Endelig en serie for HELE familien.

Jeg må først og fremst takk en av mine favorittbloggere for dette tipset, for det var Kona til som tipset om denne serien.
Og det er NESTEN så jeg felte en tåre da jeg leste om konseptet.
Er det noe vi har savnet så er det en felles underholdning for alle.
Jeg husker selv, hvor hyggelig jeg synes det var å krype opp i sofaen som barn å se på noe sammen med de voksne.
For TVfolka var gode på det før, familieunderholdning. Eller så var vi kanskje ikke så kravstore før på et vis?
Vi har prøvd flere ting, men det er alltid minst to som faller ut på et vis.
men så kom dette fantastiske tipset fra Christina, og vi har testet det ut og det er så bra at jeg ønsker å bidra med å spre ordet om den.
Og nei, hverken sponset eller betalt av Netflix, bare et godhjerta og velment tips.
Serien ligger altså på Netflix, og heter YOU vs WILD

(bilde hentet fra serien)
I  serien følger man litt smågærne Bear Grylls i villmarken. Han er ute på viktige oppdrag og gjennom  reisen. sin deler han velvillig fakta med oss som vi kaaanskjje kan få bruk for i en eller annen grad.
Men det er langt ifra fakta og en halvgærn fyr som er det geniale her.
Det er at hele serien er interaktiv.
Altså du som seer er med på å  bestemme hva som skal skje.
Rett som det er, får du valg du må ta som kan påvirke resten av ferden, og det er faktisk slik at man kan få game over så man må ta kloke valg.
Iløpet av kort tid må du velge, rappellere utenfor en klippe, eller skli ned, spise nøtter fra bjørnebæsj eller fortsette å lete etter mat.
Søke ly under et tre eller grave en snøhule, Spise larven eller knase maur.
 

(skjermbilde fra serien)
YOU  vs WILD fenger både liten og stor her i huset, vi lærer, vi blir engasjerte og ikke minst hekta !
SÅ, nok en gang takk til Christina, og om du er på søken etter familieunderholdning, anbefales det virkelig å teste YOU vs WILD!

2 kommentarer
    1. Ååå takk for tips, denne skal vi teste ut. Jeg har også savnet noe å kose oss med en fredags kveld eller lørdag/søndag ettermiddag/kveld. Tror den kommer til å fenge både jentene og gubben i familien🙂

    2. Den er helt knall! Problemet her var bare at den ble “sett opp med en gang ” 😂 altfor spennende så pappa’n, og sønn i hus snakket til å se 😅 skulle vært veldig mye mer av denne typen👌

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg