Få et ryddig småbarnshjem på 1-2-3 med KK

//Skrevet i samarbeid med KK

1….

kk1

2…

kk2

3…

kk3

 

Så er det kanskje ikke så enkelt.
Men noen kvelder får rot være rot altså.

Jeg orker ikke å ha det striglet rundt meg til en hver tid, jeg skulle gjerne ønsket det, men jeg orker ikke.
Jeg har så mye mer fornuftig å bedrive tiden min med, istede for å rydde hele tiden.

Det er enkelte kvelder i uka hvor lyden av tassende barneføtter i pysj er den beste lyden.
Når barnegråt, ståk og latter erstattes av tikkende klokker og hysssssjjjj…tørr nesten ikke si det i frykt for å bryte den,  stillhet.

Det er etter kl 20 jeg tar av meg mammakappa, noen dager svever jeg som superwoman gjennom, andre dager blir lange og kappa vanvittig tung å bære.

Da er det deilig å kaste den hersens kappa, bare være meg selv, og slenge den slitne kroppen ned på sofan og bare gjøre ikke noe annet enn å lese.

Ja for jeg er veldig glad å lese, akkurat nå er det sjeldent jeg leser bøker, rett og slett pga tiden. Men leser ofte blader, blandt annet KK.

KK er et ukeblad med magasinpreg. Ukentlig inspirasjon, informasjon og genialt selskap i stillheten.
Med god miks gode historier, interiør, mote og inspirasjon gir det meg litt ekstra påfyll i ammemoduset.

Derfor synes jeg det er ekstra stas å kunne tilby mine medsammensvorne i ammemodus og småbarnsrot et godt tilbud på selskap i egentid og ikke minst enkel rydding.

kk4

10 KK for kun 299 + valgfri dekor ananas fra Bloomingville.

collagekk
Tilbudet finner du HER

 

3 kommentarer
    1. Tja jeg ser at det er flere som bruker samme metode som jeg selv 🙂 Rydder og rydder, men uansett kommer noen småtasser og ødelegger hele greia ganske raskt. Da er det denne metoden helt topp

    2. Yup…..kjenner dette godt jeg også? noen ganger er det best å snu ryggen til eller finne fram noe bra lesestoff

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg