Enkelt juleverksted med panduro.

//annonse

Alle som kjenner meg, vet at jeg ELSKER juleverksted.
Fylle bordet med masse spennende og la barna utfolde seg. Og ikke minst få tid selv til å være kreativ.
Med julemusikk i bakgrunnen, noen gode tanker om de man lager noe julefint til og kanskje en pepperkake eller to på lur.

I år, har det ikke blitt slik.
Da vi har brukt hele desember på sykdom, og når vi endelig hadde hodet litt over vann og pustet litt igjen, hadde vi iløpet av 1 time to stk som var rammet av omgangssyken. Det etter noen få friskedager.

Det er jo lov til å bli litt motløs.

Men abstinensene etter juleverksted gav seg ikke, jeg ville jo ha noe på treet fra i år også.

Men jeg hadde ikke tid til å surfe etter inspirasjon. Det måtte være enkelt.
Og da er det jo FANTASTISK at panduro.no har sett, som inneholder alt du trenger for å lage koselig, vakker, unik julepynt med barna.

Enkelt å bestille, gode priser er det jo også når man er så sent ute som meg. Faktisk halv pris på MYE!
Men jeg antar at jeg ikke er den eneste, og derfor vil jeg tipse om at det ER ikke for sent.

Bestiller du nå, har du kanskje pakken før jul og om ikke, så har du fine aktiviteter til romjulen.
Hvem har sagt at juleverkstedet må foregå før jul? Og hva med nyttårsfesten?

Og er du veldig på planleggingsfronten (som jeg har tenkt å være) bestiller du kanskje noen godsaker til neste års juleverksted.

Da har du det i hus, og det er enkelt å sette i gang når du ser at du har tid neste førjulstid.

Selv om ikke alle barna er like aktiv rundt det kreative bordet her i huset, har jeg alle med meg i bakhodet når jeg handler inn til juleverksted. For er det en tid alle vil samle seg rundt, så er det når det også er pepperkaker på bordet 😉

Ekstra stas i huset her i år, var nok frostkulene.


Kuler som var superenkle å lage, og veldig dekorative på treet vårt.
Og er Frostfeberen skikkelig i gang, ja da kan man jo lage Elsa og Anna også.

Vi har nok litt disneyfeber i år, for jammen laget vi ikke noen fine kremmerhus også.


De blå finnes fortsatt i nettbutikken, de røde er det noen få butikker som har igjen.
Enkel og rask julehobby som kan gi gleder gjennom hele juletiden..

Ja for hos oss er det noe oppi disse kremmerhusene rett som det er 😉

Det er mye hobbysett for barna, på nett er det god veiledning til hvem settene passer til også (alder anbefaling) Helt ned i 3-4 år finner du mange sett, og har du mindre barn kan man jo fint lage sammen.
Settene inneholder alt du trenger, bortsett fra saks. Pensler, lim og alt er med. Superpraktisk.

De eldste frøkene synes også det var moro å lage det som mamman hadde satt opp på listen sin.

Små engler ble til av både små og store hender og de henger nå så fint å glitrer på treet mitt.
Fine som en ekstra dekor på julegaver er det også.

 

Det aller beste har jeg spart til barna er i seng.. (og friske..ja for her herjer det sykdom om dagen)
Jeg har et herlig sett med en kjent scene fra det som VIRKELIG gir meg julestemning. Nemlig disneys julekavalkade. Den er dessverre utsolgt i nettbutikken, men er å oppdrive i enkelte butikker. Søker du på disney får du opp det vi har laget derifra.

 

,

Akkurat nå er det MASSE kupp å gjøre hos panduro. Både på julehobby og andre skatter.
Jeg forbereder neste år allerede. Og du.. ikke glem at dere kan gjøre noe gøy til nyttårsaften også.

Kreativa Karin deler mange gode tips på nettsiden hver eneste dag, de finner du her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg