FROST på NETFLIX!

// Skrevet i samarbeid med Netflix.

Let it goooooo
Let it gooooooo

NFLIX_FrozenGIFS_14

Minsta her, starter og avslutter hver ENESTE dag med den sangen.
Det har hun gjort så lenge jeg kan huske nå.

Hun har to ting som tar hennes opperksomhet om dagen, selvest (meget vitkig med selveste) Kaptein Sabeltann og, FROST.

Ja da, vi er med på bølgen som herjer landet og tilsynelatende aldri tar slutt.

JooHooo for det sier ELSA, det er hennes hardeste argument dersom hun påståelig skal ha frem et poeng. Hun og Elsa er visst enige om det meste.

Sangene er forsåvidt fengende (hjelp hva er det jeg skriver, jeg er bitt selv)
Men sånn fra spøk til alvor, her er det tydelig at de har gått inn for at sangene skal sette seg i en hver 3-4-5-6-7-8-9 og 30 årings sin hjernebark.

Ikke bare hører jeg vesla synger den titt og ofte, men mannen i radion setter den på rett som den er han og.

Frost altså, har du sett den?
Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes filmen er fantastisk flott.
Typisk Disney med humor, kjærlighet, dramatikk, spenning og glede.

Olaf, snømannen som elsker sommer og varme klemmer har smeltet hjertet mitt totalt.
Og hans herlige visdomsord og tanker krydrer hele filmen som er spekket med flotte animasjoner og … jada… sanger 😉
NFLIX_FrozenGIFS_33
Og det er mange som liker Frost.
Dette har Netflix fått med seg, og i morgen, har denne premiere!
I morgen finner du frost på netflix!

Yes da, da kan dere se Frost igjen, og igjen, og igjen, og igjen…og iiiigjen.

Ferien er berget.

NFLIX_FrozenGIFS_32

Kos dere… og..

Let it goooooo, LET it gooooooo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg