Endelig en matkasse for STORfamilien – med rabattkode

//Annonse

Matlysten er virkelig ikke på topp siste innspurt i svangerskapet.

Og med laber matlyst følger også liten fantasi rundt mat og matlaging. Og når jeg i tillegg nærmest har fått sengearrest pga premature rier må middagene være kjappe og enkle. Enten for meg å lage, eller mannen.
Middag er og blir en salig kamp fra dag til dag, og med 5 munner til å mette er den en fordel for humøret å få middagen på bordet hver eneste dag sånn er det bare. Sunn og god mat holder blodsukker og stemningen stabil 😉

Vi har god erfaring med matkasser fra før av, og tenkte at nå var det jammen meg på tide med en ny runde.
Her trengtes nødhjelp, tips og inspirasjon.

Adams Matkasse har nylig lansert en matkasse for STOR familien, noe som har vært savnet. Vi vet jo at vi ikke er de eneste i landet som har en liten flokk med sultne soldater. For all del, vi har klart oss på de ordinære matkassene også, men det merkes at barna vokser og spiser mere.

Ekspress familie pluss heter den, ikke bare er den for storfamilien, den inneholder også RASKE middager med lite oppvask garanti, PERFEKT.

På mandag kom den på døra, jeg hadde igrunnen glemt hvor deilig konseptet var.
3 raske middager, ferdig planlagt med ferske fine deilige ingredienser.

Det er kanskje det som er mest moro, alle de fine råvarene. Noen helt nye, fra spennende leverandører vi kanskje ikke engang har hørt om. Jeg hadde akkurat tømt en kasse da jeg fant ut at dette måtte jeg vise dere.
Så jeg fisket opp kamera og filmet litt. Så under her kan du se litt fra denne ukas matkasse.

Som dere ser er det god variasjon, masse deilige grønnsaker og nye smaker.
Denne uken utfordret oss kanskje litt i meste laget på nye smaker, men igjen har jeg en tendens til å forhåndsdømme, være sikker i min sak på at dette spiser ingen. Men når maten er på bordet ender det ofte med at kasserollene nærmest sleikes. Jeg tar som regel feil. Det er ikke bare vi voksne som setter pris på nye smaker innimellom.

Som overskriften sier, så er jeg så heldig å få lov til å dele ut en unik rabattkode til våre lesere på en matkasse.

Bruker du rabattkode BLOGG_SMABARN får du 50% rabatt på akkurat den matkassen du ønsker.
I tillegg får du med en hyggelig liten velkomtgave, 2 stk ramekiner i stentøy fra Le Creuset verdi 239 kr

Ja for de har flere å velge mellom, faktisk hele 8 forskjellige kasser.

 

Og alle får du HALV PRIS på med rabattkodenBLOGG_SMABARN ,
så har du vurdert å teste kassen kan det lønne seg nå 😉

Er du litt matlei, berørt av tidsklemma, ønsker deg inspirasjon, nye spennende råvarer eller bare litt avbrekk i det tradisjonelle middagshverdagen anbefaler vi virkelig en runde med matkasse.

Vi ser mange fordeler med matkasse og koser oss med det rett som det er. Siden det ikke er bindingstid varierer vi ukene med matkasse eller ei. Og det er stor stas i heimen når kassene dukker opp. Da kan ALLE spørre hva er det til middag og få et svar 🙂
Nye smaker, ny inspirasjon, vi opplever også ofte at vi sparer penger de ukene vi har matkasse da det bidrar til færre turer til butikken og dermed mindre impulskjøp.

Sjekk ut Adams, og finner du en kasse du ønsker å teste, bruk rabattkode BLOGG_SMABARN og du får 50%.

4 kommentarer
    1. Synes den lille fiskebiten er nok til 4-6 personer? Og 1 pølse til hver i en middag?

    2. Det var totalt 3 pakker pølser (de ligger oppå hverandre) og vi spiste kun to ha ha.

      Og det var tre slike fiskepakker som du ser, det ble igjen rester nok til at vi spiste fiskelunsj dagen etterpå jeg og mannen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg