Dette hadde jeg aldri trodd

//reklame for egen bok

 

Jeg husker, i 2015, hvor usannsynlig nervøs jeg var.
Etter en evig søken på å finne kalenderboken som kunne fungere for en småbarnsfamilie hadde jeg valgt å ta saken i egne hender. Jeg hadde lett over alt, og det var klart, det var ingen kalenderbøker som rommet meg og mitt.

Etter nesten et år med research, testing, endring og feiling. Ble Kos med kaos født, en kalenderbok for familien.
hver år etter, er den gitt ut av oss, distribuert av oss, finansiert av oss.

Hvert år, har vi bidrar til at hverdagen til travle småbarnsfamilier ble hakke mer oversiktlig.

Men med de endringene som har skjedd i våre liv, så vi at kapasiteten ikke strakk til.
Vi hadde hverken kapital til å finansiere trykk av boken eller mulighet til å pakke og sende.

Akkurat i det jeg hadde mistet håpet, kom Egmont inn, plukket opp mine knuste drømmer og kalenderboken, filleristet den litt og jammen folkens, kommer det en kos med kaos 2021 også! Ikke bare det, men i en oppdatert, nyvasket versjon med litt freshere design.

Hva er greia med Kos med kaos?
jeg trodde du aldri skulle spørre.

Kos med kaos er ikke bare en kalenderbok, men og en minnebok og viktigst av alt et verktøy for familien.
En bok som skal gi oversikt over hverdagen ,med rom for alle i familien.
Kalenderen er godt utnyttet med god plass til å skrive slik at alles gjøremål får plass.

Ved å få litt mer kontroll på hverdagen, blir den også enklere å håndtere, i begynnelsen av boken er det egne sider hvor dere som familie kan delegere gjøremål i huset, for tro det eller ei, alle kan bidra 😉 Og til hver måned et er en egen side hvor jeg gir tre tips til ting som er lurt å gjøre nå, og du får rom til å notere ned enda mer.
Det er månedsoversikt, middagsplanlegger og handlelister hver eneste måned, du kan rive ut og ta med deg.

Det er egen side for månedlig budsjett, kanskje kan 2021 bli året hvor du får spart opp en skikkelig buffer?
Her kan du selv velge om du vil skrive detaljert eller bare føre inn det som utgjorde en forskjell hver måned.

Dette er verktøy som skal hjelpe en hver travel familie å holde oversikt over hverdagen. Den er i liggende a5 format med spiral slik at den kan ligge åpent på kjøkkenbenken slik at alle enkelt kan ta en titt.

Her kan stort og smått skrives ned, ikke bare gjøremål men også milepæler og store øyeblikk.
Jeg vil at kalenderboken skal være en bok du ønsker å ta vare på.

Derfor er det også flere minnesider i boka.
For sommerferien, julen og året.

 

I tillegg er det egne sider for bursdagsbarnet, med et lite intervju og en helt egen side hvor bursdagsbarnet kan pryde boken med sitt kunstverk. Spørsmålene har vært de samme år etter år i boken, og det aller morsomte er å se hvordan svarene forandrer seg.
Og selvfølgelig egne sider med bursdagsoversikt og gaveønsker.

Kos med kaos er som du skjønner så mye mer enn bare en kalenderbok.
Og jeg er så glad og ikke minst spent på å se og høre fra de som alltid har brukt boken, nå som den er blitt ny!

Og det beste av alt?
Den er å få tak i hos ARK i år. Både i butikk og nett.
Den ligger og tilgjengelig i bokdatabasen så enkeltstående bokhandlere kan også søke den opp og bestille den.

Med andre ord, mye mer tilgjengelig enn før.

Den trykkes i skrivende stund.
og første uken i november er den her.
Forhåndsbestiller du nå får du den først, til rabattert pris OG  fri frakt.

Jeg gleder meg til å dele året med dere, og dele gode råd for organisering både her og der.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg