En sommer er over…

Men minnene av den består.
Da er sommeren 2017 i ferd med å takke for seg. Er fortsatt igjen en god sommermåned men moduset mitt er allerede i ferd med å trå godt inn i høsten.
Den har ikke vært så værst. Sommeren 2017.
Første sommer som fembarnsforeldre. Siste sommer med baby.
Ingen planer ble til mye opplevelser. Akkurat slik vi trodde.
Det har vært godt, å skru ned tempo, ikke ha en klokke å rekke og ikke minst tillate oss å være litt impulsive.
Men fy søren så sliten jeg er. Vi er jo så mange! ha ha.
Skulle tru jeg tuller, men det gjør jeg altså ikke. Full fart og fres hele tiden. Uendelig mengder ord, lyder, sprell og krangling, la oss ikke glemme krangling.
Søsken, de krangler, sånn er det vist bare.
Men jammen har vi hatt det fint og.
Søskenkjærligheten har til og med blomstret innimellom.
La oss oppsummere sommeren med noen bilder da de sier mer enn 1000 ord.
  
 
Vil du følge oss i møte med høsten også?
legg oss gjerne til på snapchat. Idebankmamma heter jeg der
Er du på mobil kan du trykke HER for å legge meg til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg