En lørdag helt uten planer.

Før så mislikte jeg virkelig helger uten planer, så på de med skrekk og gru.

Ikke var vi så gode på de heller, hele gjengen ble ganske raskt etter frokost rastløse og vi gikk oppå hverandre konstant.

Men iløpet av en sommer uten planer, lært vi oss å godta dager uten planer.
Ikke bare vi voksne men også barna.
battery3
Så akkurat nå, sitter jeg å nyter barnelatter (så lenge det varer) i fra kjelleren mens jeg drikker en VARM kaffekopp og tenker på at jeg igrunnen ikke skal gjøre noe i dag..

Sånn bortsett fra å sette på et par klesvask, rydde kjøkkenet, støvsuge stua, vaske badet, brettet fjellet med nyvaska klær, flytte Jonatan inn på eget rom, gjøre klart for familiebursdag for seksåringen i morgen, rydde gangen, skifte sengeklær, dusje alle barna, pleie frøken litt pjusk med lett feber, lage pizza til i kveld, svare på et par og førti epost og pakke et par ordre…

Det er så deilig med dager uten planer altså…

 

2 kommentarer
    1. hehe alt dette skulle jeg gjort i går å, alt husarbeidet.men ungene hadde tjent seg opp til å kjøpe is så da gjorde vi det i stedet. så dro vi på den nye lekeplassen i byen. pizza på kvelden.. åååå klesvasken ja ble 2 vasker sent i går kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg