En god samtale til jul?

//annonse

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er den aller fineste julegaven man kan gi til noen andre sin egen tid.
Vi har det travelt i dag, tidsklemma presser på, skyver oss opp i et hjørne uansett hvor raske og effektive vi er.
Vi har en tendens til å fylle kalenderen til det maksimale og konsekvensene er tilstede, men kanskje merker vi de ikke før det hadde gått en stund.
Vi har det ofte for travelt, kort og godt.
Derfor er kanskje tid ekstra verdifult akkurat nå?
Hva man fyller den tiden er selvfølgelig også viktig.
Men om jeg skal gi deg et godt råd, så er det å fylle den med noe som er helt gratis.
Ord og ører.
Den gode samtalen er kanskje vanskelig å pakke inn skulle man tro.
men det er faktisk veldig mulig, og enkelt.
Den ser nemlig slik ut:

 
Oh yes, jeg snakker om Fuelbox (rabattkode lengre ned) har jeg vist dere før, og det er med glede og begeistring at jeg i år også skal få minne dere på den herlige lille, praktiske, vidunderlige boksen som har gitt oss så mye glede og gode stunder.
Jeg oppdaget den egentlig i første omgang da jeg nærmest fikk den servert i fanget da jeg desperat letet etter et verktøy som kunne gi meg og mannen min den gode samtalen tilbake. 15 år sammen. (da) og et god klype småbarn med et fjell av behov hadde gjort at vi ikke lengre hadde overskudd og tid (?) til nysgjerrigheten. Jeg var på mange måter litt redd for at jeg visste absolutt alt om den fine mannen jeg var så heldig å ha ved min side.
Var oppdagelsesferden over?
Å nei da så den vesle boksen, og siden har den gitt oss timesvis med gode samtaler og ikke minst, selv etter 17 år har jeg lært noe nytt, eller blitt minnet på noe fint takket være de små kortene med de store ordene.

Å si at fuelbox kanskje er den mest meningsfulle julegaven du kan gi i år er nesten å undervurdere.
jeg tror de fleste par og familier kan ha behov og ikke minst godt av å sette av tid til den gode samtalen.
Se og lytte til hverandre.
Det er viktig å vite at Fuelbox er ikke et spill, men et verktøy.
Uten avanserte regler eller vinnere.
Alt du trenger er tid.
Fuelbox finnes ikke bare for par.
Det finnes flere ulike bokser.
Vi har fått fueldilla og har testet den for par, familie og barn.
Våre absolutt favoritter er nok par og barn.
Den vi bruker mest om dagen er barn.

Barn boksen er laget for de alle minste og oppover, vi har tilpasset den så vi fint kan bruke den med tolvåringen også.
Og jeg får rett og slett ikke sagt hvor mye fuelbox har hjulpet oss i perioder.
Barna går jo gjennom faser i livet hvor det kan være vanskelig som tilskuer og veileder å forstå alt.
Kanskje blir det så vanskelig at det er vanskelig å snakke om ting.
Da kan det å dra opp et kort fra en liten boks være med på å bryte en barriere og gjøre samtalen enklere å få i gang.
Man kan jo feks fuele med barnet før leggetid istede for å lese innimellom?

Fuelbox er i mine øyne den perfekte gave til et hvert kjærestepar eller familie.
Den vil gi mye verdi til både liten og stor.
Derfor er det ekstra stas å kunne få tilby en rabattkode til en verdi av 100 kr på hver eneste boks du kjøper.
Bruk rabattkode: småbarnsforeldre
utvalget finner du HER.

3 kommentarer
    1. Kan skrive under på at dette er genialt! Her har vi en boks, riktignok ikke alle i familien som har sett poenget, men….
      Men mor og datter har hatt mang en god samtale 😊
      Og i år har jeg en liten samtalekalender på lur 😇

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg