Flipp.no -Prøv bladenes Netflix GRATIS i en måned.

Mammaaaaaaa, kan jeg få et blaaaaad?

Hørt den før?

Jeg må innrømme jeg er litt svak ovenfor disse bladene, spesielt til eldste som helt tydelig opprettholder sin leseglede via bladene. Til pappaen store glede, har hun fått dilla på Donald 😉

Skjermbilde 2015-09-21 kl. 09.29.17

Jeg leser lite bøker, jeg har generelt lite tid til å lese med ungeflokken utenpå og turboen inni meg som drar energi. Men bladene mine, de sniker jeg meg tid til, leser litt nå og litt da.

Nå som kulen på magen vokser, er det ett blad jeg koser meg ekstra med.
Babydrøm.
Skjermbilde 2015-09-21 kl. 09.34.04

Et blad som både jeg og mannen har lest i mange mange år nå er
Foreldre og barn, mannen roper kanskje ikke like høyt om det, men det merkes da han rett som det er kommer ut fra toalettet med et foreldrerelatert tema å ta opp 😉
Skjermbilde 2015-09-21 kl. 09.34.17

 

Vi har alle våre favorittblader, gjerne basert på interesser.
At alle skal få bladet de ønsker i familien skjer ikke, hvorfor? Det blir for kostbart rett og slett.

Men så kom jeg over Flipp.no, en helt ny tjeneste fra Egmont.
En app som stadig fylles med blader. alt fra Jakt og fiske til Babydrøm og nå kommer jammen barnebladenen også.

En hel bank full av lesestoff for en hver interesse.
Last ned appen og du har bladene tilgjengelig hvor som helst både på telefon og nettbrett.
GENIALT spør du meg 🙂 Appen er oversiktlig og enkel å forstå, både for oss og eldste som bruker den hver kveld til å lese litt.

12047680_10156055716690641_2125766450_n

BladNetflix kaller eldste det, og det er igrunnen slik, Bladenes Netflix.

Flipp.no er en ny tjeneste, nye blader fylles stadig på og akkurat nå er det 25 blader i velge i.
Lyst til å teste det? Akkurat nå kan du teste GRATIS i en mnd, uten bindingstid.

Ja akkurat som Netflix det også 😉
Vil du teste? Registrer deg HER

Skjermbilde 2015-09-21 kl. 09.59.12

Hvilke blader leser dere i familien?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg