Et sted langt der inne i gravidtåka- et julegavetips

//annonse

 
Jeg vet jo at jeg la den her et sted?
Helt ærlig, så tørr jeg ikke tenke på hvor mange timer jeg har brukt på å lete etter ting.
Gjerne ting jeg bruker hver eneste dag, men også ting som er mye verdt.
Et eksempel, lommeboken min.
Og den, den har vært regelmessig borte.
Selv om jeg VET at jeg la den der et sted.
Men ekstra ekstremt blir det når jeg går slik:

 
Med gravidtåka hengende tykt over alt som heter kontroll og rutiner blir det bare kaos enkelte dager.
Jeg føler jeg har kontroll, helt til jeg skal ut døren og lommeboken må ned
Og jeg står foran kjøkkenøya og gjentatte ganger klapper meg opp og ned på overkroppen for å sjekke om den kanskje på mirakuløst vis har kommet seg i lommen min.
Men folkens, mine letedager er så og si over.
Eller det vil si, jeg roter selvfølgelig fortsatt men nå bruker jeg ikke like lang tid på letingen.
Takket være denne glasaken her:

 
Tail it er en gps brikke som passer på mitt mest dyrebare, jeg har tidligere skrevet om at jeg har en brikke i sekken til et av skolebarna som kan, ja la oss kalle det spore av på veien hjem, men nå hjelper den også mor i huset med å holde ordren på sysakene, eller lommeboken om du vil.

Så de gangene lommeboken blir borte, stede for å å slå over lommene, går jeg bare inn på appen.
velger at enheten skal gi ifra seg lyd, vente tålmodig noen  sekunder og vipps, er det bare å gå etter lyden.
 
En annen fordel er jo a t jeg også kan spore opp lommeboken.
Dvs at om jeg mister den, eller skulle være så uheldig å få den stjele, så kan jeg faktisk tracke hvor lommeboken med brikken  er , akkurat nå.

Tail it har med andre ord gitt meg mere tid å sløse bort på noe annet, og godt er det 😉
Og du, kjenner du et lite rotehue slik som meg, er tail it en GENIAL julegave.
Og sjekk også ut de andre produktene de har, som feks gps klokke til barn og sporing til dyr.
Du finner utvalget HER.  For sent til sendefristen? Den fåes også kjøpt hos power.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg