Dette har jeg gledet meg til å fortelle dere!

//

Jeg merker det knyter seg litt i brystet, når jeg sier det høyt.
men nå er det ikke lenge igjen før dørene skal lukkes.

Kos med kidsa tømmes sakte men sikkert, og snart er dette eventyret over.

Vi har valgt det selv, vårt valg. Men likevel ikke noe vi ønsket å gjøre.
Det var tross alt vår arbeidsplass også.

Men helsa og familie må komme først her i livet, for livet handler om å leve, ikke bare overleve.
Og vi hadde nådd randen. Vi kommer til å sette igang nye prosjekter temmelig snart, men med en etterpåklokskap om å sørge for å ikke utvikle noe som slår pusten ut av oss og tar all tid vi har til rådighet.
Selv om kos med kidsa nå går mot en avslutning med null avkastning i kroner, har vi lomma full av lærdom.

Men selv om det har vært utmattende, har vi hatt det mye moro også. Kanskje aller mest moro har det vært å få vise dere som har fulgt oss de fantastiske produktene som finnes der ute, inspirert dere, informert dere og demonstrert for dere!

Tatt dere med på innkjøp, vist nyheter rykende ferske og ikke minst gitt dere muligheten til å få noen skikkelig gode kupp i handlekurven. Sammen har vi diskutert og vurdert og delt masse erfaringer.

Dette har vært noe jeg har kost meg noe vanvittig med, det har rett og slett vært veldig gøy.
Og så fort vi delte budskapet om at butikken skulle legges ned, gav dere også tydelig og klar beskjed om at dere også ville savne nettopp dette. Mange av dere hadde gjort gode kjøp, lært noe nytt, blitt mer opplyste og inspirerte av min lille hobby.

Jeg bestemte meg for at dette vil jeg fortsette med, på en eller annen måte.

Og vet dere hva, jeg har funnet en løsning!

Og dette har jeg gledet meg så innmari til å fortelle dere.
Midt oppi alt det triste jeg står i nå.

Kommer jeg med en skikkelig skikkelig glad nyhet 😀

Både for min del, og for dere!

Tidligere denne uken, inngikk jeg en kontrakt med noen som kan hjelpe meg med å kunne oppretteholde inspirasjonen, informasjonen og ikke minst gi dere de gode kuppene. Jeg har jobbet med de før, men hatt en pause nå i forbindelse med at vi har drevet Kos med kidsa, som på mange måter ble en konkurrent. Det til tross har vi holdt kontakten hele veien, og jeg har oppriktig heiet på de!

De er en familiebedrift, butikken drives av mann og kone, mamma og pappa til en flokk på fire små.
Fra jeg samarbeidet med de for noen år siden til nå har de hatt en enorm utvikling.
Fra å drive en middels stor barneutstyrsbutikk, har de nå et enormt utvalg med kjente og spennende merker.
Nå er de ikke alene, men driver en arbeidsplass og har gitt en god gruppe mennesker jobb.

De har et fantastisk utvalg med fokus på å gi noe til alle lommebøker ( som også var veldig viktig for oss)

Og nå ville de jammen meg samarbeide med meg igjen!

Har du skjønt hvem jeg snakker om?

*trommevirvel*

Jeg snakker selvfølgelig om mimmis.no

 

Når jeg ble mamma for første gang var mimmis.no en av de første nettbutikkene jeg handlet i.
Jeg husker jeg fikk usedvanlig god hjelp da jeg ikke klarte å bestemme meg for vippestol til den kommende babyen.
Etter mye om og men fikk jeg god hjelp og valgte en vippestol jeg har brukt siden faktisk.

Senere har jeg jobbet i barneutstyrbutikk selv, handlet i flere forskjellige og ikke minst eid en og er enda mer klar over at det finnes mange som later som, som sprer feil informasjon og for ikke snakke om langt ifra god nok informasjon i slike butikker.

Og de handler jo tross alt om barna våre, så litt kunnskap bør vi kunne kreve?

Jeg er stolt og takknemlig over at mimmis.no gir meg sjansen til å jobbe med de og jeg er sikker på at det er mye spennende vi kan finne på sammen. Mimmis, meg og ikke minst med dere.

Og vi starter samarbeidet med brask og bram.
Virkelig. Jeg sa jo at jeg ønsket å kunne gi dere noen muligheter til å gjøre noen gode kupp.
Slik vi gjorde med kos med kidsa. Som en takk for at dere trofast følger oss og vårt kaos også.

Jeg får dele en rabattkode, som gir dere hele 20% EKSTRA rabatt på nesten hele butikken.
Dvs at den gjelder både på rabatterte produkter og ordinære varer med enkelte unntak.

( Britax PremiumLine, BERG Toys, Besafe, Voksi, BabyBrezza, TFK Mono/Duo, Recaro Salia/Elite og Ninebot)

Akkurat nå har de et lagersalg gående, og de 20% gjelder også på de varene du finner der!

Hva rabattkoden er?

NINA20

Fyll handlekurven med det du måtte ønske, huk av på jeg har en kupong, fyll ut rabattkoden og du ser rabattert pris.

Mimmis sin nettbutikk finner du HER.

Rabattkoden gjelder ut søndag, altså i morgen.

10 kommentarer
    1. Mimmis er fantastiske! Da jeg vurderte en vogn de hadde tilbud på fikk jeg lov å komme å se på den på lageret, og vi ble fort enige om at det var verdt turen, for den vogna var ungen allerede vokst ut av 😂 Så da fikk jeg kjempegode tips om lignende vogner.

    2. Ja ikke sant!! Det er noe med slike familiebedrifter tror jeg altså 😉 ingen høye herrer med lav hatt men jordnære mennesker med kjærlighet for faget

    3. Viste ikke at Mimmis er en familie bedrift, trodde de var en “kommersiell” bedrift. Skal prioritere å handle hos de fram over 🙂

    4. Har handlet masse hos mimmis ❤️ De har også tvillingrabatt for medlemmer av tvillingforeningen 👏🏻👏🏻

    5. Hei Nina!
      Jeg ville kjøpe ny vogn og benytte meg av rabattkoden, men den kommer ikke med når jeg velger Britax Smile 3. I innlegget ditt står det bare at det ikke gjelder Britax Premium Line, men det står ikke det på den vogna.
      Hjelp? 😊

    6. Ja, da er den nok det, siden det ikke slås inn med rabatt i kassen.
      Hos Mimmis får jeg ikke svar før i morgen, så da blir det ikke noen rabattkode på vogn😌 men mye annet fint å spare litt ekstra på der da!❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg