Endelig noe nytt i skapet -rabattkode!

//annonse

 

Åh herremin jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å unna meg litt nytt tøy i garderoben.
Som nevnt tidligere har det alltid endt opp med at perioden etter fødsel har vært preget av slitne mammaklær og generelt plagg jeg ikke har følt meg særlig vel i. Alt i påvente av at klærne i skapet en gang skal passe.

DET skal jeg ikke gjøre igjen denne gangen. Denne gangen jeg skal jeg unne meg å føle meg fresh og fin nå også.

Første bestilling har ankommet, og jeg er sååå happy.
Bommet ørlitt med størrelsene da det er vanskelig å vite hvor denne kroppen er nå, så noen plagg ble litt store,
men så godt med noe nytt i skapet.
Jeg brukte rabattkode 415445 som gir 33 % rabatt på dyreste vare og 5% på det som allerede er på salg.
Mine favoritter var blant annet denne vide buksen og den freshe fine grønne toppen:

Bukse // topp//

 

Jeg har allerede funnet meg noen nye ønskeplagg på listen (har satt av et lite beløp hver måned som jeg kan handle for)
Og her er noe av det som står på ønskelista

Det er to enkle kjoler som jeg tror ville vært superdeilige å ha til forhåpentligvis varme sommerdager

Mønstrete kjole // sort kjole//

 

Også har jeg alltid hatt lyst på en jeans shorts, og nå fant jeg endelig en jeg likte, den finnes også i en lysere variant.
Og den kan jo kombineres med så mangt.

//leo topp // Blå bluse // singlet med mønster// jeans shorts //

 

Rabattkoden 415445 gjelder på alle disse plaggene og resten av utvalget til Ellos.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg