DIY med ting i huset – Kranforlenger

En genial kranforlenger, lag selv .

Man tager en slik en:
Eller en annen flaske som kan passe.
jeg brukte iallefall en slik og en skarp tapetkniv
så fjernet jeg etikettene og skar av toppen
(beklager dårlig bildekvalitet)
Så skar jeg av ene siden men rundet av i en bue i bunn…altså skjærte ikke helt ned til bunn. Rundet av litt før der hvor etiketten sluttet. (her kan det være litt bedre å bruke saks)
Så skar jeg av bunn.
Og voila:
Smart?

Mellomstemann synes denne er knall ihvertfall!

Nå kommer vannet til meg jo mamma!

😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg