Gelefarger – Fantastiske fargeblyanter til små og store (Rabattkode)

Vi har 3 barn som er i overkant glad i å tegne. Eldste har produsert nok tegninger til å tapetesere hele huset det er jeg sikker på. Vi har prøvd mange forskjellige tegneblynter, skru, spisse, runde, tusjer osv. Men INGEN slår disse fantastiske DJ08805B   Barna trenger, ilikhet med oss, godt utstyr når de jobber. Med godt utstyr, følger gode resultater og god mestringsfølelse. Utrykkene til minstejenta når hun prøvde disse blyantene for første gang skulle vært knipset. Hun var vant med å måtte jobbe hardt med de små hendene sine for å få farge på arket. tegnematilde Nå trenger hun knapt bruke kraft før klar og tydelig farge kommer på arket. Seeeee mamma utbrøyt hun mens hun pekte på den knall rosa (selvfølgelig) streken hun hadde tegnet.   Man får en følelse av at de smelter rett og slett når man tegner (noe de ikke gjør) men alikevell er de såpass solide at de tåler hardhendte hender også. Jeg får virkelig ikke beskrevet hvor gode de er. De er å få tak i hos sprell HER og hos utvalgte bokhandlere, så de blandt annet på notabene her om dagen. tegn3   Vil du teste et sett med disse supre tegneblyantene eller noe annet fra DJECO? Så bra, fordi vi deler nemlig ut hele 1 produkt til 5 av dere. I samarbeid med Sprell.no som har disse flotte tegne/male artikler fra DJECO og vil gjerne at 5 tester disse og gir oss en tilbakemelding på kvalitet og erfaringer. Vi i Idebanken er veldig fornøyd med flere av produktene og vil gjerne høre fleres mening.

Vi har trukket våre testere:

Silje Karin Vik skal få teste Fingermalin

Lene Christiansen skal få teste Gel farger Classic

Silje Stavik skal få teste Gel farger Classic

Audhild Stene skal få teste Vannfarger Jordtoner

Marianne Wahlstrøm skal få teste Gelfarger Classic

Dere vil alle motta en mail iløpet av få dager med mer info. Gratulerer!

Ble ikke du en av de heldige?

Trøstepremie til alle kommer her:

sprellrabatt

Her finner du de utvalgte hobbyproduktene dere får 20 % rabatt på hos sprell, rabatten gjelder kun for våre lesere
R
abatten er ikke synlig i kassen, men blir synlig på kvitteringen du mottar på epost.
Belastning på eventuelt kredittkort blir ikke foretatt før registrering av rabatten er gjort.

394 kommentarer
    1. Vil gjerne teste gel fargestifter classic 🙂
      Har ei jente på 6 og en gutt på 5 som begge ELSKER å tegne, og lillesøstra demmes på 1,5 som er i læringsfasen 😉

    2. Vi vil gjerne teste “Gel fargestifter Classic” 🙂 Sønnen min er 2 år og en liten Picasso 🙂

    3. Gel fargestifter classic 🙂 jenta mi elsker å tegne, så hun blir en god testperson 😉

    4. Jeg vil teste tusjsett i rosa, datteren min er 8 år og jeg er sikker på at hun ville likt dem 🙂

    5. Vil gjerne teste gel fargestufter i rosa toner 🙂 jenta mi blir 3 år i august 🙂

    6. Vi vil gjerne teste disse gelefargene eller fingermalingen 🙂 Har tre barn på 2, 6 og 8 år. 🙂

    7. Har ei jente på 4 år og en gutt på 2 år som ville blitt kjempeglad hvis de kunne testet ut gel fargestifter classic

    8. Jenta mi på 5 og jeg har eget hobbyrom og elsker og prøve nye ting. Da hadde det vært stas og prøve tusjer med tvillingfarger. Eller noe i rosatoner da råååsa er poppis! 🙂

    9. Har ei jente på 4 år og en gutt på 2 år som ville blitt kjempeglad hvis de kunne testet ut gel fargestifter classic

    10. Gel fargestifter classic hadde vært kjekt å prøve ut for lillegutt som blir 2år om 1 uke

    11. Gelé fargestifter i Rosa toner. Lille prinsessa mi elsker å tegne. Å alt skal Være rosa. Hun er 2 år gammel

    12. Vil gjerne teste gel fargestifter 🙂 Har en liten gutt på 1 år som elsker å tegne 🙂 Han prøver å få tak i penn og papir så fort han kan 😉

    13. Jeg har en på 4, en på 3 og ei på 18 mnd. Alle liker å tegne, og innimellom på andre ting enn papir også dessverre. Jeg vil gjerne teste classic gelefargestifter

    14. Har ei på snart tre som hadde blitt glad for å teste fargeblyantene med dobbel farge 🙂

    15. Jeg vil teste Gel fargestifter rosatoner. Har to jenter på 5 og 8 år som elsker å tegne

    16. Vi kunne tenke oss å teste gel fargestifter classic. Frøkna her er to år.

    17. Min lille kreative gutt på 2 år hadde elsket vannfargene i jordtoner! Så hadde kanskje mammaen hans sluppet å vaske flere vinduer fulle av fettstifter! -.-
      #HaukErik på ig 😉

    18. Hei hei! Mine nydelige kunstnere på 2 og 4 år vil veldig gjerne prøve gelefargene♥♡♥

    19. Har 3 gutter på 4, 6 og 8 år som elsker å tegne. Kunne godt tenkt oss å teste Gel fargestifter classic

    20. Ønsker å teste fingermaling eller gel fargestifter. dattera mi på 13 mnd er veldig opptatt av tegning og farger

    21. Vil gjerne teste gel tegnestifter. Har 4 barnebarn på 1.4.6.7 år 🙂

    22. Vi har lyst å teste gel fargestifter classic 🙂 Kunstnerne våre er storebror på 4 år og lillesøster på snart 2 år. ( fyller 2 på torsdag 5. juni 🙂

    23. Har gutter på 2, 5 og 8 år som alle er veldig glad i å tegne. Ønsker oss veldig gelfagestifter classic. Vår mellomste fyller 5 år 20. juni, vil bli en kjempe fin bursdagsgave om vi vinner 😀

    24. Ønsker å teste Gel classic eller de doble fargene til den fargerike jenta mi på 4 1/2 år 😉

    25. Melissa på 3,5år vil veldig gjerne prøve gelfargestifter i rosatoner – hun elsker virkelig å tegne

    26. hei 🙂 eg har ei jente på 1,5år, Ho rett og slett ELSKER å tegne og male:) og har alt vist store evner og veggen er fylt med barne kunst:) ønsker å teste classic gelefargestifter:)

    27. Vil gjerne teste ut gel fargestifter i rosa toner. 🙂 Frøknene her er 5.5 og 4 år. 🙂

    28. Vil gjerne prøve gel fargestifter. Mine gutter på snart 8 og 5 år elsker å tegne.

    29. Gelfargestifter til datteren min på 5 år. Vi har prøvd mange forskjellige farger, men ingen gir skarp fin farge. De fleste knekker fordi hun tegner hardt for å få farge på arket. Hun elsker å tegne, så dette ville vært midt i blinken for henne:)

    30. Jeg elsker Djeco, de har fantastisk kvalitet på produktene sine!
      Vi (jeg og min datter på 17mnd) vil gjerne teste gel fargestifter classic. Skatten min elsker å tegne, og måten du beskriver din datters ekstase over hvor godt disse stiftene fungerer får meg til å ville ha samme opplevelsen her hjemme

    31. Ønsker å teste gel fargestifter classic, eller tusjer i tvillingfarger. Har ei frøken på 5 år som tegner maaaange tegninger hver dag, og en lillebror på 14 mndr som også har veldig lyst til å “hjelpe til” 🙂

    32. Hei. Vi vil gjerne teste gel farge stifter Classic. Har ei på 6 (7år 14 juni) og en på snart 4 den 10 juni.

    33. Disse vil vi gjerne prøve! Har vært på jakt etter gode tegneredskaper lenge, så disse hadde vi mer enn gjerne prøvd ut. Classic for gutten på 6 og jenta på 3 hadde vært midt i blinken!

    34. Vil gjerne teste gel farger. Har tre gutter på 1 år, 5år og 7 år og de ELSKER å tegne 🙂

    35. Hei 🙂
      Vi vil gjerne teste disse gelfargestiftene classic. Har en gutt på 3 år som elsker å tegne 🙂

    36. Gel fargestifter Classic hadde vært morsomt å teste. To kunstnere på hhv. 7,5 år (snart 8!!) og 3 år her i huset gjør gjerne testejobben!

    37. Gelefarger i rosatoner ei så syns fargene er vanskelige å få fram, går fort lei. Så stiller gjerne som tester!!!

    38. Kun tenkt meg å testet ut de hel fargene, vil tro at de kan være noe for en tegnegal 5 åring

    39. Vil gjerne prøve Gel fargestifter classic og rosatoner. Har selv to veldig tegneglade jenter på 5 og 7 år, og har i tillegg lyst til å prøve ut gelstiftene i barnehagen der jeg jobber med barn fra 0-6 år 🙂

    40. Har ei jente på 20 mnd som elsker å tegne. Vil gjerne at hun får prøve gel-fargestifter-classic 🙂

    41. Gel fargestifter med rosatoner kunne mine kreative jenter på 5 og 7 år tenke seg å prøve:) de sitter daglig å tegner eller noe annet krativt med hendene og gode materialer er viktig. Det gjør så mye.Det har vi erfaring fra.

    42. Ønsker å teste gel fargestifter eller fingermalinga. Har en datter som fyller 3 til høsten.

    43. Kusinene-vegg-i-vegg vil veldig gjerne være med å teste. De er begge glade i å tegne og male. ❤

    44. Har ei jente på snart 2 år som elsker og tegne fugler, fisker, hunder og andre dyr så vi ønsker og prøve gel fargestifter classic 😀

    45. Malerskrin, store farger. Usj nå kom den dårlige samvittigheten at jeg ikke har satt meg mer ned med maling og tegning med poden på nesten 17 måneder.

    46. Ønsker å teste gel fargestifter, Amalie er vår lille kunstner på snart 2 år ☺️

    47. Glemte visst å skrive at de gjerne ønsker å prøve ut gelfarger i rosatoner. ❤

    48. Ønsker teste gelfarger classic 🙂 Barna mine er 3 og snart 2 :)))

    49. Jeg vil gjerne teste ut fingermaling el fargestifter:) har ei på 1,5 og ei på snart 5 (1.juli)

    50. min datter på 6 år hadde likt å få prøve gel fargestifter, rosatoner.. av og til så må hun farge så hardt at hun farger gjennom hele papiret.. så dette høres jo kjempe bra ut! og at de ikke farger av over alt, er jo helt topp!! hva kan bli bedre enn det?? 😀

    51. Har to jenter som mere enn gjerne tester ut gel fargestifter rosatoner. Yngste jenta er 2 år og elsker og tegne fargerike kruseduller. Største jenta er 5 år, og over gjennomsnittet glad i å tegne! Så her blir det to ivrige testere 🙂

    52. Vil gjerne teste Gel fargestifter Classic. Har ei jente på 2 som også storkoser seg når hun får tegne. Og når hennes lillebror på 3 mnd ser på er det stor stas 🙂

    53. Me vil gjerne teste gel fargestiftrr classic. Har to små på 1,5 og 2,5 år som er svært glade i å teikne 🙂

    54. Hei.
      Veslejenta min hadde blitt veldig glad for å prøve gel fargestifter classic. Hun blir 2 år nå i juni og elsker å tegne.

    55. Har tre tegneglade jenter som gjerne tester gel fargestifter i rosatoner! Tvilinger på 7 og lillesøster på 2.

    56. Har ei på 4 og en på 2. Kunne tenkt meg å teste maleskrinet med 36 farger, siden jeg ikke har funnet noen gode på det. Men også gel fargeblyantene classic eller tusjer. Alt nytt er gøy. Og begge to elsker å tegne og male

    57. Vil gjerne teste gel fargestifter classic. Har ei jente på 6 som elsker å tegne med naboer i alle aldre som er innom. Vil bli testet av store og små

    58. Gel fargestifter Classic hadde vært supert for ho på 4,5 år som allerede er en racer på å tegne og for han på 1 år som nettopp har begynt å bli kjent med tegningenes magiske verden 🙂

    59. Vi har tre små på 7 mndr, 3 år og 6 år som elsker å tegne! Vil veldig gjerne prøve disse gelefargene, f.eks. Gel fargestifter classic 🙂

    60. Vi vil gjerne teste gel fargestifter classic 🙂 guttene mine på 3 og 1 elsker å tegne 🙂

    61. Vil gjerne teste gel fargestifter eller vannfarger i rosatoner. Har ei jente på 5 år som elsker å tegne og male 🙂

    62. Gel fargestifter classic hadde vært supert å prøvd. Har en datter som skal begynne på skolen nå til høsten og en sønn på snart ett og et halvt år…

    63. Kunne gjerne tenke meg å teste gel fargestifter klassisk til min gutt på 1,5 år:)

    64. Vi vil gjerne teste gel fargestifter classic 🙂 har en liten frøken på 1,5år som elsker å tegne. Men er ikke alltid like lett å få så mye farge på arket med de vanlige harde, så hadde vært kjempegøy å prøve disse 🙂

    65. Jeg ønsker gjerne å teste ut “Gel fargestifter – Rosatoner”, min datter er snart 4 år. Krysser fingrene

    66. Tester gjerne gel fargestifter classic. Min jente er 2 år og elsker å tegne 🙂

    67. Hei.
      Vi drømmer om å lage fantastiske kreasjoner med gel fargestifter i rosatoner.
      Hilsen “Picasso” (19 mnd) og Monet (straks 5 år)

    68. To stk som snart blir 4 år; de produserer til den store gullmedalje og enten gelefarger eller vaskbare tusjer hadde vært supert å teste ut! 🙂

    69. Gelfarger i rosatoner vil jentene mine på 4 og 6 gjerne teste, de elsker å tegne begge to

    70. Har ei jente på 2.5 år som elsker å tegne. Regner med at ho ville blitt kjempeglad for å få prøve gel fsrgestifter classic

    71. Vi vil gjerne prøve maleskrin “store vannfarger”. Til min gutt på 2 år nå i Juni.

    72. Hei, jeg tror at datteren min (4 år) helt sikkert har lyst til å prøve ut Tusjfarger – rosa sett, og broremann (10 mnd) som ikke har prøvd tegning enda – Gel fargestifter Classic 🙂

    73. Vi kunne tenkt oss å teste Gel fargestifter Classic 🙂 Har en gutt på 6 år og ei jente på 3.5 år 🙂 Mye av fritiden går med på å tegne, og med en ny campingsessong i sikte hadde det vært supert med nye fargestifter 🙂

    74. Hei:) jeg ønsker å teste Gel fargestifter, rosatoner. Har 2 jenter, Lily og Elvira, på 2 og 4 år, som selvsagt elsker å tegne

    75. Gel fargestifter classic hadde vore perfekte for guttungen på 3år.

    76. Vil gjerne teste gel fargestifter classic. Sønnen min på snart 2 år synes det er kjempestas å tegne.

    77. Vi vil gjerne teste Gel fargestifter – rosatoner! Med ei jente på 6 år som bare vil bruke såkalte “jentefarger” og to gutter på 1.5 og 4 år som nøyer seg m blå og grønt ville dette settet passe perfekt til dem

    78. Gel fargestifter classic. HAr ei på snart 1,5 år som akkurat har fått øynene opp for tegning, men vi sliter litt med at hun må tegne hardt for at det skal vises nok, så det her hørtes og så jo genialt ut!

    79. Barna mine på 1,5 og 4 vil gjerne teste Gel Fargestifter Classic. Fingrene er krysset på oss alle 🙂

    80. Jeg ønsker å teste gel fargene eller fingermaling, har to gutter på 1 år og 4 år

    81. Vil gjerne teste gel fargestifter classic, så kan lillegutt på 2,5 få tegne kjøretøy i fleng

    82. Gel fargestifter i rosatoner har vært perfekt til lillejenta på snart tre. Hun elsker å tegne og rosa er jo favoritten 🙂

    83. Har ei lita jente som blir 2år i juli å som bokstaveligtalt tegner 90% av dagen, hu elske d…men d ende ofte i frustasjon over at d ikje kommer farge over alt der hun farger pga at hun ikke presser hardt nok eller så presser hun fargene så hardt at de knekker å da er frustadjonen, om mulig enda større…så d hadde vært supert å prøvd ut disse Gel fargestifter, gjerne den i Rosatoner ^_^ krysser fingrene å håper på å vinne 😀

    84. Vi vil veldig gjerne teste gelfargestiftene i rosatoner 🙂 har to jenter på 1 og snart 3 år, som elsker å tegne nesten like mye som Mamman gjør 😉

    85. vi har en gutt på 3 år og ei jente på 2 år som ønsker å prøve Gel fargestifter Classic 🙂

    86. Ønsker å teste gel fargene classic, har en tegneglad gutt på snart 5 år 🙂

    87. Vil gjerne teste gel fargestifter classic med barna på avdelingen jeg jobber på i alderen 1-3 år 🙂 her vil vi virkelig kunne teste de 🙂

    88. Vil teste gele farger i rosatoner har to jentet på 5 og ei jente på 1 alle elsker og tegne

    89. har en gutt på 4 og ei jente på 2 som begge liker å tegne og vi har veldig lyst til å teste gel fargestifter classic.

    90. Ønsker å teste: gel-fargestifter-classic. Har 2 barn på 1 og 3 år. Eldste er veldig glad i å tegne.

    91. Jeg vil veldig gjerne teste “Vannfarger jordtoner” – har to barn på 3 og snart 6 år som er veldig glad i å male – mamma`n syntes dette så veldig spennende ut også 😉

    92. Vi vil gjerne teste gel fargestifter 🙂 Gutt på 3 og jente på 1 som elsker å tegne.

    93. Vil veldig gjerne få teste Gel fargestifter Classic til den tegne glade gutten min på 2,5 år. Har enda ikke funnet noen som er gode nok for ham. Så her krysses alt som kan krysses <3

    94. Hei! Kunstnerene her i huset er gutten på 2,5 og jenta på 5,5 år. De er begge veldig glad i å tegne, så jeg måtte ordne eget tegnebord til de. Det er de innom og er kreative nesten daglig. Ønsker å prøve Gel fargestiftet classic, evt fargeblyanter med doble farger. Krysser fingrene og tenker gode tanker 🙂

    95. Vi vil gjerne teste Gel fargestifter i rosatoner 🙂 Jenten min fyller 3 år i november.

    96. Hei, jeg har syv barn mellom 10 og 1 år som alle sammen er mer enn i overkant glade i å tegne, så det hadde vært helt supert å kunne teste gelefargene. Både classic og i rosatoner i grunn. Da vi har både gutter å jenter 🙂 Så da krysser vi fingra alle sammen og satser på å få teste!

    97. Her i huset storproduseres det tegninger av mine to jenter på 3 og5 år!
      De hadde elsket å få teste ut gelfargene i rosatoner 🙂

    98. Vi vil gjerne teste gel fargestifter rosa toner! 🙂 har ei på tre år og en på 6 år 🙂

    99. Vi vil veldig gjerne teste ut fingermaling, 6 tuber. Ungene blir aldri for gamle til deilig klissete fingermaling! Vi har ei jente på 4 år og en gutt på 2 år 🙂 Vi krysser fingrene 😉

    100. Jeg har veldig lyst til å teste Gel fargestifter Classic sammen med dattera mi på 3 år 🙂

    101. Gel fargestifter Classic
      Gutta mine er 3 år og 7 mnd.
      Han på tre er ikke noe særlig glad i å tegne, så kanskje disse hadde vært fine for motivasjonen hans 🙂

    102. Har 2 gutter på 8 og snart 5 som ELSKER å tegne og fargelegge. Hadde vært utrolig gøy hvis vi var så heldige å få teste ut gel fargestifter classic eller doble fargeblyanter

    103. Vil gjerne teste Gel fargestifter, classic. Har ei datter på 3, og en sønn på 5 år 🙂 På forhånd takk! 🙂

    104. Vi vil gjerne teste gelfargene. Har ei jente på 3 som elsker alt som har med å lage ting å gjøre. (Vi har eget hobbyrom, og der blir det produsert mye rart

    105. Kunne gjerne tenkt meg å prøve gel fargestifter classic eller rosatoner. Har prinsesser på 17 og 7 og en prins på 8.

    106. .. alt jeg skreiv ble ikke med…
      Lillebror er 1 år og elsker allerede å tegne. Regner med at det blir enda morsommere med slike sterke farger 🙂
      Krysser fingrene og tenker gode tanker 😉

    107. Vil gjerne teste gelfargene eller fingermaling. Vi har ei på 18mnd, en på 3 år og ei på 6 år som elsker å tegne og male.

    108. Gel fargestifter classic. 🙂 Har 2 gutter på 3 og 1,5 år som elsker å tegne.

    109. Junior på ett år begynner straks å tegne litt, og vi vil gjerne teste GEL fargestifter

    110. Jeg vil gjerne teste gelfargestifter i rosa toner. Har en jente på 3 1/2 som elsker å tegne.

    111. Vi vil veldig gjerne være testpanel, har en jente på 3,5 og en gutt på1,5 som elsker å male så vi vil gjerne teste fingermaling. Jenta vår er også veldig opptatt av å tegne med tusj så de som er vaskbare hadde også vært noe å teste!

    112. Har en gutt på 2.5 år som elsker å tegne, så vi kunne tenkt oss å teste gel fargestifter classic:)

    113. Vi vil gjerne teste enten fingermaling eller gel fargestifter classic. I huset her bor det en herlig gladgutt på straks 2 år og ei fantastisk unik jente på 3 ½ år.

    114. Vi har to gutter på 3 og 6 år som gjerne tester vannmaling i jordfarget!

    115. Har en jente på seks og en gutt på tre, og det hadde vært gøy å se om disse hadde tålt behandlingen til disse kunstnerne

    116. Heisann 🙂 Vil gjerne teste gelfarger, enten classic eller i rosatoner… Har 4 barn, jente 10 år, gutt 8,5 år, jente 4 år og jente 1 år 🙂

    117. Har veldig lyst til å teste gel fargestifter classic. Har ei jente på tre og en gutt på ett år.

    118. Vi vil gjerne teste gel fargestifter classic. Gutten vår er 1,5 år.

    119. Vi vil gjerne teste gel fargestifter classic. 1 jente på 4 år, som elsker å tegne og 1 jente på 1 år, som vil alt det som storesøster gjør <3. Mine 2 deilige barnebarn.

    120. Vi vil gjerne prøve Gel fargestifter – Rosatoner. Dattera mi er 2,5 år 🙂

    121. Vil gjerne teste Gel fargestifter Classic, har to gutter på 5 og (snart ) 2 år 🙂

    122. Tulla mi på snart 2 elsker å tegne og kunne gjerne prøvd gel fargestifter classic! 🙂

    123. Vil veldig gjerne prøve Gel fargestifter Classic. Har en gutt på snart 5 og ei jente på 2 som akkurat har lært seg å tegne på både papir og tapet 🙂

    124. Vi/min sønn på 5 ønsker meg «gel fargestifter classic»
      Her tegnes det morgen og kveld. Og han setter seg med fargebordet med en gang han kommer i barnehagen.
      Jeg er spendt på hvor nøyaktig en klarer og farve tegne med gel gargestifter.
      Min gutt er veeeeldig nøyaommelig….litt utfor streken og tegningen går i papirsorteringen.
      Spennende om vi får teste

    125. Fingermaling vil vi meir enn gjerne teste. Har ei datter på 15 mnd som er veldig kreativ.

    126. Disse skal garantert prøves!
      Og om vi får muligheten vil jeg, eller rettere sagt døtrene mine, teste ut samme type gelefarger som du nevner i innlegget..gjerne i rosatoner! De er 1,5 år og 3,5 år og elsker å tegne.

    127. Vil gjerne teste gele-farger:) jeg har tusjene med dobbel spiss- Supre;)

    128. Har ein gut på to år som elskar å “tenka” og som kunne tenkt seg å testa geletusjane i klassiske fargar! 🙂

    129. Vil gjerne teste ut helsefaren rosatoner. Perfekt for barna her på 4 og 1 år

    130. Har ei snuppe på 2 1/2 år som hadde elsket å prøve gel fargestifter classic 🙂

    131. Hei. Vi vil teste gel fargestifter classic. Har en kreativ gutt på 7 og en liten kunstnerinne på 5.

    132. Gel fargestifter classic hadde vært kjekt å prøve 🙂 har to gutter på 5 og 1 år. Begge er kunstnerer!

    133. Vi vil gjerne teste gel fargestifter classic. Jentene mine på 4 og 2 elsker å tegne, og lillebror på 6 mnd prøver også så godt han kab!

    134. Våre to jenter på 2 og snart 4 år ville veldig gjerne satt pris på gelfargestifter i rosatoner 🙂

    135. Hei 🙂 Jeg har en gutt på 6 år som sliter med finmotorikken. Slik “gel fargestiftet classic” er beskrevet, virker det som om de er midt i blinken for han fordi han ikke trenger å å bruke så mye krefter for å få farge på arket. Vi vil så gjerne få teste disse 🙂 Mvh Lukas & Camilla.

    136. Sønnen min på 20 mnd hadde blitt kjempeglad for å få prøve gel fargestifter classic <3 *krysser fingrene*

    137. Ønsker å prøve fargeblyatene. Har barn som er 3mnd, 6år, 9år, 11 år og 15 år… vi er o tillegg 2 voksne som jobber i barnehage, så gode testkandidater i alle aldere 🙂

    138. Jeg kunne tenkt meg “gel fargestifter classic”. Jeg har to barn, ei jente på 6 og en gutt på 3. Lillebroren blir oppgitt over at det kommer lite farger av tegnestiftene til storesøster, og sier at han ikke får til å tegne :/ håper jeg kan vinne disse til han, så han og kan få tegneglede! 🙂

    139. lillemann på 20 mnd elsker å tegne, og tror gel fargestift classic ville vært midt i blinken for han å prøve! 🙂

    140. Vil gjerne teste gel fargestifter classic. Har en sønn som blir 4 i juli som elsker å tegne! Har gått gjennom flere sett med tusjer, fingermalinger, vannfarger og fargeblyabter, lg det ville vært gøy å teste noe nytt!

    141. Vil gjerne teste gelefarger med rosatoner.
      Jeg har en jente på 4 år som ELSKER tegning og maling

    142. Lillesøster på 1,5 år og storebror på 5 år vil gjerne prøve gel fargestifter classic 🙂

    143. Har ei på 3 som elsker å tegne, tror jeg vil prøve gel fargene i rosatoner 🙂

    144. Guttungen vil gjerne teste tusjfargene. Han har en tendens til å tegne på veggen så jeg jakter etter de tusjfargene som kan vaskes lett av malte flater.

    145. Jeg har veldig lyst til å teste fingermaling. Min snart to år hamle gutt og min 5 åring hadde hatt mye gøy med det 😉

    146. Gelefarger classic ville vært spennende å teste med en på 2 og en på 5.
      Kanskje går de lett av skinnsoffaen og vegger å?

    147. Har tvillinger på 22 mnd og ei på 6 som er veldig glad i å tegne. Ønsker å prøve gel fargestifter classic

    148. Veldig lyst til å teste Gel fargestifter Classic 🙂
      Anna-Isabel 2 år

    149. Vi vil gjerne prøve gel fargestifter rosa eller classic. Jenter på snart 3 og 5, og gut på 4 mnd (han får vente litt) 😀

    150. Gel farger classic hadde vært moro å prøve! Har to tegneglade barn på 3 og 5 🙂 storesøster er på stadiet hvor hun kan klare å tegne det hun feks sommerfugl eller hjerte,mens lillebror er ivrig krusedull-tegner. Tror lillebror ville satt ekstra pris på farger som er lette å tegne med 🙂 ❤️

    151. Gel farger classic hadde vært moro å prøve! Har to tegneglade barn på 3 og 5 storesøster er på stadiet hvor hun kan klare å tegne det hun vil feks sommerfugl eller hjerte,mens lillebror er ivrig krusedull-tegner. Tror lillebror ville satt ekstra pris på farger som er lette å tegne med ❤️

    152. Jenta mi på 14 måneder ønsker å teste gel fargestifter classic. De hun fikk til ettårsdagen er så vanskelig å då farge med..

    153. Ønsker å teste fingermaling! Har en jente på 2år som syns det er stor stas å få jobbe med hendene.

    154. Hei!
      Vi ønsker gjerne å teste ut fingermaling, 6 farger! Jenta mi er 1,5 år, og elsker å være kreativ med farger 🙂

    155. Ønsker å teste Gel fargestifter classic! Har en gutt på 20 mnd som eeelsker å tegne! Hans spesialiteter er “ball” og “øye, munn” 🙂

    156. Vi vil gjerne prøve Gel Fargeblyanter Classic, jeg har to gutter som blir to år i midten av juni. De elsker å tegne!
      Krysser alt som kan krysses 🙂

    157. Kjenner meg igjen i å kunne tapetsere huset med tegninger! Litt av en produksjon hjemme hos oss. Ønsker oss derfor veldig gel fargestifter i rosatoner. 🙂

    158. Tror at han lille 6 åringen min kunne tenkt seg gelfarger classic 🙂 Han elsker å tegne og fargelegge

    159. Jeg har to døtre som elsker tegne, de er 1 og 5 år gamle:) jeg kunne tenkt de fikk prøve slike gele fargestifter med jentefarger:)

    160. Hei, ønsker å teste Gel fargestifter Classic. Har en aktiv gutt på snart 4 år.

    161. Jeg har to søte jenter; Elly, 2,5 år som aldri har prøvd fingermaling. Hun kommer til å elske: Fingermaling, 6 farger. Norah, er snart ferdig med førsteklasse og kjempebegeistret for gelfarger. Derfor vil “Gel fargestifter – Rosatoner” være midt i blinken for henne 🙂

    162. Gel fargestifter classico vil vi gjerne teste 😉 en gutt på snart 4 som elsker å tegne her hjemme 😉
      Klem Charlotte

    163. Vi vil gjerne teste tusjfarger blått sett eller fargestifter classic.
      Har to gutter, en på 8 og en på 4.

    164. Gel farge stifter classic. Jobber i bhg og vil gjerne teste de ut om det er noe for barna på gruppa mi.

    165. Tester gjerne gel fargestifter classic. Har 3 søte små, på 1, 4 og 6 år. De elsker å tegne!!!

    166. Heisann!
      Vil gjerne få testet gel fargestifter classic. Har en bonussønn på 7 år som elsker å tegne. Hadde vært koselig å kunne få glede han litt med noen skikkelige farger. Har også ei schnuppe som jeg er gudmor til på snart 2. Hver gang vi møtes er det første vi gjør, bortsett fra hei-klemmen, og å tegne!
      Krysser fingra og håper på flaks for små-trolla mine

    167. Vi vil gjerne prøve gel fargestifter classic. Barna er 4 og 2 år gamle, og elsker å tegne

    168. Jeg kunne veldig gjerne tenke på å teste en pakke gel tegnestifter…eller sønnen min Kevin ville nok ha likt dem… 😉
      Han har ikke fylt 2 år enda, men han elsker å tegne!
      Har jo merket frustrasjonen hans over at han ser lite resultater av mye arbeid, så hadde vært artig å sett gleden ved et mer synlig resultat.

    169. Vil gjerne teste gel fargestifter classic til min sønn på 2. Krysser fingrene!! 🙂

    170. Vil gjerne teste gel classic til min datter på 2 1/2 år. Hun blir ofte frustrert over stedet kan være vanskelig å få mye farge med vanlige fargeblyanter.

    171. Tester gjerne gel fargestifter classic. Har ei jente på 3 1/2 som elsker å tegne!

    172. Gel fargestifter classic!:-) har ei på 2 1/2 og ei på 6 1/2 som hadde blitt overlykkelige!!

    173. Vannfarger i bruntoner hadde vært supert til mine to maleglade. Ei på 6 og en på 10! 🙂

    174. Har 2 jenter som elsker å tegne..
      De hadde blitt super glade for å få prøve noe nytt.. Et sett med gel fargestifter i rosatoner hadde vært midt i blinken, da de kan sitte times vis med farger og ark.. De er 3 & 8 år gammle..
      Masse gode ønske tanker , krysser fingrer og tær..

    175. Barna mine på 9 og 6 år er kjempeglade i å tegne, og de hadde sikkert blitt kjempeglade for å prøve gel fargestiftene 🙂

    176. Jenta mi på 7 år ønsker veldig gjerne å teste Gel fargestifter, rosatoner

    177. Ønsker meg gel fargestifter classic. Har en tegneglad gutt på 3 år og ei jente på 8 mnd som ikke får til å tegne da hun må tegne så hardt med blyanter og tusjer er uakuelt for henne 🙂

    178. Vi vil gjerne teste maleskrin store vannfarger og/eller tusjer tvillingfarger vaskbare. Jeg har en på 4 og en på 1 år.

    179. Jeg har en gutt på nesten 5 år som nettopp har oppdaget gleden med å tegne. Inntil nå har det kun vært småbiler som har vært interessant hos han.
      Så hvis han er så heldig å vinne, så vil vi gjerne prøve disse gel fargestiftene i klassiske farger 🙂

    180. Gel fargestifter rosatoner kunne våre 2 jenter på 3 og 5 tenkt seg å prøve. De er veldig gla i å tegne, men vi og sliter med at spesielt ho yngste må ta veldig i for å få farge på arket, og da blir gjerne lyse farger valgt bort.

    181. Edvard, venstrehendt og 2 år, skulle så gjerne fått prøvd gel fargestifter classics..
      Nå har vi forsøkt mange forskjellige malinger, blyanter og tusjer med ymse resultat og er virkelig på jakt etter et godt produkt med god fargeavsettning!

    182. Lillemor på 3,5 tegner dagen lang, det hadde vært gøy å prøve gelefarhene du snakker om eller tusjer i 8 tvillingfarger som er vaskbare.

    183. Alderen på barna mine kom ikke med. Har tvillinger (gutt og jente) på 5 og en jente på 4. 🙂

    184. Vil svært gjerne teste gel fargestifter classic. Frøkna på 2,5 år er forært mors gamle fargeblyanter som nesten ikke avgir farge!! (En fordel når hun tegner på dør og karmer, men ikke ellers) de ryker i søpla om vi vinner! 😉

    185. har en gutt på 5år, som gjerne skulle testa ut Gel fargestifter Classic og/eller Vannfarger jordtoner. 🙂

    186. Gel fargestifter classic vil vi gjerne teste ut! 🙂 Har en gutt på snart 2 år! Og søskenbarnet hans på 3,5 vil sikkert gjerne teste hun også 🙂

    187. Har 3 små hvor de to eldste elsker å tegne 🙂 ønsker å prøve pastell gel 🙂 hadde vært knall å prøvd 😀

    188. Vi vil gjerne teste fingermalingen, har en prinsesses på 3 15 år og en prins på snart 1år.

    189. Vil gjerne prøve 8 pk Tusj, tvillingfarge, vaskbare… Har en jente på 2.5 som tegner hele dagen og en gutt på 14 mnd som prøver å lære seg 🙂

    190. Her E L S K E R storesøster på 7 og lillebror på snart 4år å male!
      Så vannfarger jordtoner hadde vært midt i blinken til testing 🙂
      Har også blogg, så kan gjerne skrive et innlegg om våre meninger etter testing 🙂
      GOD PINSE!

    191. Ønsker å teste gel faegestifter classic. Har unger på 4,7,10 og spesielt de to minste elsker å tegne.

    192. Jeg har to gutter på 6 og 3 år som tegner fra de står opp og til de legger seg omtrent. Vi har lyst til å teste gel fargestifter classic. Krysser det som krysses kan.

    193. Kunne god tenkt oss og prøv tusjfarger har ei jente på 8 og gutt på 11…..

    194. Ønsker å teste gel fargestifter classic. Barna er 0, 5 og 6,5 år. De to eldste tegner masse!

    195. Jeg ønsker å prøve ut gel-fargestifter-classic. Sønnen min er 4.5 år og elsker å tegne. Har mange tegninger som han har tegner i en fei. Spesielt glad i å tegne angry birds. Det masse produseres her i gården.

    196. Vi tester gjerne dobble farger til eldstejenta på 9 år. Vi sliter med å finne gode doble farger til bruk på skolen. Greit med godt utvalg farger i penalhuset

    197. Eller vi tester gjerne gel farger i rosatoner til minsta på 3 år dom elsker å tegne med rosa farger.

    198. Jeg har en sønn på 3,5 år som elsker å tegne og male. Så jeg tror fargeblyantene ville falt i smak her

    199. Tester gjerne :)) Har en gutt på snart 9 år som er superglad i å tegne – og gjerne vil teste fargeblyanter med doble farger.
      (Og lillebror på 6 år tester nok gjerne han også 😉

    200. Har to tegneglade unger på 7 og 3år. Vi leiter fremdeles etter noen geniale farger. Og på sommeren ute i båt er det genialt med farger som man slipper å spisse og trykke hardt for å få farge. Vi ønsker gjerne å teste ut gelfarger:)

    201. Har ein gutt på snart 20 måneder som jeg kunne tenkt meg å latt prøvd fingermalingen eller gel farge stifter i classic farge. Vi har hatt det samme problemet at vi finner ikke farger som gir lett farge å da mister han interessen like fort så han fikk den. Han elsker farger å lage ting men vi ønsker å se om dette, spesielt finger malingen kan hjelpe å trigge interessen enda mer 🙂

    202. Prøver veldig gjerne gel farger i i klassiske farger sammen med min 2 år gamle gutt. Han elsker å male, men med en mor som er høygravid og straks popper blir det mye “vent litt”… Tenker at disse kan være et godt alternativ!

    203. Har tre barn på 6,4 og 1,5 og vi vil gjerne teste fingermalingen 🙂 Vi kan også teste den andre malingen , for maling er etter min erfaring virkelig det som det er skikkelig variert kvalitet på. Da spesielt fingermaling 🙂 Og alle mine elsker å male og tegne 🙂

    204. Her er sønnen 4,5 år – og i den alderen vet vi hvor viktig det er med det halve året…
      Jeg elsker hode-fotinger og sønnen er tegner disse aktivt nå om dagen.
      Vi vil gjerne teste ut gel fargestifter Classic evnt hadde det vært moro å prøve vannfarger i jordtoner.
      krysser alt jeg har!

    205. Mine 3 gutter på 5år snart 4år og 2,5år ønsker å teste ut fingermalingen 🙂

    206. Gel fargestifter – Rosatoner ville vi ha ønsket oss 😀
      Aurora Anabell er ei røverjente på litt over 2år som EEEELSKER å tegne (spesielt pappa sitt skjegg av en el annen snodig grunn) 😉
      Aurora og (spesielt) mammen syns det hadde vært kult å fått testet hvordan pappa hadde tatt seg ut med ROSA SKJEGG 😉

    207. Min jente på 3 år vil gjerne teste gelfarge rosatoner 🙂 dilla på rosa og er glad i å tegne!

    208. Vi ønsker å prøve “gelfarger classic” . Har jente snart 9 som tegner masse og gutt 7 som også er en aktiv fargelegger

    209. Jeg har ei male og tegne glad frøken på 3 år som sikkert ville elsket gel fargene. 🙂

    210. Vil veldig gjerne teste gel fargestifter classic! Har 4 gutter på 9, 7, 5 og 2 år. De to eldste kunne tegnet dagen lang! Nr 3 viser tydelige tegn til samme interesse, og jeg håper virkelig at minstemann også vil følge i deres fotspor.

    211. Vi ønsker gjerne å teste gel fargestiftene classic:) Har en sønn som blir tre nå i juni og Eeelsker og tegne og male:)

    212. Vi Vil gjerne prøve gel pastells classico, Ylva mi på snart 3 ELSKER å tegne og male, lillebror på snart 11 mnd henger seg alltid på når storesøster sitter med fargestiftene

    213. Har en gutt på 2 år som elsker å tegne og male og ønsker å teste gel fargeatifter classic

    214. Hei, har en gutt på 6 år som elsker å tegne. Vil veldig gjerne teste ut gel fargestifter classic 🙂

    215. Har en gutt som blir 4 år i sommer. Han vil gjerne prøve gel fargestifter classic.

    216. Gel fargestifter Classic hadde det vært en gutt på 5 år her i heimen som hadde blitt henrykt av å prøvd! 🙂 Søsteren er litt liten ennå… 6 uker gamnel 🙂 <3

    217. Vi vil gjerne prøve hel fargestiftene. Har to gutter på 3 og 6 år som elsker å tegne og male.

    218. Vi vil gjerne teste gel fargestifter classic, mine søte små på 6 og 7 elsker å tegne også 🙂

    219. Hei! Vi vil gjerne teste gel fargestiftene. De virket spennende. Har to barn på 6 og 11 🙂

    220. Gelfargestifter classic.
      Her har vi 3 tegneglade.
      jentene er 4 og 7 år, og minstemann er 1 år.

    221. Har en gutt som fyller 6 år snart, og han elsker å tegne! Tester gjerne gel fargestifter, classic 🙂

    222. Hei,vil gjerne prøve gel fargestifter rosatoner. Vi har ei jente på snart 5 som tegner og skriver nesten hele tiden og en gutt på snart 3 som også er veldig glad i å tegne.

    223. Hei! Vil gjerne prøve Gel fargestifter Classic 🙂
      Har en på halvannet som sliter med å få det ordentlig til med storebrors fargeblyanter 🙂

    224. Jeg vil også gjerne prøve Gel fargestifter Classic. Gutten min på 2 1/2år liker ikke vanlige tegnestifter da han må trykke så hardt for å få frem fargen.

    225. Jeg vil gjerne prøve fingermalingen, med litt hjelp skal nok guttungen på 5 mnd klare å.male bursdagskort til oldemor 🙂

    226. Har to jenter som er 2 og 4 år. Ønsker gjerne å teste fingermaling eller gel fargestifter i rosatoner 😀

    227. Jeg har ei jente på 5 og en gutt på 2 som gjerne vil teste Gel fargestifter Classic 🙂

    228. Vi ønsker å teste Gel Fargestifter Classic på 2 jenter alder 8 og 5 år som elsker å tegne =)

    229. Åh, vi krysser fingrene! Hadde passet kjempebra å ha med en pakke av Gel fargestifter Classic til minstemann på flyet på vei til syden! Håper håper 😀

    230. Har ei på 6 år som skal begynne på skolen til høsten (og da er det alltid kjekt med nye ting..) Turid elsker å tegne og bruke kreativiteten sin på papir, det har hun gjort siden hun kunne holde i fargeblyant i en alder av 1 år. Hun har masse fargeblyanter, men lite tusjer da hun er venstrehendt og hun drar tusjen utover det hun tegner (og det kan være både litt sårt og plagsomt, da tegningen får farge der den overhodet ikke skal ha farge og håndbaken blir i tillegg full i tusj..) Derfor tenker jeg det kan være praktisk å kanskje teste ut slike gelefarger da fargen kanskje kan ligne på tusj men er farger istedenfor. Så vi ønsker å teste ut disse: http://www.sprell.no/produkt/gel-fargestifter-rosatoner. 🙂
      (og ja, vi tenker masse gode tanker 😉 )

    231. Jeg ønsker og teste Gel fargestifter Classic. Jeg er så heldig og få være bonus mamma til en herlig gutt på 4 1/5 år og en nydelig jente på 2 1/2 år. De elsker og tegne tegninger til oss som vi henger på både kjøleskapet og på kontorene våre. Vi har prøvd mange forskjellige fargestifter og blyanter, men hadde vært moro og prøve disse og se om de tåler trykket barna bruker når de tegner =)

    232. Dette ser gøy ut! Vi ønsker å teste Gel fargestifter Classic. Datteren vår er 2 år og finner fram tegnesakene hver dag. Hun elsker også å male og det hadde vært gøy å teste noe nytt. 🙂

    233. Amalie på 3 1/2 år ønsker å teste ut gelfarger i rosaroner, da ho elsker å fargelegger og tegne, og elsker R O S A 🙂

    234. Vi vil gjerne teste fingermalingen! Har en gutt på 7 og ei jente på 3 som begge elsker å tegne og male, maling er spesielt spennende 🙂

    235. Ønsker å prøve gel fargestifter classic! Har en på 3 som elsker å tegne male klippe lime! Alt ! Pluss to bonusbarn på 4 og 10 som også lar kreativiteten slippe løs når de er hos oss 🙂 prøver gjærne andre kreative produkter også!

    236. Må innrømme dette, men mine barn har aldri fått prøvd fingermaling hjemme. Kansje det er på tide? Ønsker å teste. Gutt 9 år, jente 7 år og jente 2 år…

    237. Jeg og datteren min på 2,5 år kunne tenkt oss å teste fingermalingen 🙂 har tenkt lenge å rulle ut ett stort ark på terassen i solen og gå amokk med farger og kropp, til pappaen store fortvilelse 😛 mye gris, men ser for meg at det kan bli veldig gøy!!!!

    238. Ønsker å prøve noe tilegnet aldersgruppe fra 2 år og oppover 🙂 har ei på 2,en på 5 å en på 7 som liker å tegne og fargelegge

    239. Ønsker å prøve gel fargestifter classic. Har ei på 3 år som tegner flere ark om dagen og en på 4,5 år som øver seg på å fargelegge innafor strekene ☺️

    240. Vi vil gjerne teste gelfargestifter rosatoner 🙂 Har to jenter på 6 og 4 som er ivrige tegnere og en lillebror på 3 mnd som er mottaker av mange kunstverk fra sine storesøstre 😉

    241. Jeg har en gutt på 5 og ei jente på 9, og tegneark er en stor forbruksvare i vårt hus. De elsker å utfolde seg med lek med tegning og farger.
      Jeg kunne tenkt meg til å prøve maleskrinene; enten den med 6 eller den med 36 ulike farger. Vi har vært borti mye rart av maleskrin, både de som det er tilnærmet umulig å få farge av til de som mer eller mindre går totalt i oppløsning når man roter med penselen i fargene. Vi er stadig på leting etter et skrin som både passer både 5 åringen og 9 åringen 🙂
      Håper vi blir plukket ut til testing!

    242. Vi vil veldig gjerne prøve gel fargestifter classic. Jeg har lenge tenkt at jeg skal kjøpe fargestifter til minien på 1,5 år, men har ikke kommet så langt enda.

    243. Gel fargestifter rosatoner hadde vært supert her:) Har ei lita tuppe her som blir 3 år i juli som er veldig glad i å tegne:)

    244. Jenta mi på 5 år er veldig glad i å tegne, og hun har en farmor som er veldig kreativ med fargeblyantene… Så det hadde bok blitt mye kunstverk med slike instrumenter! Lillebror på 2 1/2 år liker også å tegne, ikke like mye som søstra.. Men kanskje han må prøve slike stifter først? Vi vil prøve gel fargestifter rosatoner 🙂

    245. Vi vil gjerne teste gel fargestifter rosa toner. Vi har to 4 åringer og en snart 3 åring som er veldig glad i tegning 🙂

    246. Hei!Vi vil gjerne teste gele fargestifter classic 🙂 Har ei Prinsesse på 4 som tegner hele dagen lang, og en gutt på 1 som foreløpig ser gleden i å ha fargestifter i munnen…..

    247. Vil gjerne test gel fargestifter – rosatoner, fordi jenta mi elsker rosa!!! Hun er 4 år, og når blyantene, tusjene, malingen osv har svak farge når det kommer på papiret så gidder hun ikke tegne….. Har ikke sett eller hørt om dette merket, så hadde jo vært utmerket å fått prøve det gratis en gang først 🙂

    248. Jeg har 2 tegneglade jenter her som har kjempe lyst til å teste gel fargestifter i rosatoner 🙂

    249. Vi vil gjerne teste «Gel fargestifter Classic». Barna våre er 3.5, 5, 8 og 9år

    250. Snuppa på snart 4 år hadde blitt veldig glad for gel fargestifter i rosatoner 🙂

    251. Jeg kunne gjerne tenke meg å prøve gel fargene i rosatoner eller de vaskbare tusjene. Kan de tygges på? Har en på snart to som putter absolutt alt i munnen, også fargestifter..

    252. Me vil gjerne prøve gel fargestifter i rosatoner! Då vert mamman og jenta på 3 veldig glad

    253. Hei
      Jeg har ei på 3,5år som elsker å tegne. Tegnetingene hennes ligger lett tilgjengelig, så hu kan tegne så ofte hu vil. Men vi har ikke prøvd med tusjer enda, så det hadde vært spennende, så derfor kunne vi tenkt oss å prøvd “Tusjfarger – rosa sett”

    254. Har to barn på 3 og 5 år som er veldig glad i å tegne. Hadde vært moro å fått prøvd Gel fargestifter classic.

    255. Har en ettåring som mer enn gjerne tester fingermaling eller gel fargestifter!

    256. Ønsker veldig gjerne å prøve gel fargestifter classic. Har to gutter på 9 og 6 år. Og ei jente på 1,5 år. De to yngste elsker å tegne så det hadde vært gøy:-)

    257. Hadde vert gøy å prøve gel farver classic for guttene mine på 2 og 5 år. De er kjempe gla i å tegne og male.

    258. Jeg har ei jente på 7 som bokstavelig talt er født med fargestifter i hånda og lillesøster på 2,5 følger godt etter. Vi kunne tenkt oss å prøve gel farger i rosa toner. 🙂

    259. Ønsker Gel fargestifter rosatoner til våre tre små, 2 år 3,5 år og 5 år – de hadde blitt fantastisk glade! De elsker å tegne og male; så disse ønsker vi prøve:-)

    260. Jeg håper å vinne Gel fargestifter Classic til de to jentene mine, på 4 og 1,5 år. De elsker å tegne. Men hun minste synes det kan være vanskelig enda. Hadde vært morsomt om hun kunne fått prøvd slike 🙂

    261. Vi vil prøve gel fargestiftene! Jeg har en datter på 3,5 år og en sønn på 1 år som elsker å tegne og fargelegge! Dette hadde vært midt i blinken for oss!

    262. Min 3 år gamle jente ville bli superglad om vi fikk teste fingermaling 🙂

    263. Vi vil veldig gjerne teste Gel fargestifter rosatoner.
      Har en jente på 3 år som elsker å tegne 🙂

    264. Hei! Jeg kunne godt tenke meg å teste Gel fargestifter Classic. Jeg har to gutter og de er ikke så veldig glade i å tegne. Han eldste trenger å “øve” seg litt, så da hadde vært fantastisk å få prøve disse for å se om de kanskje kunne gi han litt inspirasjon? 🙂 Takk for konkurranser 🙂
      Hilsen Ane

    265. Gel fargestifter Classic hadde vært fine å teste. Barna er 2,6 og 8. Liker godt å tegne alle tre 🙂

    266. Vil gjerne teste ut pastel gels 😀 Har en datter på 2,5 år som elsker å tegne. Og hun jobber hardt med vanlige fargestifter, så hadde vært kjekt å prøve noe lettere 🙂

    267. gel fargestifter rosatoner el classik.
      har tre barn. ei jente på snart fem og to gutter på 9 og 10

    268. Mine to døtre på 3 og 6 år vil gjerne teste ut gelstiftene i rosafarger. Gelstiftene er nok ekstra moro for minstejenta som har litt tålmodighetsutfodringer når det gjelder vanlige fargeblyanter. Størstejenta er veldig ivrig på å tegne og hadde nok vært en ivrig uttester av gelstiftene! 🙂

    269. Gel fargestifter classic:-) sønnen min er 4.5 år og elsker å fargelegge, men må som regel farge litt hardt for å få ordentlig klar farge, så hadde vært flott å testet disse. 🙂

    270. Fredrik på 4 vil gjerne teste Gel fargestifter Classic 😀 Han elsker å tegne, og disse hadde vært spennende å prøve! Lillebror Jonas på 1 år kunne også fått prøvd seg litt.
      Vi holder på å lage til en tegnepult i stua, så det hadde passet perfekt med litt nytt utstyr 😀

    271. Jentene mine hadde satt stor pris på å få teste  “Gel fargestifter Classic”! Det er to kreative frøkner

    272. Vil gjerne få prøve gel fargestifter classic til tvillingane mine på 3 år

    273. Her i huset er det ein svært teikneglad mamma (som også er kunst og handverkslærar på ein barneskule) med fire ungar som er over gjennomsnittet interessert i teikning. Ei på 3, ein på 7 og to på 9 år, Hadde vore flott å få teste ut gel fargestiftar classic.

    274. Åhh, så spennende. Klart vi vil prøve disse, spesielt nå som været tilsier at det er best å være inne 🙂 Den eneste løsningen på godt humør når det snør i juni er hobby tid inne, og da er tusjer perfekte. Så vi ønsker oss tusjfarger blått sett! Guttene er 4 og 9 år, så dette vil være midt i blinken for dem 🙂

    275. hei, jeg om mine tre gutter på 4, 3 og 1 år har veldig løst til å teste ut Gel fargestifter Classic!!¨Ser fram til å høre fra dere! *kryssse fingran*

    276. Hei!
      Her i heimen har vi ei tegne- og fargeglad jente som nettopp er passert to år! Hun hadde blitt superbegeistret for gelfargestifter classic!

    277. Gel fargestifter til mine to små på 1 og 4 år. Begge elsker både maling og tegning.

    278. Gel fargestifter i rosatoner hadde vært knall for farge- og tegneglade jenter på 2 og 4,5!

    279. Gel fargestifter til lille jenta mi på 2 hu elsker å farge så det hadde passa veldig bra her

    280. Vil gjerne teste gel fargestifter. Dobbelt sett tvillinger; jenter 3,5 år, gutter 9 mnd. Trenger vel ikke si at vi er storforbrukere av alt!

    281. Vil gjerne teste gel fargestifter classic
      Har to gutter på 2 og 3 som ELSKER å tegne. Tester gjerne alt annet også om dere vil ha testere til ting 🙂

    282. Ønsker å teste gel fargestifter rosatoner. Jentene mine på 3 og 5 år elsker å tegne med jentefarger;)

    283. Min lille Sofie på 3 år elsker å tegne prinsesser og dukker, slik at jeg tror en pakke med gel fargestiftet i rosatoner, vil passe henne ypperlig 🙂

    284. Vi vil gjerne teste Gel fargestifter Classic 🙂 Lillegutt på 3.5 år ( viktig å få med det halve året ) Elsker og tegne og farvelegge. Fargestifter er midt i blinken til den nye aktivitetsboka han fikk i gave av tanten sin 🙂

    285. Gel fargestifter Classic hadde vært ideelt for min 3 åring og 1 åring til å prøvde.

    286. Gel fargestifter i rosatoner vil vi gjerne teste, Cornelia på 2,5 år eeeeelsker å tegne og male så disse hadde falt i smak tenker eg 😀

    287. Gel fargestifter i rosatoner kan gjerne testes her i huset. Har ei på 6 år som elsker å tegne. Hun har ikke mye ro i kroppen til å sitte stille med andre ting, men tegne, det tar hun seg tid til

    288. Vi har kjempe lyst å teste gel fargestifter classic. Har ei jente på 6 og en gutt på 4. Er gutten på 4 jeg gjerne vil ha de til. Han er desemberbarn, og har faktisk bare et år igjen i bhg før han begynner på skolen. Viser lite interesse for tegning osv. Hadde vært helt supert om han fikk opp mestringsfølelsen og dermed også motivasjonen siste året før virkeligheten tar han. Krysser fingrene for at vi er så heldig å får prøve 🙂

    289. Hei! har en sønn på 1,5 som elsker og male med fingrane so han vil gjerne prøve fingar malingen. 🙂

    290. asghtjeegdsghtrjtgfds
      Jeg vil gjerne prøve gel fargestifter i rosatoner eller fingermaling.
      Smask fra Mathea som blir 3 år 25.juni 😀

    291. Jeg vil gjerne teste Gel fargestifter Classic. Sønnen min Neo er 1, 5 i morgen, faktisk og elsker å tegne. “Tegnetegne”, skriker han dagen lang 🙂

    292. Hei 🙂 Eg ville veldig gjerne ha testa vannfargane, har ein gut på 2,5 år som elskar å måle! Men har ikkje hatt moglegheit til å kjøpt måling, og har heller ikkje visst kva eg skulle kjøpt.. 🙂

    293. Hei,
      Har en gutt som blir to år fredag 20/6 og han virkelig elsker å tegne. Men han er veldig kresen på hvilke fargeblyanter han foretrekker, så det hadde vært veldig spennende og prøve
      «Gel fargestifter Classic» 🙂

    294. Har en gutt på 4,5 år som er over gjennomsnittet glad i å tegne. Har kjøkkenet dekorert med tegninger han har laget. Vi har også testet ut litt forskjellig, men aldri prøvd disse fra Sprell. Jeg skulle ønske han fikk prøve ut gel fargene classic. Da hadde han blitt enda gladere enn det han allerede er 🙂

    295. gutt snart to år gammel vil veeeldig gjerne teste gele tusjer sånn at kanskje mamman hans kjøper det til han i bursdagsgave 🙂

    296. Har fem barn…7,6,4,3 og en englebror
      Skolebarna elsker å tegne.. småbrødrene finner det ikke helt intresant. Men kansje med GEL PASTELL kunne de blitt mere engasjert og ivrig. 🙂 håper!

    297. Hei:) jeg ønsker meg gjerne gel fargestifter classic 🙂
      Jeg elsker å tegne og male,å siden vi bor på en forblåst plass,blir det mye tegnedager i året på meg. Dette har resultert i uttørkete tusjer og knekte blyantet.
      Jeg trenger ansolutt nytt utstyr,så dette hadde gledet mitt store tegne hjerte

    298. Barna på 1 1/2 og 4 år vil gjerne teste klassiske gel fargestifter! 🙂

    299. Har to gutter på 3år som er veldig glade i å tegne og male. De liker å male både hus, båter, biler, prinsesser og havfruer.. Vi ønsker veldig gjerne å prøve gel classic fargestifter og/eller maleskrin stor 🙂

    300. Kunne veldig gjerne tenkt oss å prøve gel fargestifter classic. Har en gutt på fem som starter på skolen til høsten. Sliter med finmotorikken og nettopp det å tegne/skrive hardt nok.
      Og så har vi lillebror på 3år:)

    301. Hei!
      Har en gutt på 4 og(veldig viktig) ett halvt år 🙂 Han eeelsker blått og rødt og mang en gang finner vi han i sengealkoven sin, der han har sovnet med tusjen i hånden.. og på lakenet.. og på veggen… og på tærne… og over alt.. 😉 Han har i overkant god fantasi og en kveld mente han at han kunne ikke sove på sitt rom for der var det spøkelser! Men jeg sto på mitt og sa han skulle sove i sin egen seng denne natten, og dessuten så finnes det ikke spøkelser! “Joho” sa han, “kom og se”! Og der på det fine, engang så hvite lakenet, der var det flere spøkelser.. tegnet med en liten barnehånd 😉 Så han ønsker seg sikkert tusjfarger – blått sett 🙂 P.S! Han får ikke lov å tegne overalt, og jeg gjemmer bort farger og tusjer før leggetid, men på magisk vis dukker de opp igjen.. Og han har aldri tegnet på veggene i resten av huset heldigvis, det er “kun” på veggene inne i sovealkoven, der vises det heldigvis ikke så godt.. 🙂
      Belinda

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg