En overraskende avslutning på ferien..

Da sitter vi her, jeg og veslemor, som eneste våkne i feriehuset vårt i Danmark.
Resten av gjengen er laaaangt inne i feriemodus og sover søtt. I dag er sånne dager som jeg egentlig hater.
Reisedager.
Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir alltid så rastløs da, så ventende på en måte..
Heldigvis skal vi reise forholdsvis tidlig i dag, så jeg slipper å “vente” så lenge.

Siste dagen i Danmark ble unnagjort i går. Vi dro den helt ut og fikk både en koselig bytur, strandtur og en tur på badeland.
Noe for alle, den siste dagen i dette fantastiske landet.
Denne gangen har vi også vært usannsynlig heldige med været.
en liten ettermiddag med regn, resten har vært strålende sol og godt over 20 grader.
Selvfølgelig finnes det ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Men jammen blir det meste ekstra fint når sola skinner, såpass ærlig skal jeg være.

Vi har hatt en fantastisk ferie rett og slett, første gang vi er ute å reiser så lenge med flokken, og det har gått veldig fint.
Selv om jeg kjenner jeg er sliten nå, som jeg har skrevet tidligere, å ha ferie med små barn tar på 😉
Jeg har usannsynlig mange gode minner fra turen, og det håper jeg barna har også.
Jeg gleder meg til å dele absolutt alt med dere (noe har vi holdt hemmelig 😉 )

Og nå sitter jeg her, tidlig en fredags morgen, og vet at om noen få timer forlater vi landet.
Tror du vi skal hjem?
Det tror barna iallfall 😉
Superspeed står å venter på oss ved Hirtshals, men ikke i retning Larvik og hjem..
Å nei, vi har tenkt å fylle opp koppen maks, og avslutter vår ferie på vårt absolutt favorittsted!
Superspeed har også havn i Kristiansand.
Ohyes, vi skal å seile på de syv hav, bake pepperkaker med Bakermester Harepus, liste oss rundt huset til Tante Sofie, vinke til Julius og se masse flotte ville dyr.
 
Vi skal til KRISTIANSAND DYREPAAAAAAARK 😀

 
Vi er så heldige og får besøke parken i forbindelse med en kampanje vi har sammen med Nestle.
Siden Nestle gjør det problemfritt å reise med baby i parken kunne vi kaste oss rundt å takke ja takk og stikke innom vår absolutte yndlingspark.
For visste du at rundt omkring i parken er det faktisk gratis barnemat fra Nestle? Smoothies og middagsglass.
I tillegg er det egne stellerom med bleier tilgjengelig. Og om du mangler vogn kan du få leid Stokke vogner gjennom dagen i parken.
babyen er med andre ord dekket.
Grunnen til at vi liker parken så godt er fordi den har så god variasjon, alt i fra dyr til dristige karuseller til skumle sjørøvere og søte mus som spiller på gitarer.
Hakkebakkeskogen toget er min absolutte favoritt, det er rett og slett magisk.
Jeg er veldig takknemlig for at Nestle gir oss denne avslutningen på turen, men det som enda mer moro er, at vi får lov til å dele ut en tur til en av dere med hele familien overnatting og full pakke! Så følg med.
Herremiiin som jeg gleder meg til det.
Jeg gleder meg så til å overraske barna som synes det er så trist at vi skal hjem.
Bedre avslutning på det hele skal man vel lete lenge etter 😉

7 kommentarer
    1. å for en fantastisk avslutning på ferien!!! ungene (like artig for de store i dyreparken) kommer til å storkose seg. vi har også store planer om å dra dit i sommer og jeg veit ikke hvem som gleder seg mest av oss voksne eller unger.

    2. Åh! Vi skal dit i sommer med 2 åringen. Hadde vært flott om du skriver ett liknende innlegg slik som du gjorde med lalandia. Jeg gruer meg litt,til ferien. Så da hadde det vært knall å få litt informasjon om alt som kan gjøres der. 😀

    3. Dyreparken er fantastisk 😄 vi bor på sørlandet og er der ofte igjennom året. Dyreparken på våren/ høsten er enda bedre enn sommeren😊 ikke alt som er åpent da,men det er en mye mer ro over alt, man får god tid til å se på dyra, barna er så mye mer intressert i dyra når det ikke er så mye annet som frister😄 det blir ikke det kavet om å rekke over alt. Man tusler mer rundt, med niste i sekken, barna leker og vi drikker kaffe😁 kan anbefales😄

    4. har du lest om Nestle og hvordan de bla promoterer mormsmelkerstatning, bruker palmeolje og mener at rent vann ikke er en menneskerettighet?? du burde virkelig lese deg opp på Nestle før du lar deg sponse av dem.. mem ønsker dere en flott tur i Dyreparken😁

    5. Hei. Ser ut som at dere koser dere på tur ja:)
      Hvordan forholder du dag til kritikken av Nestlé? Mens mange boikotter Nestlé så gjør dere motsatt og blir sponset av de. ( Google Nestlé kritikk så kommer all informasjon opp) Jeg er bare nysgjerrig fordi jeg har en bestemor som er veldig opptatt av det, og derfor gjorde meg oppmerksom på det når jeg selv kjøpte Nestlé produkter, noe jeg har sluttet med.

    6. Hei!
      Håper dere får en fin tur til dyreparken, der er det kjekt for både store og små 🙂
      Nevner bare det samme som et par over her: Nestlé er et mildt sagt moralsk betenkelig selskap å la seg sponse av. Kanskje dere skulle lese litt om hva dette selskapet bedriver av lugubre salgsteknikker, miljøkriminalitet og barnearbeid, så kanskje dere tenker dere om både to og tre ganger før dere inngår et samarbeid med dette selskapet 😉

    7. Vårt samarbeid med Nestle er nøye vurdert. Og jeg er fullstendig klar over historiene media fremstiller. Jeg har derfor vært klar over at det er enkelte produkter fra Nestle jeg ikke ønsker å fronte. Jeg er også klar over at til tross for at Nestle er delt opp i flere underfirma så har de samme tilhørighet. Likevell falt valget på et samarbeid med Nestle, av den enkle grunn at de har vært en stor del av mitt liv som småbarnsmor i snart 12 år.
      Jeg bruker deres produkter, det ville også vært tvetydig av meg å ikke inngå et samarbeid.
      Jeg skal ikke si hva som er rett og hva som er galt, men jeg er temmelig sikker at alle saker har to sider, også denne. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg