Endelig ny rabattkode hos ellos

//annonse ellos

Jeg vet så inderlig godt at flere av dere har ventet på denne, og det skjønner jeg godt.
Ellos er en av mine favoritt nettbutikker til klær. ikke bare til meg selv men også til barna handler jeg en del der.

Og nå i det siste har jeg også begynt å titte litt på ting til huset der også.

 

DET ER SÅ MYE FINT.

Rabattkoden jeg deler med dere i dag gir dere 33% på dyreste vare i handlekurven og 5% ekstra på salget.
Trykk på en av linkene under og rabattkoden legger seg automatisk i handlekurven til deg.
men du kan også klippe med deg denne: 435429

 

Det er så masse fint som ramler inn disse dager og så klart vil jeg dele noen favoritter med dere.
Noen av disse er på vei til meg.

Denne buksa kjøpte jeg meg i fjor, og ELSKER den. Den finnes også i brun

 

Den passer knallfint til denne blusen (som også finnes i hvit)

 

Den kan du også kneppe opp å ha utenpå denne kjolen feks.Den finnes i mange forskjellige farger og design og går helt opp til strl 52

 

Ønsker man en lang variant synes jeg denne ser magisk ut.

Og ønsker du med mønster har jeg falt pladask for denne, som også finnes i andre farger og mønster og ensfarget

 

Avslutningsvis vil jeg tipse om verdens beste shorts for deg som ikke liker veldig korte.

Hvor kul blir ikke den til denne blusen

 

Rabattkoden gjelder ut mai måned.
Happy shopping.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg