En barnefri helg.

I morgen våkner vi opp til et hus som er helt stille.
Jeg kan åpne øynene når jeg vil, jeg skal ikke starte dagen med å skifte nattbleier eller ha brillebjørn i bakgrunnen når jeg spiser frokost.
I morgen når jeg våkner, vil det kun være en til i huset, og det er min mann.
 
Vi kan ligge under dyna så lenge vi vil, tett omslynget eller langt fra hverandre 😉
Uansett hva vi velger vil det ikke ligge ett eller to eller tre småtroll i senge med oss.
Barnefri, og det en hel helg.

Jeg skulle ønske jeg skulle fortelle dere alt det romantiske, avslappende og voksne vi skulle gjøre.
Men sannheten er at vi skal male, pusse, sage, spikre, pakke og rydde.
Og vet du hva, jeg gleder meg egentlig 🙂
Vårt store, fine, gode hus skal legges ut for salg og da må det skinne.
Akkurat nå, gjør det IKKE det 😉
Barna skal være hos de vi kaller våre bonus besteforeldre.
En fantastisk nydelig familie som står mannsterke og klare.
Som setter av tid og energi en helg for å gi de påfyll og nye erfaringer.
Herremin så heldige de er.
Det er ikke mange som sier ja takk til å passe fem små, men disse er gale nok 😉
Det er første gang Oda skal med en hel helg, spennende både for liten og stor 😉
At hun har med seg hele søskenflokken vil jo nærmeste gjøre hvilken som helst sted som hjemme.

Jeg er uendelig takknemlig for at de tilbyr seg, for at de ønsker og vil være med barna våre.
Til gjengeld har de fått en stor fanskare på fem små som virkelig viser at de setter pris på at de blir satt pris på.
 
Det er med god samvittighet jeg vinker farvel til barna i dag, fordi jeg vet t
mest sannsynlig blir resultatet en supereffektiv helg hvor vi får gjort unna veldig mye mens barna storkoser seg med disse fine folkene.
Vi kan spikre og bråke så lenge vi vil, og i mellom slagene kan vi kose oss med litt god mat og god søvn.
Kanskje ikke det som står øverst på den romantiske listen, men jeg tror vi skal få det temmelig fint likevel jeg.
Følg gjerne helgen vår på Snapchat: idebankmamma

6 kommentarer
    1. Høres fantastisk ut! Vi har heller ikke familie som passer ungene, men kunne ønske vi også fant oss en sånn bonusfamilie 🙂

    2. Det blir ei fantastisk helg! Småprat når en jobber;kaffekoppen kan stå hvor som helst og du kan spise sjokolade hele dagen 😊 nyt! 😘

    3. Ja vi er vanvittig heldige som har “funnet” de. Vet det finnes ordninger rundt om kring med adpotiv besteforeldre, kanskje det er noe i nærheten av dere?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg