En Sommer er over…. Rabattkode på fotobok.

Men minnene av den består…

 

Vi har rett og slett hatt en fantastisk sommer. Mange opplevelser SAMMEN og TID sammen.
Vi har vært ute å reist, men gjorde unna utlandet før fellesferien som ble tilbragt her i Norge.

Mange øyeblikk har vi hatt sammen, flotte øyeblikk. Mye å snakke om har vi ettersom høsten går.

Det er mye inntrykk å fordøye både for små og store kropper.

Alle våre bilder er tatt digitalt, lett tilgjengelig på kamera, pc og mobil for voksenhender.
Jeg må innrømme jeg savner albumfølelsen.

I år har vi testet fotobok, nåtidens fotoalbum med fullstendig kreativ frihet.
I samarbeid med Allfoto.no har vi selv testet fotobok tjenesten dems, vi likte boken veldig godt og får dermed
mulighet til å gi dere en FANTASTISK rabattkode.

Man bruker et raskt og enkelt redigeringsprogram som gjorde det enkelt å lage fotoboken, man drar bilde der man ønsker å ha de, Allfoto har også ferdige design som man bare fyller bildene inn i.

Screenshot 2014-08-27 15.06.18

Et tips jeg vil gi deg om du velger å bestille bok er å velge panorama ark.
På den måten får du vist fram bildene myyye bedre og du kan ha bilder som
dekker to ark uten å bry deg om overgangen til neste side.


Screenshot 2014-08-27 15

 

Boken kommer ferdig trykket og klar til å blaes igjenom igjen og igjen og igjen.
Vi valgte Large bok med liggende trykk. Sidene er ekstra tykke, akkurat perfekt til at små barn kan bla i de.


Untitled

DSC_0369 DSC_0392

Jeg tror vår nye tradisjon blir å lage en bok for hvert år, jeg har litt lyst til å jobbe meg tilbake i tid også, siden vi har digitale bilder liggende på hardisker fra 2007 har jeg litt å jobbe med 😉

Vil du også teste fotobok?
Det skjønner jeg godt, for disse var virkelig fine, og i samarbeid med allfoto gir vi en rabatt på hele 50% på fotobøker.
Det er med andre ord MYE penger å spare. Jeg vet jeg er tidlig ute nå, men ha i bakhode at fotobøker er også fine julegaver.

collage12

 

Rabattkode: SBFFOTOBOK

gyldig til 30 september.

 

TRYKK HER FOR Å LAGE DIN FOTOBOK!

Koden er gyldig til 30 sept.

 

//Skrevet i samarbeid med Allfoto.

// <![CDATA[
if (window.adgroupid == undefined) {
window.adgroupid = Math.round(Math.random() * 1000);
}
document.write('’);
// ]]>

1 kommentar
    1. Fotobøker er genialt! Vi har laga ei kvart år heilt sidan det eldste barnet vart født. Vi lagar kopi av boka til besteforeldra også, og gir i julegåve. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg