ENDELIG kan jeg fortelle dere om det.

Åh sukk som jeg har gledet meg til å fortelle dere om dette.
Noen observante av dere har sett at jeg har ved noen få episoder glemt meg litt og forsnakket meg.
Har også vært usikker på om jeg skal rope så høyt om dette, selv om jeg er vanvittig stolt.
For, for tiden virker det som om alle i mitt yrke (blogg) gjør dette.
Men saken er…

Hils på Nina – Forfattaren sjøl

 
 
Jeg skriver booook 😀
Og mest sannsynlig en bok som du ikke forventer deg av meg.
Eller kanskje? 🙂
Mange av dere har spurt om vi kan komme med en kreativ bok, en med tips og triks til lange søndager, sykedager og fine høstdager feks. Og det er en god ide det altså, for all del. Vi har massevis av kreative ideer.

 
Men boken jeg skal få æren å gi ut er en ide jeg har hatt lenge.
En ide og et ønske som har vokst, og vokst og vokst.. for hvert eneste barn…
Boken min handler om fødsel, rett og slett.

Og når jeg, som fembarns mamma skriver bok om fødsel blir det ingen fagbok.
Jeg har hverken ekspertise nok eller utdanning som kreves for å uttale meg om det faglige.
Mitt ønske var å skrive en bok om fødsel, basert på følelser, tanker og erfaringer.
En bok som skal styrke, ikke skremme.
En bok som skal gjøre en blivende mamma trygg på at dette kan hun også klare og ikke minst, bekrefte at hun ikke er alene med tankene hun tenker.
For er det noe dere har lært meg, så er det nettopp det.
MAN ER ALDRI ALENE.

For å få bekrefte dette, holder det ikke bare meg og mine erfaringer rundt fødsel, derfor har jeg også fått med meg 13 andre fantastiske damer som har født barn og alle har de bidratt med sine unike historier, erfaringer og følelser.
Vi nærmer oss slutten nå. Sammen med en fantastisk designer sitter vi å gjør siste finpuss på hvordan boken skal se ut. Og fy søren så flink hun er.
Jeg GLEDER meg til å fortelle dere mer om boken, tittel osv.
Herreguuud så stolt jeg er.

4 kommentarer
    1. For en fantastisk idé! Dette blir nok veldig bra, skulle ønske den fantes da jeg gikk med min første.. lykke til!!

    2. Denne boken gleder jeg meg til å lese ?. Tenker det er viktig å fortelle at man kan oppleve utrolig mange forskjellige følelser under fødsel og at det er helt normalt. Lykke til med boken, dette blir nok veldig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg