Hva får barna våre til jul i år? – 10 julegavetips

//Annonse

Ååååå folkens da er det jammen meg desember.
Håper dere har en koselig førjulstid og henger med på alt som skjer.
Dagene flyr unna og det skjer noe nesten hver eneste dag.
Jeg har jobbet hardt for å gjøre unna det meste i god tid i år, og for første gang på lenge er julegavene til barna i boks allerede nå 3. desember. Som regel løper jeg rundt som en hodeløs høne og leter etter det de har ønsket seg de siste dagene før jul.
Innbiller meg at jeg sparer det beste til slutt og at det hele blir koseligere om jeg venter eeenda nærmere jul.
I år skal jeg ikke løpe rundt som en gal, i år er julegavene sikret og det behagelig og ikke minst rimelig på det o store internett.
Det er lekekassen.no som får glede av å levere årets julegaver til våre barn. Rett og slett både fordi de leverer raskt og er vanvittig gode på pris.
De minste barna får leker i år (blant annet) Og siden de ikke leser bloggen kan jeg jo avsløre noe av det som gjemmer seg der.
Oda er så stor at hun kan være med oss ut å base i snøen nå, det gamle babyakebrettet er utslitt og med masse sprekker, derfor får hun et nytt Babyakebrett fra stiga.
Hun har også snikåpnet den andre gaven fra oss,

En babygym fra fischerprice (sjekk prisen!!) som er enkel å legge samen og slå ut, medfølgende leker, en med lyd. Rett og slett veldig fin og ikke minst praktisk.
Jonatan han ELSKER jo biler, så han får seg en sparkebil. Brannbil selvfølgelig med lyd og lys.. noe sier meg at jeg kommer til å angre meg men tenk så moro da.

I tillegg har han blitt smittet av en aldri så liten dille to av hans eldre søsken har, nemlig PYSJHELTENE.

Jeg tok et raskt søk på lekekassen og vips så finnes det jo masse moro pysjheltestæsj.
De får en pysjhelt med kjøretøy hver.
Det er kanskje den gaven jeg er mest spent på å se reaksjonene på når de åpner.
Matilde var med meg å tittet i butikker en dag før jul og stoppet helt opp i et utstilt dukkehus. Der stod hun en liten evighet før jeg måtte overtale henne til å bli med.

Hun har snakket om dette dukkehuset siden, og gjett hva som skal pakkes inn i hennes gave, jepp et Lundby småland dukkehus.
Lekekassen har MASSE å velge i, når det kommer til møbler og stæsj så her har jeg gode gaveideer til besteforeldre, onkler og tanter osv også.
Jeg har handlet flere av årets julegaver til barn vi kjenner hos Lekekassen, til hvem det er kan jeg ikke avsløre, men jeg kan gi dere noen tips om noen ekstra gode godbiter til veldig gode priser.
10 julegavetips
Fischer price puppy.

Denne har fulgt alle våre barn, med behagelig volum og lyd. Perfekt til 0-3 år

Brio lær å gå.
En slik gåvogn burde være i et hver småbarnshjem. Solid og stødig, mulighet til å sette på litt motstand så vognen ikke ruller unna når barnet skal reise seg. Stødig og fin.

Lekebilene fra Bruder.
Detaljerte, slitesterke og veldig fine. Enhver motorentusiast drøm. Her kan man samle på og ønske seg til jul og bursdag.
Dette er sollide leker som går i arv og lekekassen har masse rabatt på disse nå.

Fantorangen.
Denne er myk og god og veldig søt. Fantorangen er NRK sin lille barnemaskot og har vært svært populær hos alle våre barn.

Mens vi er inne på kosedyr.
Karstens og Petras Løveungen og Frøken Kanin er to velkjente figurer for de fleste små.
Hos  Lekekassen har de flere varianter.

Fjernstyrt bil.
Alle gutters (og fedres drøm) her har det blitt testet en del biler og om vi skal anbefale noen så er det de fra Nikko.

Play-Doh.
Jeg har ikke telling på hvor mange lange søndager disse boksene med leire har hjulpet oss gjennom.
Uendelig mange timer lek og hygge rundt bordet rett og slett.  Her synes han på 2 det er like moro som hun på 10..og hun på 32 😉

Perfekt til sparepengene,
Dette er en moro gave til både liten og stor.
Pengeskap med kode og som teller pengene. Her har man full kontroll over sparepengene.
Kanskje den kan gi litt motivasjon til å begynne sparingen til drømmeferien?

Heisekran.
Denne store og solide heisekranene kan by på mye moro.
Fjernkontrollen kan snurre kranen rundt og heve senke kroken.

Og tilslutt så må jeg jo ikke glemme Lego,
Lego blir aldri feil. Rett og slett.

Hos lekekassen finner du et vanvittig stort utvalg, sjekk ut alt her.
Og mens jeg skrev innlegget kom jeg over denne, et skikkelig stalltips til slutt hr altså

Denne her er rett og slett genial.
Jonatan fikk den til sin 1 års dag og er nesten daglig i bruk enda. Den kan enkelt justeres mellom høy eller lav. Det Følger med to biler.

Det lønner seg å ha bestilt innen 15. desember for å være 100% sikker, jeg vil derimot ikke anbefale deg å vente så lenge, hvem vet om drømmejulegaven er utsolgt innen den tid?
Lykke til med innspurten.
 
Legg meg gjerne til på snapchat: idebankmamma

1 kommentar
    1. Flott oversikt over leker og gaver. Lego er alltid en vinner. Den store kranen ser også morsom ut. Nå er det ikke lenge igjen til jul på nytt og mye av dette er sikkert like aktuelt i år som da artikkelen ble skrevet. Andreas

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg