Elsker du disney? Da kommer du til å ELSKE denne.

//Annonse

Ok, jeg må bare innrømme det.
Jeg er storfan av disney.
Jeg ELSKER måten de får meg til å le, gråte, fryde meg og ikke minst sitre av spenning i nesten hver eneste film. Hvordan de på magisk vis klare å putte barndomsminner som våkner til liv i det man hører en sang eller ser en filmsnutt.
Disney er en del av min barndom, og det fryder meg at barna mine også synes det de lager.
Disney omfavner mange av mine tradisjoner og kanskje aller mest den tiden jeg liker aller aller best, nemlig julen. Jeg mener hvem ser vel ikke disneykavalkaden på julaften?
Mikke som pynter juletre mens snipp og snapp morer seg i treet er jo jul rett og slett.

Så, når jeg kom over denne boken, krysset jeg fingrene for at den var så fin som jeg trodde.
Og vet du hva, den er FINERE, den er rett og slett superfin.

En gigantisk  bok som holder 24 små julebøker fra disney.

I små lommer ligger og kan brukes igjen og igjen og igjen.
År etter år.
Jeg har sneket meg til å åpnet luke nummer en for å se.

Nostalgiske bøker som jeg vet barna kommer til å elske.
Et nytt lite disneyeventyr hver dag.

Jeg er spent på å se hvilke karakterer som har fått plass i denne kalenderen.
Har de fått med seg noen av de nye? Det blir spennende å se.
Jeg gleder meg iallefall til å lese hver eneste.

Du finner kalenderboken HER,

10 kommentarer
    1. Ååååå ??? sååå glad du viste denne ???? Skal bare ha sjokolade, nrk juletvkalender og delvis aktivitetskalender i år men denne vil jo gjøre hver kveld sååå koselig ?? Bestilt og gleder meg ihjel til å få i posten?? Elsker disney??

    2. Denne kan jo være innafor på min 1åring og ikke minst meg selv (kanskje mest foreløpig) skal absolutt bestille, takk for tipset ?

    3. Passer den for en på 2 tror du? (Som vi for øvrig har lest samme nattabok til i over et år i strekk. Etter eget ønske såklart..) ?

    4. Utrolig skuffet over haugenbok.
      Dette er ikke greit på noen måte.
      Og det at de sier jeg kan bestille fantorangen kalender istede er bare ekstra irriterende.
      Bestillte for en stund tilbake, og mottok idag mail om at de ikke kunne levere.

    5. Har også dårlig erfaring med haugenbok ved bestilling av denne kalenderen desverre. Men kan tipse om at feks ark bokhandel har den enda!
      Hilsen Solveig

    6. Hei, har du noen som helst anelse om noe sted jeg kan få kjøpt denne nå? De stedene jeg finner den på nett er den utsolgt og hjertet mitt er fullstendig knust 🙁 Så tenkte jeg kunne høre med deg om tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg