Gjør utegarderoben klar for våren, 20% på ALT yttertøy

//annonse

Selv om vi fortsatt har en meter snø i hagen, skriver vi tross alt 8. april.
Det ER vår.
Flere tegn i luften har gitt oss sikre svar på at i dagene som venter bære preg av smeltende snø, kvitrende fugler, varmere luft og lysere dager.
VÅR.
Hvor lei jeg er av snø, kulde og vinter er vanskelig å beskrive.
Jeg har på ren trass begynt å gå regelmessig i joggesko og lysere farger på klærne.
bare fordi jeg vil komme i vårstemning.
Det positive med sen vår, er at man ha ørlittegranne bedre tid til å forberede seg til annet vær og andre klær.
Og om du skulle mangle noe, så passer det kanskje bra at jeg deler ut en rabattkode som gir hele 20% på absolutt alt av yttertøy
hos knertenogkaroline.no.

Bruk rabattkode Ninaytter20

Av yttertøy kjører de merker som Salto, Nameit og Hust & Clair.
Jeg mååå jo begynne med softshell.
Disse dressene har jeg snakket mye om og om du er rask, kan du få knepet til deg en til 20% NÅ.
Myke, lette, lune (tåler veldig fint overgangsvær) vanvittig fine og lette å rengjøre.
En vannsøyle på 8000 (vi har enda tilgode å bli våte i de)

 
De finnes også i jakker i samme materialer, både for de minste og de litt større barna.

Det er jo ikke bare softshell, det er også klassikere fra Hust & Clair også, som disse jakkene med skrå glidlås:

 
 
Og skulle dagene bli ekstra våte kan et ordentlig regnsett være kjekt.

 
Og om jeg kan gi et stalltips sånn på slutten, nå siden det er rabattkode også. Ta en titt på tilbehøret hjemme.
hvordan ligger man an med votter til våren, luer, pannebånd osv.
Det trenger man også 😉

 
Utvalget av yttertøy finner du HER
Og du, det lønner seg å ta en ekstra titt i butikken, i rabattkodeperioden er flere plagg satt ned i pris.
Rabatten gjelder til og med onsdag 11.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg