Et tips om en skatt til gravide og ammede.

Noen ganger kommer man over helt unike butikker med unike historier med unike produkter.
Og jeg har kommet over nettopp en slik en.

For jeg må innrømme, jeg brenner litt for de unike, de som tørr å satse, butikkene med historie og sjel.
Enten om de har levd innad i familien i årevis, eller startes av frisk blod og iver fra en grunder som vil gjøre sitt for å forandre verden.

Der hvor du som kunde ikke sørger for at direktøren får en ekstra bonus, men at minstemann som fyller 2 år og snart skal bli storebror får litt ekstra smør på skiva, eller den sparkesykkelen han alltid har ønsket seg. Og ikke minst en ekstra glad mamma, som får lov til å drive med det hun brenner for.

Jeg har funnet en slik, og det som er  ekstra unikt med denne, er at butikken er fylt med varer ifra små produsenter som også har den unike gnisten. Innovative mødre og fedre som brenner for å gjøre hverdagen enda litt bedre, mer komfortabel, vakrere eller enklere.

Butikken jeg snakker om er mummytummy.no

En herlig liten nettbutikk fylt med mye jeg kan garantere du ikke har sett før.
Produkter til graviditet og babytiden.

amme-graviditet-iman-bluse

Hun har et spennende utvalg mammatøy, flere av modellene har også ammeløsning og kan brukes etter fødsel. Unike plagg med veldig god kvalitet. Flere av plaggene er laget/designet av mødre selv og har unike ammeløsninger.

graviditets-amme-klaer-tunika-bargara

Flere av klærne har en look som jeg har savnet i gravidtøy. Jeg mener det er gøy å være classy, men jeg trives best i min hoody og tights.

amme-graviditet-hettegenser-maitland-gra%cc%8a-1 graviditet-torquay-leggins-svart-1

barabasz_kasia_13598sm

(denne kjolen har jeg selv, og selv om jeg ikke ammer bruker jeg den rett som det er)
I tillegg til praktisk og godt tøy til svangerskap og amming har hun mye til babyen også.
Ja det er faktisk her vi fant vår Mr hummy, du vet den magiske bamsen som gjorde at Jonatan fant roen selv i sengen sin selv som pitteliten. Denne er fortsatt hans favoritt og er med oss rett som det er.


13891868_833988006736149_3933560606471717746_n

Mummytummy er en ny butikk som jeg putter opp på min favoritt, og det hele toppet seg når min bestilling ble levert med varer innpakket i silkepapir og bånd, da er det moro å handle på nett.

Jeg vil si at innlegget er på ingen måte sponset, det er skrevet med hjerte og med en oppfordring.
Tenk på hvor du bidrar! Kanskje koster tskjorten eller lysestaken en 50 lapp ekstra, men er det kanskje verdt det? For hva vil du, at Her Styresen skal få seg noen ekstra millioner i bonus, eller at vesle Fredrik skal få sparkesykkelen han ønsker seg.

Det er faktisk ditt valg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg