Gå rundt i drømmehuset før det er bygd!

// Skrevet i samarbeid med Nordbohus

Drømmen om å bygge bolig ligger vel kanskje latent hos de fleste.
Det å få forme og bestemme akkurat hvordan huset man skal bli gammel og grå i skal se ut.

Man har sine tanker, iallefall har jeg, om hvordan huset skal se ut.
Siden vi bestemte oss for å flytte til bygda har dagdrømmingen min svirret rundt det å bygge hus.

Stor hall, direkte inngang til vaskerom, store luftige soverom, ekstra stue for barna, to bad, kjøkken med PRAKTISKE løsninger, stue med høy himling hadde vært drømmen.

Jeg kunne nok fortsatt i det uendelige.

Men jeg har alltid tenkt, så skummelt det må være, å kjøpe noe du ikke har sett.
Blir det virkelig slik du har sett for deg, når du står i stuen med den høye himlingen og ser på kjøkkenet med de smarte løsningene.

Vil soverommene være så luftige som du hadde tenkt?

Og hvordan ser det egentlig ut når du står i den store hallen med direkte inngang til vaskerommet?

Å bygge eget hus er en investering for livet, kanskje det viktigste valget man tar i livet økonomisk.
Det er viktig å være trygg på sitt valg.

Drømmen om å bygge selv har vokst etter vi flyttet på bygda, og jeg har slitt ut noen kataloger kan man si.
Selv om bildene er flotte og viser det meste, forteller de meg ikke hvordan det vil føles å stå i min selvbestemte stue.

Men nå kan jeg altså se drømmehuset før jeg trykker på kjøpknappen.
Hos Nordbohus kan du få se drømmehuset med virtual realitybriller.

Wow, er det så høyt under taket.
Wow, er det så høyt under taket.

Det betyr at du kan stå i din kommende stue, føle på hvordan den høye himlingen føles, se inn på kjøkkenet, se den store hallen og ta en titt på soverommene.

Du kan vandre rundt i ditt nye hus før det i det heletatt er slått et spikerslag.

Jeg har avtalt time, jeg skal å se på drømmehuset mitt.

Lun_0

Jeg er så spent!

Og selvfølgelig skal jeg fortelle dere om det!
Stay tuned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg