pusse opp badet.
-Bytte bil
Mye spennende skal skje i nettbutikken vår, vi skal også åpne en pitteliten butikk her i bygda.
Jeg skal ferdigsstille boka (hurra)
og bloggen skal bli ny.
Det er det jeg vet, og som alltid skjer det jo mye man ikke visste også.
Er det rart jeg gleder meg.
Straks begynner jobben med å forvandle bloggen.
Nytt design og mange spennende tema fremover.
Og da lurer jeg på.
Hva vil dere ha mer av?
Hva vil dere lese?
Hva vil dere se?
Tema dere ønsker vi skal skrive om? Skrive mer om?
Vil dere vite mer om dagene våre? (type dagbokblogg)
Vil dere ha kreative tips?
Videoer?
Mer om våre rutiner og hvordan vi løser ting?
Noe dere savner på bloggen slik den er nå?
Legg gjerne igjen noen ord om hva du tenker, føler og mener.
Blir lettere for meg å bestemme nytt design og finesser ut av det 🙂

9 kommentarer
    1. Skriver du bok? Ønsker mere kreativt og mer av dine gyldne ord. Du skriver så fint.

    2. Liker gode råd å alt det morsomme dere finner på? Stå på som før. Digger deg???

    3. Ønsker gjerne tips og triks- hva dere finner på om ettermiddagene – hvordan deres rutiner er- hvordan dere løser utfordringene med barna i hverdagen, kjekke aktiviteter for liten og stor, videoer, konkurranser og hverdagsmagi ?

    4. Hei 🙂 vil gjerne vite hvordan du gjør det med vasking av klær? Noen triks som kan gjøre det lettere? Har bare to barn, men synes det hoper seg opp bare med det. Lurer da veldig på hvordan du klarer det med 5 stk 😉

    5. Absolutt kreative ting og aktiviteter med barna. Og hvordan dere løser ting eller morsomme glimt fra hverdagen – typ gullkorn fra barna f.eks. Og kanskje mer hverdagslige ting på snap 🙂 Teknisk sett savner jeg å kunne bla lenger bak i arkivet. Når en kommer nederst på forsiden stopper det der og man må evt på menyen og gjette på riktig kategori.

    6. Jeg elsker å lese om andres rutiner, hva og hvorfor. Merker at blogger med referat fra dagen uten noen grunn, eller mål med innholdet, annet enn for å ha noe å skrive om, ikke blir lest.

    7. Leser gjerne mer om rutiner og hvordan dere gjør ting, synes det er vanskelig nok med bare to barn jeg.. Driver alene og legger begge to nå og synes ikke det er bare bare.
      Spennende med butikk? Kanskje vi ses da, bor bare en times tid unna dere tror jeg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg