The Devil baby, en spøk over grensen?

The Devilbaby herjer internett og sett av over 3 millioner under et døgn.
Babyen er et stunt for lavbudsjett skrekk filmen “Devils Due”
Et pr selskap står bak stunten, og kan vel trygt klappe seg på skuldra og si det hele var med stor suksess.
Babyen er full av detaljer, ansiktsutrykk og lyder.
Tilsammen fem mennesker samarbeidet for å styre dukken rundt i Newyork.
Mange gikk bekymret bort til den gråtende babyen som tilsynelatenden sto alene uten tilsyn.
De gode menneskene som brydde seg fikk set et sjokk da denne spratt opp og vognen og sprutet gulp flere meter.
Hva synes dere, om dette stuntet.
Hva jeg synes trenger jeg kanskje ikke si så mye om..
Kort oppsummert,
Jeg er kvalm.

1 kommentar
    1. Jeg syns dette er slemt og ekkelt. Skremme mennesker som er bekymret for en “baby” som ligger alene og gråter. Jeg får mest lyst til å filleriste de som står bak.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg