Giveaway – Markusogmolly.no

Det er sjeldent jeg handler klær i butikk, å ha med seg tre unger på shopping er mission impossible.

Jeg handler så og si alt på nett bortsett fra ting som haster og som jeg helst skulle hatt i går.

Jeg kommer stadig over flotte nettbutikker med mye spennende, merker man ikke finner i butikkene vi har i nærheten. Merker med historie og særpreg, og DET liker jeg 😉

Jeg vil introdusere dere for en ny  (for meg) butikk :
www.markusogmolly.no
logo

 

 

 

Butikken har fokus på kvalitet, design og det aller viktigste komfort. De har et godt utvalg ulltøy og økologisk bomull.
Klærne kommer fra både Canada, USA, Storbritania og Skandinavia.

Utvalget er stort, jeg anbefaler virkelig å ta en titt, jeg har dratt fram noen av mine favoritter:

Jeg er jo veldig glad i Memini, Norske Kristine Vikse er trebarnsmamma og har fokus på at barn skal være barn.
I år har de en alldeles nydelig serie med ull og bambustøy.
Vår mellomste har meget sensitiv hud, og et slikt sett er bestilt å på vei i posten, kanskje dette er løsningen for vinteren?
meminiullcollage meminiull
Pentøyet til Memine er også alldeles nydelig, “alle” kjenner jo tyllskjørtene hennes, men hun har så mye mer.
Og siden Kristine er guttemamma har hun masse flott til gutt og DET liker vi.
meminicollage

 

 

Et merke jeg ikke har lagt merke til før er Hatley fra Cananda
Farger og herlig mønster er kjennetegnet, de er spesielt kjent for sine fargerike regntøy og pysjamaser.
hatley2collage Hatleycollage

 

Frugi er et annet ukjent merke for meg, dette er et av Storbritanias mest populære økologiske klesmerker.
Klærne har mye farger og herlige print, i tillegg skiller klærne seg ut med kreative bruksmåter. Buksene kan brukes som shorts, kjolene er vrengbare.
frugicollage

 

TT400_1_ny_1024x1024

Mini Rodini er et merke jeg har skrevet om tidligere, om mellomste i huset får velge helt selv, er dette merket alltid en favoritt hos han. Mini Rodini er fra Sverige og i ferd med å innta Norge med storm. Klærne er økologiske og skiller seg ut med sine herlige print.
En favoritt for høstens nyheter er disse herlige bjørne joggisene.

minicollage

 

Dette er kun en liten smakebit av hva markusogmolly har og by på.

Og i samarbeid med de gir vi bort et gavekort på 1000 kr i nettbutikken.
VI HAR TRUKKET VINNEREN!

 

collage

konkcollage

 

 

Besøk nettbutikken HER

 

Vi har trukket vinneren.
Vi gratulerer:

Marie Svendsen

215 kommentarer

Siste innlegg